- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). Ik merk dat ik daar de laatste maanden de meeste winst op heb geboekt. Inmiddels film ik elke training, dat houd me scherp

Ik ben nu in 1.5 jaar van 60 naar 73 gegaan. Voel me ook wel vet lol, maar is ook goed geweest.
Thanks Saik0! Ben zelf al zeer geruime tijd aan het worstelen met bench. In een ver geleden heb ik eens 46,5 gered, maar nu ben ik al blij als ik 3 nette reps op 40 eruit pers.. Ook nog altijd erg aan het kloten met goede techniek, het voelt gewoon alsof ik er niet voor ben gemaakt om te benchennette training, aardig wat volume gedraaid! vind je bench best wel sterk!
wat is je pr?
.Kijk al uit naar de volgende, vond het stiekem allemaal best lekker..

Thanks Marvin! Mijn billen varen er inmiddels gelukkig ook wel bijToch gaan die squats mooi vooruit zo!Succes met cutten..ga je daarbij ook niet tracken?
.
. Zit nu braaf aan de 2000 kcal, waarop ik verwacht niet erg snel af te vallen. Wellicht over poosje lekker zakken naar 1900 kcal als ik stil blijf staan.
Dem foodz, december is dan wel een Walhalla moet ik zeggen!Klinkt als een goede bulk idd!Zet 'm op de komende periode, ik kijk er naar uit om het proces te volgen
![]()

. Heb jij zelf ook een logje?Precies meis, het vertrouwen moest er gewoon komen. Even een periode helemaal geen kcal tracken heeft me ontzettend geholpen, sta nu een stuk losser in het leven wat betreft voeding, kan er weer echt van genietenJij kan en durft nu te bulken! en je weet best dat jij ook kan cutten. Alleen dit keer wat minder obsessief waarschijnlijk.
Je hebt veel geleerd in het afgelopen jaar. Dat heeft je heel veel opgeleverd! Vertrouw nu maar op jezelf he!
Lekker getraind ook! gaat goed!
. Het obsessieve is er inderdaad af, veel beter zo ^^.Thanks ProudPizza! Vond het best lastig in het begin, maar wat betreft het vele eten went toch snelLekkere bulk en voor een jaar erg netjes denk ik!
Bank lijkt wel relatief vooral vooruit gegaan te zijn qua gewicht zeg, vind je dat zelf ook?
.Ghehe, was niet altijd even gemakkelijk hoor, aard van het beestje zou het liefst natuurlijk kunnen bulken en alleen spiermassa aanzetten in plaats van de vetjes
.Ik zal binnenkort eens proberen of het me lukt mijn bench te filmen. Zal dan een manier moeten vinden mijn mobiel ergens neer te zetten waar hij blijft staan. Feedback vind ik altijd erg fijn, dus het is absoluut een goede manier om eindelijk eens verder te komen/Ik denk dat het wat vetreft je bench heel erg helpt als het gaat filmen (en hier post natuurlijk). Ik merk dat ik daar de laatste maanden de meeste winst op heb geboekt. Inmiddels film ik elke training, dat houd me scherp
Dat sumo eerst zwaarder voelt kan wel kloppen. Je zal daar gok ik zo heel snel progressie mee maken. Tenminste, dat had ik wel! Nu voelt conventioneel dodelijk zwaar
74 kg is niet zuinigIk ben nu in 1.5 jaar van 60 naar 73 gegaan. Voel me ook wel vet lol, maar is ook goed geweest.
Heb weer frisse energie om te cutten iig
Nice van je skwots btw!

Dankjewel madameSELINA! Heb jij ook een logje en wat zijn je doelen?

.
.
.madameSELINA! Heb jij ook een logje en wat zijn je doelen?
Ben altijd nieuwsgierig..![]()
3 grote bloedende scheuren op mijn hiel... weet nu dus ook waarom lopen pijn deed afgelopen dagen. Bij mij is dat denk ik de oorzaak. Dem foodz, december is dan wel een Walhalla moet ik zeggen!
En dankjewel, tof. Heb jij zelf ook een logje?
Ik heb zelf nog geen log, maar ik moet zeggen het gaat wel jeuken om er een te beginnen nu ik al meer en meer met een aantal begin mee te lezen
. Ik heb zeker nog een hoop te leren, dus het zal mij geen slechter mens maken denk ik!Moet eerlijk bekennen dat ik begin te vermoeden dat door mijn zeer onregelmatige maaltijden in december (want tsja, het ging op een gegeven moment niet meer over één cheatday in de week, maar soms zelfs 2 of 3) ik mijn onderhoud gewoon verkloot heb. Als ik regelmatig eet en me gewoon aan een aantal kcal houd, kan ik mijn onderhoud langzaam opkrikken.Vreemd inderdaad dat je direct naar 2000kcals moet duiken om te cutten. Terwijl je op 2700kcals niet aan kwam.
Maar zou het inderdaad even zo houden en gewoon lekker hard als je nu doet door blijven trainen![]()
.Dankjewel Selene! Ik riep al ruim 2 jaar dat ik ging bulken of aan het bulken was, maar ik had de ballen er toen nog niet voorKnap zeg wat je bereikt hebt en dat je durft te bulken! Ik durf dat niet![]()
.
.Het blijft een oefening waar ik soms gewoonweg een gruwelijke hekel aan heb. Ongetwijfeld omdat ik er zwak in ben. Ik probeer door de juiste ondersteunende oefening te doen mijn bench wat verder te brengen, maar ik weet in ieder geval dat bij mijn eerste (V)PR sinds jaren in een enorme vreugdedans doeLekker blijven werken aan die bench dus! Ben wel benieuwd naar een filmpje als die er komt.
Wat mij heeft geholpen bij het squatten, wat betreft evenwicht meer richting bal vd voet en/of wiebelen een soort van, is consequenter abs aanspannen waardoor ik goed rechtop blijf staan. Indirect heeft een belt mij daarbij geholpen; ik ga nooit de "fout" in om niet actief m'n core aan te spannen en te bracen. Bedoel dus niet dat je met belt moet squatten (als je dat niet al doet), maar wat mij hielp was elke zware rep goed bracen en blijven vasthouden gedurende rep > bovenin weer nieuwe ademteug > en weer door.
.
.Heb je logje gevonden, ik volg je!Haha ja, ben sinds maandag gestart met loggen. Doel is ca. -10kg op dit moment in combinatie met 5x5 schema van Jason Blaha.
Wat zijn jouw doelen op dit moment?
.
.Dankjewel lieverd!Je bent en blijft een topper!
Ik kan niet wachten tot ik ook een keer mijn kracht toename kan loggen! Maar dan zal er bij mij eerst wat gewicht bijmoeten.
Je training ziet er echt zalig uit.
Met squatten heb ik dat ook wel.. eerste paar gaan goed en daarna iets te ver naar voren. Kwam er alleen gisteren achter waarom.. Mijn voet doet pijn bij mijn hiel.. zag ik gisteren dan mijn hele hiel zo droog is dat het helemaal gescheurd is..3 grote bloedende scheuren op mijn hiel... weet nu dus ook waarom lopen pijn deed afgelopen dagen. Bij mij is dat denk ik de oorzaak.
Wat ProudPizza zegt is inderdaad wel iets wat helpt... bracen en goed focus houden.

.
.Was zelf ook erg lang actief op DBB voordat ik mijn logje (durfde) te openen, ik zou het zeker doen! Het werkt motiverend, je kunt je ei even kwijt en feedback is nooit weg!Ik geloof je meteen!Ik heb zelf nog geen log, maar ik moet zeggen het gaat wel jeuken om er een te beginnen nu ik al meer en meer met een aantal begin mee te lezen
. Ik heb zeker nog een hoop te leren, dus het zal mij geen slechter mens maken denk ik!
Dankjewel Grosje! Ben eigenlijk zelfs blijer met het 'innerlijke' resultaat wat ik ermee bereikt heb, dan de spiermassa die ik erdoor gewonnen heb. Eindelijk niet meer dat dwangmatige gedoe met eten, heerlijkNetjes hoor bulken nadat je zo onwijs afgevallen was. Dat je het aangedurfd hebt.
Dus je bent over gestapt naar powerliften.overloper![]()
.
.
.
.
.Ghehe, dat het niet bij mij werkt, betekent natuurlijk niet dat het voor een ander wél werkt. Ik bedoel kijk naar jezelf, als jouw lichaam het resultaat is van Marvinnen, dan zou ik er ook niet mee stoppenNiet meer Marvinnen...out!
J/k. Goede training Sanne! Niet erg veel assistance voor een PL schema? Goed gewichtsverlies trouwens in de eerste cut-week!
.
.Heb nog nooit mijn traps zo goed gevoeld als na de laatste keer DL'enTraps voel ik ook altijd na de DL, je moet een flink gewicht aan je schouders compenseren....
Goed bezig weer Sanne. Is er een reden voor het verschil tussen links en rechts?
.
Heb dan ook flink mijn best gedaan in december!

Heerlijk, dacht het van de week al te zien in de spiegel, maar bevestiging is altijd fijn ^^

Haha, vind het wel erg vermakelijk, kan me herinneren dat we in 2015 ook op hetzelfde moment aan het bulken/cutten waren. Gedeelde smart.. ..We zijn nu even zwaar
Mijn resultaat was -1.5 kg. Ben benieuwd naar week 2![]()

Moet eerlijk bekennen dat ik de 'officiële' benaming ook niet ken hoor, maar volgens mij is het de guillotine..Ahh...heet die oefening dus zo! Noemde hem altijd neckpress(Guillotine)

.
. Ik DL met benen helemaal recht, dus voel het erg goed in hammies. Laat bb helemaal zakken tot op te grond, zet me schrap en ga verder met volgende reps.
.
.
.