grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ging echt door merg en been dat gemauw, overal aan deuren aan het krabben om naar binnen te willen en heb nog nooit een beestje zo schrokkerig zien eten, nog een nacht buiten had hij misschien niet overleefd. Vind het zo ontzettend balen dat ik allergisch ben.. Ben wel aan het zoeken naar een oplossing, bijvoorbeeld immunotherapie, maar dat duurt zo lang (3 tot 5 jaar)en levert ongetwijfeld nare bijverschijnselen op, als in: ik ben echt héél erg allergisch. Je hebt ook kattenrassen die hypoallergeen zijn, is nogal een investering, maar wellicht voor in de toekomst zeker een oplossing..Je bent een heldin! Met je allergie moet je het echt niet zelf doen, want dat is een recept voor ellende, maar hopelijk vind het beestje een goed huis...
Succes met de training morgen.![]()
.Ongelofelijk hè, vind eigenlijk dat het katje niet eens terug zou moeten naar het baasje.Jezus wat een mensen. Als mijn jonge katje weg zou zijn dan zou ik echt uren zoeken (hen ik wel eens moeten doen). Dan ook nog vlooien.. arm beest
Klote van je allergie zeg, ik zou niet zonder mn katjes kunnen!!
Maar inderdaad ook zo'n monster train. Ik heb alleen al 12 werksets sq en dl op 80-92.5%.. helluuuppppp
Dan nog bench 4 sets..pff..
Vandaag wel flink veel gegeten (beetje teveel), dus moet helpen![]()
.Heb er een kater van!
.
.De kattenliefde is erg groot.. Maar zie update, wie weet! Van cavia's en vogels vroeger wel last, nu gelukkig niet. Zou niet meer weten hoe het is zonder lieve diertjes in huis, wil niet anders meeecht balen van je allergie. Maar van de cavia's geen last dan?
Lekker getraind! en core spannen met squatten scheelt echt veel. Heb dat zelf ook wel gemerkt!
.Vind het inderdaad erg wennen. Met licht gewicht lukt het ook veel beter dan zwaarder gewicht. Maar goed, blijf gewoon oefenen!Actief leg drive gebruiken bij BP is in het begin wat onwennig, ten minste, dat was het bij mij wel. Ook ik voelde het behoorlijke in m'n quads en glutes in het begin, begonnen toen zelfs wat te trillen omdat ik ook al squats ervoor gedaan had.
Lekker getraind!
Ben van mening dat door véél te oefenen (en dus veel setjes te draaien) je techniek alleen maar verbetert, zolang je natuurlijk bewust blijft werken eraan.Damn, dat zijn nog eens veel sets. Ga dit ook in de gaten houden![]()
.Draag altijd trouw mijn logboekje en pen met me mee, ben nogal vergeetachtig, dus anders zou ik na 4 sets al niet meer weten hoeveel ik er nog moet doen :').raak je de tel niet kwijt met zoveel sets....afstrepen met een schoolbordkrijtje?
Volgende keer beginnen mat SQ?
Nice train
.
.

) en bekijken of ik dan last van mijn allergie krijg.
.
Plannen zijn al gemaakt van hoe en wat
Thanks Ron, compounds blijven toch mijn grote favoriet
.Zie update, het lijkt te mooi om waar te zijnDas weer een forse training! Lekker dat het ook allemaal stabieler voelt! Ook als je al wat vermoeid bent!
Ik duim voor jullie dat de kattenknuffelarij wat oplevert!![]()
.Oefening baart kunst
.Bijzonder dat mensen die allergisch zijn voor katten voornamelijk last hebben van kortharige katten.. Gisteren wezen knuffelen met Siberische Katten, en ben nog steeds helemaal overdonderd van het feit dat ik niet na 10 minuten hijgend en met bloeddoorlopen ogen in een hoekje kroopMijn vriend is ook allergisch voor zo'n beetje alle dieren. We hebben momenteel bemgalen en dat gaat goed! We hebben ook een halfbloedje (ons vermoeden is een halve blauwe rus en half bengaal), maar ook dat gaat goed.
Miss ff een keer testen bij mensen die enkel 1 ras hebben en geen andere dieren.
Flinke volume treen zeg!
Heel stiekem ben ik toe aan de bodybuilding fase na de meet. Lekker veel volume draaien is ook wel errug lekker op zn tijdPlannen zijn al gemaakt van hoe en wat
![]()
.Compounds vervelen me nooit Grosje, wil er beter in worden dus zal dan vooral moeten blijven oefenenPvd wat een hoeveelheid sets
Gaat het niet vervelen?
.De aanhouder wint, hoop ik danWat een hoop aan sets! Lekker bezig heur!
Zou leuk zijn als blijk dat je geen allergie hebt, een huisdier lijkt me wel zo leuk!
.I know, maar net als kale cavia's, heb ik er gewoon niets meeEr bestaan ook kale katten.
Misschien niet mooi maar net zo lief
.
.
.
). Daarnaast donderdag een heerlijke punt chocolade-truffeltaart genomen want.. *tromgeroffel*.. Heb een vast contract gekregen voor 34 uur per week. En dat wilde ik natuurlijk toch even graag vieren. Mijn vader heeft erg veel last van zenuwuiteinden vanwege zijn chemo's, maar had de voor hem zeer pijnlijke kou getrotseerd om mij op te wachten enom die heerlijke punt taart te verorberen. En ik dacht toen: f**k dit, er is meer in het leven dan cutten
.
.
Voor mij eigenlijk ook niet...of althans..niet als ik nog eens gains wil maken..
Hoe gaat het met je vader nu qua behandeling?