SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Bizar hoe zwaar het nu ineens kan voelen terwijl het eerder prima gelukt isHerken dat super goed! Ik snap nu echt niet hoe ik 5 maanden heb kunnen preppen!!! Heb nu besloten om het rustiger aan te doen. Tijdens mijn prep vond ik krachtverlies kut, maar dat was toch niet het doel. Nu wel! De gulden middenweg is voor mij dus nu rustig aan te cutten na de meet.
Mijn vriend reageerd voornamelijk op langharige beesten, maar is geheel afhankelijk van het type kat/hond.
.Ik herken het dan ook precies: voorheen nam ik krachtverlies op de koop toe, maar door veranderen van doel is dat nu juist het belangrijkste.
Toch vind ik het ook fijn om er wat droger bij te staan dan nu het geval is.. Aan de andere kant is het me niet meer waard mezelf veel te ontzeggen alleen maar om wat droger te worden.
Denk dat ik gewoon een echte vrouw ben, weet niet wat ik wil
. Het liefst nog lekker eten naar behoefte, kracht bijkomen en vet verliezen, maar laat dat nou net onmogelijk zijn
.Ben er dan ook superblij mee!Oo wat leuk joh dat er dan toch een katje gaat komen!![]()

Absoluut een fijn gevoel, eindelijk zekerheid en rond kunnen kijken voor een huisjeGefeli met je aanstelling. Toch wel een lekker gevoel
Als je rond de 70-71 blijft hangen is dat toch ook heel mooi? Cutten geeft altijd verlies aan kracht en zin moet je je bedenken.
Ik zou je katten famnilie nog maar een paar keer bezoeken voor het geval de allergie een zekere tijd nodig heeft om op te bouwen.
.Zie mijn reactie op SP, ik blijf toch een beetje van het één en het andere 'dwalen'. Wil in ieder geval niet zwaarder dan nu worden, dat is een ding dat zeker is..
Wat katten betreft heb ik ook een sjaal flink over de katten gewreven, die tezamen met de kleding die ik daar droeg, draag ik een tijdje. Maar de kans is zeer groot dat wanneer je een langere tijd met 7 katten hebt geknuffeld, 1 kat wel gaat lukken. Daarnaast mag ik de kat alsnog terugbrengen mocht het toch blijken dat het niet gaat, maar eigenlijk is dat voor ons geen optie. De kattenwens van Tdawg is bizar groot, die van mij ook. Stofzuigen deed ik toch al elke dag, nu wat meer dweilen en mocht ik af en toe last hebben een pilletje slikken en een puffer nemen, ben ervan overtuigd dat het dan prima lukt
.Thanks Saik, ben er superblij mee!Gefeliciteerd met je vaste aanstelling!
En wat een training weer zeg! Hakt er wel in zoiets!
Training waar de meeste compounds in zitten blijven toch favoriet bij me
.Marvinnen mag dan niet werken, het is wel altijd verleidelijk om te doenMarvinnen werkt ook nietVoor mij eigenlijk ook niet...of althans..niet als ik nog eens gains wil maken..
Gefeliciteerd met je vaste aanstelling. Ik vroeg me al af waar dat lekkere taartje voor was!Hoe gaat het met je vader nu qua behandeling?
Training ziet er goed uit! Snap precies wat je bedoelt als je zegt dat het zwaarder voelt dan normaal! Maar je begint je wel echt als een powelifter te gedragen..meer dan 5 reps voelt als cardio![]()
.En dankjewel! Vond dat het wel eens goed gevierd mocht worden. Mijn vader zou 8 chemo's krijgen via infuus, maar zijn lichaam begint het nu na 5 chemo's via infuus op te geven. Hij had elke keer 1 chemo via infuus, gevolgd door 2 weken chemo via pillen en dan een week rust. Dit heeft hij dus 5 keer gedaan. Nu gaan ze kijken of hij nog verder kan met pillen. Blijft erg onzeker, vooral omdat we geen idee hebben of het wat uithaalt.. Niemand zegt het hardop, maar natuurlijk zijn we allemaal bang voor het ergste scenario :/.
En jup, ik vrees dat je gelijk hebt, 5+ reps op compounds vind ik toch echt cardio
.Week 4, cycle 3
Training van vandaag
BP (mijn 'hoge' week, heb ik eens per cycle, dus eens per 4 weken. Uiteraard weer nerveus voor mijn topset van 38 kg, had als uitgangspunt dat ik tevreden zou zijn met 3 reps en uiteraard deze reps met goede techniek)
10 x 20
5 x 25
5 x 27.5
3 x 30
3 x 32.5
3 x 35
5 x 38 Cheers, ik vind mooi! Eerste 4 reps prima, 5e ging wat moeizamer en ietwat scheef. Uitgangspunt was 3, dus ben tevreden.
3 x 38
3 x 38
3 x 38
5 x 35
5 x 35
5 x 35
Bench ging steady vandaag. Eindelijk was positiviteit wat betreft deze compound
.OHP
5 x 20
5 x 22.5
5 x 22.5
5 x 22.5
5 x 22.5
5 x 22.5
One arm db incline press
10 x 8
10 x 8
10 x 9
Vooruit, blij dat ik deze een kans heb gegeven. Begin deze nu beter te voelen omdat het me steeds beter lukt deze oefening gecontroleerd uit te voeren. En tsja, mijn bench is wel vooruit gegaan sinds ik deze erin heb gegooid..

Cable flyes
12 x 6.8
12 x 9
10 x 9
Onderarmen schieten voelen, whhuut
.Superset rope cable tricep pushdown / hammer curls
12 x 18 / 14
12 x 18 / 14
12 x 20.3 / 16.3
Skullcrushers (lang geleden, raakte voorheen gefrustreerd omdat ik het idee had deze niet helemaal effectief uit te voeren)
12 x 8
12 x 10.5
12 x 10.5
Gaat nu absoluut beter dan voorheen.
Training ging prima. Sinds ik afgelopen jaar wat anders ben gaan trainen en meer stil bij gaan staan bij wát ik doe en hóé ik dat voel in plaats van maar gewoon te 'rammen' is mijn techniek overall flink verbeterd.
Vanavond wederom een uitje, verjaardag op de planning. Wellicht uit eten.
En volgende week ook een etentje op de planning.

f**k compenseren, ik ga dat n.i.e.t. meer doen!
Zolang ik maar niet aankom, probeer ik toch nog tevreden te zijn
Zolang ik maar niet aankom, probeer ik toch nog tevreden te zijn

Voor mij eigenlijk ook niet...of althans..niet als ik nog eens gains wil maken..
Hoe gaat het met je vader nu qua behandeling?

Yeah! Steady bench