SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Het ging echt lekker, heb er van genoten!Niceeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Ik kan die current mood helemaal begrijpen!je gaat super!
Gisteren was echt een heerlijke training! Normaal is mijn training doordeweeks (na een drukke dag werk) niet echt sterk te noemen, maar blijkbaar zat het gister toch ergens in meJe gaat weer lekker meid! Doe je bij de walking lunges 30 x 2 x 14 kg? Dat is echt wel zwaar!! Dat met de BOR had ik ook en nu doe ik hem dus nooitMn rug is vooral gaan groeien door alle pulldowns en seated rows. T bar row wil ik nog wel eens doen. De nieuwe gym heeft m
Pullups blijft ook een super rug bouwer maar dan moet ik eerst flink sterker worden nog
![]()
.Die lunges doe ik in totaal met 14 kg, maar 28 kg is een mooi streven
.Gek hè, met die BOR.. Heb inderdaad het idee dat ik het beter train met seated rows en t-bar rows. Pull ups lukken bij ook nog niet.. Zal binnenkort toch echt eens met negatives moeten gaan beginnen
.Wij hebben zo'n soort free weight machine voor de T-bar row.. Een soort plateau waar je op moet staan, vind hem erg lekker!T-bar row zelf maken. Doe ik ook. Gewoon een oly bar in een hoek gooien. Dan een v-stang (zo een kleine) als handvat nemen ( of gewoon vastpakken) en zelf schijven opladen. Gaat super! 4de plaatje/foto plaatje... http://build-muscle-101.com/t-bar-rows/
Heb je zelf een voorkeur voor t-bar/BOR/seated row?
---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------
Training van vandaag: UB
Db press
15 x 8
15 x 9
15 x 10 VPR
11 x 10
Lat pulldown
15 x 25
15 x 27.3
15 x 29.6 VPR
15 x 29.6
Db row
15 x 9
15 x 10
15 x 10
15 x 12
Db shoulder press
15 x 7
15 x 7
11 x 7
15 x 6
Rechterschouder voelde gevoelig. Better safe than sorry, dus even een tandje terug.
EZ-bar curls
15 x 13
15 x 15.5 VPR
12 x 15.5
15 x 13
Ik mis mijn overhead curls.. Maar cable station elke keer bezet
.Cable tricep pushdown
15 x 22.5
15 x 27.5
15 x 32.5
15 x 32.5
Kan wel doen alsof dit dikke PR's zijn, maar helaas, het is een ander cable station dan normaal
.Front + side raises
4 x 10 x 3

je gaat super!
Mn rug is vooral gaan groeien door alle pulldowns en seated rows. T bar row wil ik nog wel eens doen. De nieuwe gym heeft m
Pullups blijft ook een super rug bouwer maar dan moet ik eerst flink sterker worden nog
.