XXL Nutrition

Sanne's log

Top die PR! en wel fijn ook dat de deload zo goed gedaan heeft!

Met je vader is echt kloterig.. :( Hoop wel dat het nu wat beter zal gaan allemaal. Zelfde als Rambo.. is je vader al stabiel?

Hier ook veel gedoe en heisa en mogelijk enorme veranderingen in petto... met alle twijfels en onzekerheid die jij vast zal herkennen. :rolleyes:

Mooi dat squat PR, goed bezig!
Ik geloof er niet in dat je onderhoudsnivo 'verpest' kan worden, zeker niet met 2 daagjes. Wel als je heel lang veel te weinig eet, dan ga je spiermassa afbreken en dan gaat je basis verbruik wel naar beneden.

Kijk aan! Dat is een mooie binnenkomer na de deload!

Gelijk een squat-PR:bow:

Aardig aan het Marvinnen geweest dus..

Indrukwekkend logje. :goodposting: erg motiverend, ik voel me nu in mindere mate een beetje zoals jij in het begin. Mooi om te zien dat het echt wel kan. Echt respect en hopelijk kom ik ook zover als jij.

Stil hier meid...

Maar vast wel druk met trainen en werken en je vader?

Hey @SanneF we missen je updates? Hoe gaat het inmiddels met je vader? Met trainen? En met jou?

:hello:missing you.....

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.190
Gefelicigeerd met de squats!! Herfr je zeker goed gedaan. Klapte je knie naar binnen bij het omlaag gaan of het omhoog komen? Met het omhoog gaan is niet zo'n probleem omdat dit natuurlijk erg zwaar voor je was.

Binnekort 5x62.5 :D
Thanks meid! Inmiddels is mijn techniek flink vooruit gegaan, geen naar binnen klappende knieën meer, hoezee!! :D

Feli en goed bezig!
Je pa nu al beetje stabiel?
Ha Rambootje, een laat bedankje, maar dankjewel ;).
Zie update wat betreft mijn vader, en zie OP voor hoe de vork nu in de steel zit.
Ik ben er weer!! :wave:

Top die PR! en wel fijn ook dat de deload zo goed gedaan heeft!

Met je vader is echt kloterig.. :( Hoop wel dat het nu wat beter zal gaan allemaal. Zelfde als Rambo.. is je vader al stabiel?

Hier ook veel gedoe en heisa en mogelijk enorme veranderingen in petto... met alle twijfels en onzekerheid die jij vast zal herkennen. :rolleyes:
Ha lieve meid!
Zie OP en nieuwe update, ik ben er weer, en heb absoluut nieuwe inzichten gedaan en wederom veel over mezelf geleerd :).

Mooi dat squat PR, goed bezig!
Ik geloof er niet in dat je onderhoudsnivo 'verpest' kan worden, zeker niet met 2 daagjes. Wel als je heel lang veel te weinig eet, dan ga je spiermassa afbreken en dan gaat je basis verbruik wel naar beneden.
Ik ben er weer, Neet!
Inmiddels weer flink wat geleerd en inzichten opgedaan, ik ga er dan ook vanuit dat 2017 er heel anders uit gaat zien dan de periode in 2015 en 2016 :).

Kijk aan! Dat is een mooie binnenkomer na de deload!

Gelijk een squat-PR:bow:

Aardig aan het Marvinnen geweest dus..
Marvin, ik ben eruit gekomen hoor, hier ben ik weer :wave:
Indrukwekkend logje. :goodposting: erg motiverend, ik voel me nu in mindere mate een beetje zoals jij in het begin. Mooi om te zien dat het echt wel kan. Echt respect en hopelijk kom ik ook zover als jij.
Dankjewel Semy :).
Ben je inmiddels nog fanatiek bezig met sporten?

I'm here!!

Maar vast wel druk met trainen en werken en je vader?
Zie OP en update ^^

Hey @SanneF we missen je updates? Hoe gaat het inmiddels met je vader? Met trainen? En met jou?
:kiss: :wave:

:kiss:

Update

Zeau, het heeft een flinke tijd mogen duren, maar ik ben er weer, sta te trappelen om 2017 in te luiden!
In mijn OP heb ik kort omschreven wat ik in tussentijd heb gedaan. Het heeft mijn inziens een positief resultaat opgeleverd. Heb mezelf de rust en tijd gegund (flink wat maanden) om uit te zoeken wat ik nu precies wil, welke doelen ik na wil streven en hoe ik dat wil gaan aanpakken. Ik heb een weg moeten vinden tussen het ene extreme (zeer ongezonde levensstijl) en het andere extreme (bijna doorslaan in een "te" gezonde levensstijl).

Mijn manier van trainen is erg veranderd. Ik ben inderdaad meer de powerlifting-kant opgegaan. Mijn resultaten zijn nog niet noemenswaardig, maar mijn techniek wat compounds betreft is met grote sprongen vooruit gegaan. Ik train nu volgens een soort principe van golvend periodiseren en leg hierbij de focus geheel op een zo'n goed mogelijke techniek. Het plezier in het trainen is weer helemaal terug.
In tussentijd heb ik ook flink massa aan kunnen zitten, waar inderdaad ook absoluut fatgains bij zitten. Ben erg benieuwd wat er nu onder mijn speklaag zit, want ik kan niet anders dan concluderen dat mijn spiermassa een vluchtje heeft genomen. Heb mezelf verbaasd door zo'n 10 a 15 kg aan te komen, maar dat is voor mij dan ook wel de max. Ik denk dat ik mezelf het prettigst voel bij een kg of 65, en dat zal dan ook mijn streven gaan worden. Daarnaast blijft voor mij mijn kracht centraal staan. Ik mag dan nu wel spekkig zijn, maar oh my, dat gevoel van die kracht die ik heb tijdens het trainen, dat wil ik niet meer missen!

Dus, kerst en oud en nieuw ligt nog voor me, waarin ik van mezelf nog helemaal los mag gaan.
Per 1 januari 2017 begint mijn (langzame!) cut om een gewicht te vinden waar ik me lekker bij voel. Dat gewicht wil ik dan ook stabiel houden waarna ik bekijk wat ik kan aanpassen om vooruit de blijven gaan op de compounds :).

Alle tips en feedback is nog altijd meer dan welkom!

2017, hier ben ik weer! :).

Welcome back, dacht dat je klaar was met het forum:P

Good to have you back! Erg leuk om te lezen dat die maanden rust je goed hebben gedaan. Op naar een knallend 2017 :)

Good to have you back :)
Ik zie een aantal mooie bespiegelingen en voornemens voor de komensde tijd. Heb idd wel eens foto's van je met een ingevallen bekkie gezien waarvan ik bang was dat je misschien te ver aan het gaan was. Ik hoop op een mooi 2017 waarin je op een realistisch gewicht kan blijven waarin je happy bent, en veel plezier met de PL vorderingen.

Yes!:woot: Good to have you back Sanne!

Yesss She is BACK!!! eindelijk!
ga ervoor meid! Ik ben benieuwd hoe je trainingen eruit zien!

Haajjj... goed dat je terug bent!!!:D

Ik ben dus niet de enige bulkerd haha.

Ook pl logje hihi?

Natuurlijk weer in!

Goed dat je terug bent Sanne. Hele fijne feestdagen! :) :meal:

Zit net even je openingspost te lezen, top wat je al bereikt hebt hoor! Voor zoiets heb ik enorm veel respect!

Ik kom kom hier zo nu en dan ook even meelezen :)

weer in.

Terug
Naar boven