- Waardering
- 1.369
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
.
.Thanks Tara! Zo te zien log jij ook nog, leuk!Good to have you back! Erg leuk om te lezen dat die maanden rust je goed hebben gedaan. Op naar een knallend 2017![]()
Dankjewel Neet!Good to have you back
Ik zie een aantal mooie bespiegelingen en voornemens voor de komensde tijd. Heb idd wel eens foto's van je met een ingevallen bekkie gezien waarvan ik bang was dat je misschien te ver aan het gaan was. Ik hoop op een mooi 2017 waarin je op een realistisch gewicht kan blijven waarin je happy bent, en veel plezier met de PL vorderingen.
.Yiehaaa, thanks!!
Was natuurlijk een kwestie van tijd, ben veel te verknocht aan DBBYesss She is BACK!!! eindelijk!
ga ervoor meid! Ik ben benieuwd hoe je trainingen eruit zien!
.Jaaaaa, ik ben er weer, uiteindelijk ga je een frisse blik en wat imput en feedback missen, naast het feit dat het gewoon leuk is je eigen progressie bij te houden ^^.Haajjj... goed dat je terug bent!!!
Ik ben dus niet de enige bulkerd haha.
Ook pl logje hihi?
.
.Welcome!

Dankjewel Bas!Goed dat je terug bent Sanne. Hele fijne feestdagen!![]()
![]()
Dankjewel Saik0, en dankjewel voor het mooie compliment!Zit net even je openingspost te lezen, top wat je al bereikt hebt hoor! Voor zoiets heb ik enorm veel respect!
Ik kom kom hier zo nu en dan ook even meelezen![]()

Weer welkom!!

Dankjewel VeibboR, gas erop!Heel veel succes met het bereiken van je doelen komend jaar!
Dankjewel 040B, leuk om te horen!Net je OP gelezen. Knappe prestatie!
In. Ben benieuwd naar je voortgang volgend jaar.
.
.
.
.Jup, paar maandjes wat aan moeten kloten, maar inmiddels is het plan helemaal duidelijk, weet in ieder geval nu wat ik wil
.Mijn favo dag, de 3 'grote' en nog even benen afmaken <3Mooi PL schema, met de 3 grote oefeningen en een single leg superset![]()
Denk dat je in plaats van uitroepteken een vraagteken neer wilde zetten?Welke intensiteit zijn de bench en deads dan ongeveer! Goed dat je de techniek voorop hebt gesteld..die gewichten komen dan 'vanzelf'

.

You Go!
Maarrr dat komt wel in het nieuwe jaar!Precies Neet, had gewoon even nodig om alles in het juiste perspectief te zienAllemaal heel goeie plannen nadat je een beetje was doorgeschoten in het afvallen en foodtracken. Een heel mooi jaar gewenst Sanne, met goeie PL vorderingen en zo...
.Houd te veel van eten om direct laag te zitten, ook omdat ik vermoed dat ik dan uiteindelijk enkel kan afvallen op nóg minder kcal.. Dus liever lekker langzaam op wat hoger aantal kcalKlinkt als een strak plan als ik het zo lees! Niks te overhaast doen, begin eerst inderdaad op die 2000 (als dat je geschatte onderhoud is) en ga vanaf daar rustig aan lager zitten voor je cut. Zou zonde zijn als je hele mindset van nu wegvalt door alles door elkaar heen te gooien.
Jij ook alvast een erg goed 2017 en vooral een leuke en lekkere jaarwisseling!![]()
.Ahhh, dankjewel, je bent een lieverdJe hebt enorme sprongen vooruit gemaakt op veel punten! Echt iets om trots dit jaar af te sluiten en trots 2017 in te gaan met mooie nieuwe doelen!
Je hebt weer leren eten om te leven in plaats van leven om te eten en dat is echt super!
Tracken is goed... maar laat het niet de overhand nemen he! Jij hebt controle en dat weet je. Maar je weet nu ook dat je kan en mag genieten om je doel te halen!
Op naar 2017! Jouw jaar!
Een hele goede jaarwisseling en ik duim mee op alle fronten voor je! en voor je vader!You Go!

Dankjewel broeder! De schouders eronder en knallen!Sanne! Alvast de aller, allerbeste wensen voor 2017! Dat het een topjaar mag worden.
Nogmaals mijn respect dat je het bulken aan hebt gedurfd (mij niet gezien!) en ik hoop dat er wat moois onder het 'vachtje' vandaan komt.Ik blijf je volgen
![]()
. Het is absoluut niet altijd gemakkelijk geweest, maar nu ik in de spiegel kijk zie ik duidelijk dat het zoden aan de dijk heeft gezet. Het was het dus waard wat mij betreft.
. Vond het doodeng om niet meer te tracken, maar het heeft me absoluut geholpen om minder rigide met voeding om te gaan. Blij dat ik het heb uitgeprobeerd! Nu ik langzaam aan het cutten ben track ik wel weer, maar ik weet zeker dat ik niet meer in de stress ben als ik bijvoorbeeld een keer een etentje of wat dan ook heb. Ben er nu een stuk geruster op, en ik denk dat als ik dadelijk zie dat afvallen ook lukt, ik een heel belangrijk hoofdstuk heb kunnen afsluitenGoeie plannen en ook heel goed dat je van het tracken bent afgestapt! Ik track mn kcals sinds de zomer niet meer en merk dat ik gewoon als een normaal mens met eten om kan gaan. Ik heb wel bewust meer gegeten omdat ik wel serieus wou bulken!
Ik snap nog niet helemaal wat je bedoeld met oa 8/12 x 3Maarrr dat komt wel in het nieuwe jaar!
De beste wensen meid!
.
.
Dankjewel Rambo, voor jou hetzelfde, we gaan voor de krachtgains!

.
.
.