Aardig aan het maxen geweest zeg! Goed dat je toch lekker aan het trainen bent ondanks de situatie.
Vind het eigenlijk niet echt ideaal dat max DL samenviel met max BP.. Volgende keer dus toch maar even anders aanpakken. Heb enkele dagen flinke spierpijn in mijn rug gehad, zat me in de weg met benchen!
Enne.. Af en toe is het even verstand op 0 en jezelf er gewoon naartoe schoppen. Als ik er eenmaal ben, vind ik het vaak toch stiekem wel erg lekker ^^.
Jemig, je gaat wel echt lekker nu hoor!! Echt leuk om te lezen dat je nu zo goed vooruit gaat, omdat de focus op basics ligt ipv jezelf afmatten, dan wel 'pompen'.
Ik heb mijn vriendin, die net 3 maand bezig is, meteen aan een soortgelijk schema laten beginnen en dat werpt zijn vruchten af. In het begin was zij ook wat sceptisch, maar het is gewoon bewezen de meest effectieve manier .
Sterkte met je vader. Wat waren de resultaten van het onderzoek?
Iedere kleine stap vooruit is progressie, dus deze aanpak blijf ik nog zeker hanteren! Het nadeel is alleen dat ik isolatie-oefeningen wel steeds minder leuk ga vinden..

.
En dankjewel! Ontzettend opgelucht dat het niet uitgezaaid blijkt te zijn. Wel nog enkele poliepen weggehaald die ook kwaadaardig bleken te zijn. Nu gaan ze opereren (meter darm en blinde darm eruit) en ter plekke bekijken ze dan de klieren om vast te stellen of er nog chemo moet komen.. Denk dat vooral het herstel best flink zal zijn, maar gezien de omstandigheden zijn we absoluut positief!
Thanks, leesvoer is altijd welkom!
Lekker getraind!
Dat je er af en toe geen zin in hebt om te gaan trainen snap ik wel gezien de situatie met je vader.
Maar echt top dat je jezelf er wel toe zet! En het is ook gewoon even een uitlaatklep ook!
Qua je voeding doe je het super. Je weet echt wel wat je doet en je bent er zelf bij.
Je blijft een topper!
Dankjewel meid!
Af en toe kwestie van verstand op 0 zetten en gewoon gaan. Zeker in het doen van compounds heb ik nu erg veel plezier, dus eenmaal aan de slag vind ik het heerlijk!
Situatie met je pa is kut
Iedereen kent wel iemand die aan die vreselijke ziekte lijdt.
Enige wat je kan doen is positief/sterk blijven.
Sterkte
Dankjewel Pillz.
Het lijkt een ver-van-je-bed-show totdat het ineens in je inner circle gebeurt. Gelukkig blijken we er toch vroeg erbij te zijn, dus eruit met die meter darm en hopelijk geen chemo, en dan hopelijk weer goed herstellen!
Bolero
Verstandig om een beetje te Marvinnen! Toch een beetje blijven genieten Sanne!
Weet je al iets meer over je vader of heb ik daar overheen gelezen?
Jaaaa, ben er echt helemaal weg van! Ook erg handig dat het poeder is, hoef ik niet meteen paar liter tegelijk te maken. Ik neem nu bijna overal een zakje mee naar toe

.
Er zijn bij mijn vader gelukkig geen uitzaaiingen gevonden. Ze gaan operatief een meter darm en de blinde darm verwijderen waarbij ze ter plekke naar de klieren kijken. Daarna beslissen ze of er nog chemo nodig is of niet.. We weten nu dus in ieder geval waar we aan toe zijn, gezien de omstandigheden zijn we er snel bij en dus positief!
Zo, een hoop trainingen tegelijk. Goed bezig, en dat moet je ook doen, gewoon bezig blijven en niet gaan piekeren
Iedere dag loggen lukt niet altijd meer, dus dan maar zo

.
Niet piekeren lukt niet altijd, maar ik doe in ieder geval mijn best gewoon mijn ding te blijven doen

.