Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik merk het zelf ook hoor.. Juist met compounds als ik wat meer zou willen pakken klopt mijn hart in mijn keel...
Wat heerlijk dat het beter gaat met je nek/schouder. Wel oppassen vanaaf en lekker knallen als het kan!
You goooo!
Hmm ik heb geen last van zenuwen bij de deadlift, maar ben wel geconcentreerd en moet me even mentaal voorbereiden.. Zo zei ik vandaag niet-al-te-aardig tegen een van de zeventigers dat ie me niet uit m'n concentratie moet halen! Die kwam gewoon even een lulverhaal ophangen terwijl ik me stond op te laden voor m'n laatste set met 76 kg... Dat kan ik dus niet hebben he! Grrr.
---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------
Ik merk het zelf ook hoor.. Juist met compounds als ik wat meer zou willen pakken klopt mijn hart in mijn keel...
Wat heerlijk dat het beter gaat met je nek/schouder. Wel oppassen vanaaf en lekker knallen als het kan!
You goooo!
Hmm ik heb geen last van zenuwen bij de deadlift, maar ben wel geconcentreerd en moet me even mentaal voorbereiden.. Zo zei ik vandaag niet-al-te-aardig tegen een van de zeventigers dat ie me niet uit m'n concentratie moet halen! Die kwam gewoon even een lulverhaal ophangen terwijl ik me stond op te laden voor m'n laatste set met 76 kg... Dat kan ik dus niet hebben he! Grrr.
---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------
Prrfft, maar dat is ook gewoon echt rete-irritant! Sowieso mensen die ellenlange verhalen lopen op te hangen terwijl je duidelijk gewoon lekker aan het trainen bent en met rust gelaten wil worden.. Daarom loop ik standaard met muziekdopjes in, ook al heb ik lang niet altijd muziek opstaan .
En dankje!
Lekkere training! En zenuwen zijn herkenbaar haha, ik heb het vooral met squat en bench (vooral vanwege de gedachte 'als het fout gaat ligt dat gewicht op me'. Ik houd niet van spotters...)
.. En dan is het heerlijk als je die adrenaline kunt omzetten in een PR .
En zo niet.. Dan is het tijd voor frustratie .
Prrfft, maar dat is ook gewoon echt rete-irritant! Sowieso mensen die ellenlange verhalen lopen op te hangen terwijl je duidelijk gewoon lekker aan het trainen bent en met rust gelaten wil worden.. Daarom loop ik standaard met muziekdopjes in, ook al heb ik lang niet altijd muziek opstaan .
En dankje!
Lekkere training! En zenuwen zijn herkenbaar haha, ik heb het vooral met squat en bench (vooral vanwege de gedachte 'als het fout gaat ligt dat gewicht op me'. Ik houd niet van spotters...)
Haha, grappig te lezen dat meer mensen zich in die zenuwen herkennen! Kan echt als het ware door je kiel gieren..
Enne.. Vrees daarbij dat je wellicht hetzelfde handje als ik heb, namelijk ondanks een spotter tot je beschikking hebben tot vrezen dat je in een onmogelijk positie terecht zou kunnen komen .
Denk dat ik nu de conclusie kan trekken dat ik eindelijk in een surplus zit, en dus daadwerkelijk aan het bulken (en toenemen in massa!) ben.
Had de laatste maand stevig het idee dat vooral mijn bovenrug en benen massa aan het pakken zijn. Wellicht kan ik uit deze meting de conclusie trekken dat dit idee best wel eens zou kunnen kloppen.
Benieuwd naar de weegschaal morgen.. Zou hij dan nu toch echt de 68 aan gaan tikken?
Dat ziet er goed uit! Je kracht is ook enorme toegenomen met al die PR's en VPR's! Dus denk dat je inderdaad lekker massa aan het bouwen bent nu! Je spieren groeien in ieder geval!
Dat ziet er goed uit! Je kracht is ook enorme toegenomen met al die PR's en VPR's! Dus denk dat je inderdaad lekker massa aan het bouwen bent nu! Je spieren groeien in ieder geval!
Het kostte wat tijd en moest me over wat obstakels heenzetten.. Maar eindelijk begint het erop te lijken dat ik de juiste mindset heb gevonden om eindelijk massa te kweken .
doet mij de conclusie trekken dat ik nu duidelijk aan het gainen ben.
En tegen mijn eigen verwachting in.. Vind ik het veel minder spannend dan voorheen. Door een aantal kg vast te stellen in plaats van een datum vind ik het veel minder lastig om naast spier ook in vet aan te komen. Moest vanochtend uiteraard wel even slikken, maar daar eventjes in de spiegel mijn rug geflexd.. En toen ging het weer goed, ik weet waar ik het voor doe!
Een kilo toename in een week is niet mijn richtlijn en in mijn ogen te veel. Zo zit ik wel erg snel aan het eind van mijn bulk. Echter over de lange periode bekeken is het een goede ontwikkeling. De kilo is ook te verklaren aangezien ik woensdag onbeperkt sushi heb gegeten, en gister flink wat kommen kippensoep (mijn vader houdt intens van zout..).. Ik houd het er dus op dat ik een halve kilo bij ben gekomen, en de andere halve kilo vooral vocht betreft.
De plannen voor aankomende week: ik blijf op 2750 zitten, met nog steeds meer vetten en eiwitten in plaats van verhoging van koolhydraten.
Als ik volgende week hetzelfde weeg of een halve kilo ben afgevallen, blijf ik bij 2750.
Hele kilo afgevallen: naar 2800.
Aangekomen: naar 2700.
Merk dat deze manier van doelen vastleggen goed voor mij werkt, dus ik blijf vooral zo doorgaan .
Wat een super training weer. Je merkt met trainen dus ook dat je spieren groeien he! de (V)PR's blijven om onze oren vliegen!
Je gewicht gaat goed! en inderdaad met een onbeperkt sushi en flink wat extra zout op een dag wil vocht ook wel veel doen. Dus lekker doorgaan!
Super ook om te horen dat het je nu zo makkelijk afgaat. Je bent massa aan het bouwen!!
Misschien gewoon wat vaker flexen in de spiegel.
Wat een super training weer. Je merkt met trainen dus ook dat je spieren groeien he! de (V)PR's blijven om onze oren vliegen!
Je gewicht gaat goed! en inderdaad met een onbeperkt sushi en flink wat extra zout op een dag wil vocht ook wel veel doen. Dus lekker doorgaan!
Super ook om te horen dat het je nu zo makkelijk afgaat. Je bent massa aan het bouwen!!
Misschien gewoon wat vaker flexen in de spiegel.
Het gaat inderdaad echt lekker nu, de voeding doet zijn werk! Erg motiverend en het zorgt ervoor dat ik gewoon flink blijf eten .
Als jij ook goed en flink blijft eten.. Kunnen we samen flexen .
BP
10 x 20
3 x 37.5 Zenuwennnn
3 x 37.5
3 x 37.5
3 x 37.5
3 x 37.5 Wilde repout doen.. Maar meer zat er echt niet in Mooi VPR dus, haal nu 5x3x37.5
Zit er aan te denken nu verder te bouwen op de "Wendler-manier".
Andere tips en suggesties zijn welkom!
Incline BP
5 x 20
5 x 22.5
5 x 24
5 x 26.5 VPR
4 x 26.5
1 x 30 PR
BOR
10 x 20
5 x 32.5
5 x 32.5
5 x 35
5 x 35
5 x 37.5 Nu was de uitvoering bij elke set prima. Vanaf hier verder uitbouwen.
Close grip reversed pulldown
10 x 20.3
8 x 43.6
8 x 45
6 x 47.3
5 x 49.6 PR
Arnold press
10 x 7
10 x 8
10 x 9
6 x 10 VPR
EZ-bar curls
10 x 18
8 x 20.5
9 x 18
9 x 18
Lever tricep dips
10 x 25
10 x 27.5
10 x 30
6 x 32.5 PR
Straight arm pulldown
10 x 15.6
10 x 15.6
10 x 15.6
5 x 18
goeie metingen meid, zo ga je wel groeien Ff alle extra's zoveel mogelijk laten en over een iets langere periode kijken of je blijft aankomen. Soms groei je ineens 2 kg en sta je vervolgens 3 weken stil.
Ik kom op t moment niks meer aan (vet ietsje naar beneden) dus ik moet er ff verdacht op wezen dat ik geen maaltijden mis