Even een snelle, zeer korte update..
Wow, de eerste twee dagen van stage waren toch al wel erg lang en vooral erg heftig. Dit is erg omschakelen. Sinds zaterdagnacht geen goede nachtrust kunnen hebben wat inmiddels resulteert in flinke hoofdpijn en heb een algeheel stressgevoel. Krijg maar geen rust in mijn hoofd en dat slaat nu op mijn lijf. Ik hoop dat ik snel een ritme kan vinden en met meer vertrouwen mijn stage kan voortzetten.
Wilde vanavond echt, cht gaan trainen, maar was werkelijk waar dus al gesloopt.. Heb mezelf de belofte gedaan me voor de volle 100 in te blijven zetten voor bodybuilding, want dat is gewoon iets dat van "mij" is. Uiteindelijk dus toch later op de dag met een bonkend hoofd en een zeer opgejaagd lijf vol met zenuwen en stress naar de sportschool gegaan. Kon mijn gedachten niet goed bij de training houden, maar ben blij dat ik in ieder geval geweest ben.
Ik hoop dat ik vrijdagochtend en zondagochtend meer van mijn training kan genieten en betere resultaten kan neerzetten.
Voeding gaat goed. Vind het nu met de drukte wel lastig alles netjes binnen te krijgen. Zoals vandaag, direct na mijn avondmaal een bak muesli/rozijnen/amandelmelk naar binnen moeten werken, en moet eigenlijk nu al mijn bak kwark met verse meloen naar binnen schuiven omdat ik naar bed moet :').
Het valt me zwaar 2400kcal te eten. Voel me sinds gisteren ook weer "dikkig", ben af en toe weer bang om aan te komen en het niet goed te doen. Ik hoop dat ik met 3 keer in de week KT en licht boven onderhoud eten ik alsnog effectief spiermassa kan aanzetten. Ineens weer twijfels alom.. Het zal wel met de stress, twijfels en onzekerheid in het algemeen te maken hebben, wat nu nog eens versterkt wordt door deze spannende eerst stageperiode

.
Training van vandaag: full body
MP
5 x 5 x 20
BP
2 x 27.5
3 x 30
BOR
5 x 5 x 34
Leg press 45o (voetenstand breed)
4 x 10 x 45
Sinds gisteren regelmatig fietsen voor stage. Af en toe knieklachten hierdoor.. Eerste set was gevoelig voor mijn knieen, durfde daarom niet zwaarder. Heb me vooral geconcentreerd op een langzame oefening waarbij ik alles zo goed mogelijk aanspan en vasthoud.
Bb curls
10 x 16
10 x 16
10 x 18
Cable triceps pushdown
10 x 14
10 x 14
7 x 14
Wat is jullie mening over dit schema als een full-body dag zijnde? Voldoende oefeningen met voldoende volume? Zijn er dingen die jullie anders zouden doen?