Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Week 24 67.5 (2700) gelijk gebleven
Verhoging van voeding: ga nu naar 2750 omhoog. Macro's gaan ook ietwat veranderen. Wil nu omhoog in vetten en eiwitten.
Als ik volgende week lichter of hetzelfde weeg ga ik naar 2800 kcal. Als ik volgende week ben aangekomen blijf, verander ik wat voeding betreft niets.
Vrijdag weer centimeters meten, ben benieuwd.
Verder heb ik als supplement vitamine D3 toegevoegd. Onder de spoiler zijn mijn huidige supplementen te vinden.
Mindset wat training en voeding betreft is veranderd. Gelukkig vooral ten goede. Blijf af en toe een beetje tobben en mutsen wat bulken betreft, maar dat lijkt ook iets vrouwelijks te zijn . Wat mij geholpen heeft is het stellen van een max gewicht in plaats van een datum. Voor mij is het simpel: linksom of rechtsom, het gewicht gaat er gewoon bijkomen, punt uit. Het is nu alleen een kwestie van geleidelijk aankomen om op die manier zo lang mogelijk van de bulk te kunnen genieten. Want wat trainen betreft.. Merk ik dat ik mijn kracht vooruit gaat, en dat voelt heerlijk!
T barst weer van de PR's en VPR's! Nice hoor en super die DL!
Wel apart he met je gewicht. je kan echt veel eten!
Goed dat je toch weer een stapje neemt. En die mindset... helemaal TOP!!
dat tobben gaat wel slijten met de tijd! Je gaat super! Lekker zo doorgaan!
Thanks meid!
Zie mijn nieuwste train, denk dat ik toch maar moet gaan bekennen dat voeding veel doet wat kracht betreft .
Hoe bevalt het eten je? Kan me zo voorstellen dat het wel even flink omschakelen is! Maare.. Uiteindelijk zal het vooral goed voelen .
T barst weer van de PR's en VPR's! Nice hoor en super die DL!
Wel apart he met je gewicht. je kan echt veel eten!
Goed dat je toch weer een stapje neemt. En die mindset... helemaal TOP!!
dat tobben gaat wel slijten met de tijd! Je gaat super! Lekker zo doorgaan!
Thanks Marina!
Gaat echt lekker! Moet inderdaad inmiddels bekennen dat eten alles is wat betreft het meeste uit je trainingen kunnen halen.. Het blijft me wel motiveren vooral goed te blijven eten .
BP
10 x 20
5 x 35
5 x 35
5 x 35
5 x 35
5 x 35 Soort van VPR. Heb nog nooit 5 x 5 x 35 gehaald. Nu is de vraag.. Hoe volgende week verder? Ben bij 5 x 5 x 30 begonnen en dan elke week er 2,5 bij, om zo hopelijk mijn BP plateau te doorbreken. Echter merk ik wel dat 5 x 5 x 35 mij flinke moeite kost. 5 x 5 x 37,5 gaat hem dan denk ik ook echt niet worden. Is dan 3 x 3 x 37,5 een idee te proberen, met als doel uit te bouwen naar 5 x 5 x 37,5? .. Lastige keuze.
BP incline
5 x 20
5 x 22.5
5 x 24
3 x 26.5 VPR
5 x 24
Cable seated row
10 x 32
10 x 34.3
10 x 36.6
10 x 39 VPR
Close grip reversed pulldown
8 x 41.3
8 x 43.6
8 x 45
8 x 47.3 VPR Laatste rep van laatste set ging werkelijk millimeter voor millimeter en leek een halfuur te duren.. En heb ongetwijfeld vreemde, ondefinieerbare dierlijke geluiden gemaakt, maar moest en zou hem hebben .
Arnold press
10 x 7
10 x 8
10 x 8
8 x 9
Tricep lever pushdown
10 x 25
10 x 27.5
10 x 30 VPR
6 x 30
Db curl
10 x 8
10 x 8
10 x 8
10 x 9 PR
Upright row met plate
10 x 15
7 x 20
10 x 15
10 x 15
Moet nu toch wel de conclusie trekken dat voeding alles is wat betreft het neer kunnen zetten van sterke trainingen. Elke keer wanneer ik voeding opnieuw omhoog gooi, haal ik regelmatig (v)pr's. Het trainen is op deze manier toch wel erg fijn.. Heerlijk om jezelf uit te kunnen blijven dagen. Waar ik voorheen bij een poging bijvoorbeeld op moest geven, kan ik nu net dat laatste extra beetje geven waardoor ik het op mijn tandvlees toch alsnog kan halen.
Het motiveert me wederom om flink te blijven eten!
Kan niet anders concluderen dat dit weekend wat trainen en voeding betreft een groot succes voor me was .
Voeding is nummero uno met PR en VPR's halen! Dat blijkt maar weer. Je spieren worden sterker door ze goed te voeden en dat doe je! Echt top! Merk dat zelf ook hoor.
Met je BP zou ik dan insteken op 3x3x37,5 kg.
Wat ik meestal doe is het gewicht opladen en proberen hoever ik kom.. Dan de set erna proberen net zoveel te halen. Over het algemeen lukt dat me niet. maar de keer erop dan kom ik weer een set verder en zo opbouwen. Misschien een idee? Komt een beetje neer op 3x3x37,5 denk ik zo.
Super mooie training weer! je gaat echt TOP!
geniet van je zondag!
Net je verhaal gelezen, wat een verschil! Superknap zeg, ik blijf volgen.
En goede training! Wat BP betreft, ik ga met hoger gewicht vaak door tot failure en haal er dan iets af. Dus ik pak dan wel sets van 5, maar wanneer ik een set niet haal, iets gewicht eraf en weer door tot 5. Heeft me van mijn BP plateau afgeholpen toen ik daar nog op kracht trainde.
Voeding is nummero uno met PR en VPR's halen! Dat blijkt maar weer. Je spieren worden sterker door ze goed te voeden en dat doe je! Echt top! Merk dat zelf ook hoor. Met je BP zou ik dan insteken op 3x3x37,5 kg. Wat ik meestal doe is het gewicht opladen en proberen hoever ik kom.. Dan de set erna proberen net zoveel te halen. Over het algemeen lukt dat me niet. maar de keer erop dan kom ik weer een set verder en zo opbouwen. Misschien een idee? Komt een beetje neer op 3x3x37,5 denk ik zo. Super mooie training weer! je gaat echt TOP! geniet van je zondag!
Neig er inderdaad vooralsnog naar om 3x3x37,5 te proberen. Kan serieus zenuwachtig zijn voor dit soort setjes, apart hè . En helemaal vreemd is dat de eerste set altijd standaard het zwaarst aanvoelt.. Alsof mijn spieren er nog even aan moeten wennen ze de volgende setjes weten wat ze te wachten staat ofzo .
Net je verhaal gelezen, wat een verschil! Superknap zeg, ik blijf volgen. En goede training! Wat BP betreft, ik ga met hoger gewicht vaak door tot failure en haal er dan iets af. Dus ik pak dan wel sets van 5, maar wanneer ik een set niet haal, iets gewicht eraf en weer door tot 5. Heeft me van mijn BP plateau afgeholpen toen ik daar nog op kracht trainde. (Dus bijvoorbeeld: 5x5x37.5 5x5x37.5 5x4x37.5 5x5x35 5x5x35)
Dankjewel Havermouttrutje! En welkom in mijn logje! Zoals je wellicht al weet volg ik jouw logje inmiddels ook .
Muh, dat plateau duurt al erg lang.. Kan zo ontzettend frustrerend zijn.. Maar ik ga er hoe dan ook doorheen komen .
Lekkere treen meid! Waar ik met 5x5 tegenaan liep is de Veel te rappe opbouw aan het einde. Ik zou persoonlijk voor 6 reps gaan op elke set OF 5 x 5 x 36 kg.
ik zei het eerder al, microladen als dat kan. Bij de bench is 2,5 kg (voor een dame zeker) echt veel. (en ook hier iemand die zenuwachtig is bij iedere set )
Die potverdomme ook nog altijd erg goed verstopt zijn.. Maak er tegenwoordig maar de warming-up van: op zoek naar die kolereschijfjes
Weet je wat het is, ik vrees toch echt wanneer ik zodanig zenuwachtig voor een set ben dat ik denk dat ik het niet ga redden, dan lukt het ook gewoon echt niet.. Ohhh, wat houd ik toch van mijn irritante gedachtegang . Jij bent een powermamma, heeft deze powerwoman daar toevallig goede raad voor?
Dat plateau kom je wel doorheen hoor! Enne.. ik stond vanmorgen ook weer bar zenuwachtig op de bench in de cross over om pull ups te gaan doen.. Zenuwen in mijn keel
Lekkere treen meid! Waar ik met 5x5 tegenaan liep is de Veel te rappe opbouw aan het einde. Ik zou persoonlijk voor 6 reps gaan op elke set OF 5 x 5 x 36 kg.
Thanks SP! Denk ook dat ik nu gewoon even een blokkade in mijn hoofd heb, zo'n eentje van: ikheballeenmaarooit1setmet37,5kilogedaanalslaatstesetendanmaarhoogstens3reps.
Snapje?
oww nee ik heb geen raad daarvoor, ik heb hetzelfde euvel.
Ik ben wat dat betreft echt een faalhaasje, dan ligt er een mooi rond getal op de barbell, en faalt nicky gelijk
Als het mag: voor 2 euro per stuk haal je al halve kilootjes bij fitnessseller, aanrader hoor!
Hier hebben ze ook schijfjes van 1,25 kg.. ik doe ook altijd de zoek1,25kgschijfjes.... warm up.
En soms ook de 1en2,5kgblokken ... warm up als ik pull downs doe.
Die zenuwen zijn er altijd.. wat eraan te doen geen idee. Maar als het dan lukt heb je echt zo een yess gevoel. hahahaha. lekker he! Misschien gaat t ooit een keer vanzelf weg.
oww nee ik heb geen raad daarvoor, ik heb hetzelfde euvel.
Ik ben wat dat betreft echt een faalhaasje, dan ligt er een mooi rond getal op de barbell, en faalt nicky gelijk
Als het mag: voor 2 euro per stuk haal je al halve kilootjes bij fitnessseller, aanrader hoor!
Heb gelukkig altijd de luxe wat bench betreft, heb een vaste spotter!
.. Zal dan ook niet de eerste keer zijn dat hij bijna een schijf naar zijn hoofd geslingerd krijg omdat ik bench-plateau-gefrustreerd ben .
Enne.. Dat je bij de nieuwe gym geen 1.25-jes hebt is wel ruk zeg.. :/.
Hier hebben ze ook schijfjes van 1,25 kg.. ik doe ook altijd de zoek1,25kgschijfjes.... warm up.
En soms ook de 1en2,5kgblokken ... warm up als ik pull downs doe.
Die zenuwen zijn er altijd.. wat eraan te doen geen idee. Maar als het dan lukt heb je echt zo een yess gevoel. hahahaha. lekker he! Misschien gaat t ooit een keer vanzelf weg.
Snap echt niet waarom ze die altijd zo goed verstoppen.. Laatst lagen ook alle dumbbells netjes in het rek, op eentje na. En serieus, die was nergens te vinden. Hoe the hell verstoppen ze zo'n ding zo goed?
Enne.. Misschien zijn die zenuwen soms goed.. Ten minste, soms fokken ze me zodanig op dat ik juist door die "agressie" een extra rep pak of zelfs een PR zet .
Leg press incline
15 x 30
15 x 35
15 x 40
15 x 45 PR Laatste reps gingen erg moeizaam, lees: met een gezicht waar alleen mijn moeder van kan houden
Cable glute kickback
15 x 18
15 x 20.3
15 x 23 VPR Laatste reps weer vanuit tenen, maar ik had hem weer!
Cable lateral leg raise
10 x 6.8
10 x 9
15 x 9 VPR
Seated leg curl
15 x 40
15 x 45
15 x 50 VPR
Standing calf raises
15 x 40
10 x 40
10 x 40 Nieuwe aanpak. Voel kuiten beter als ik het bovenin lang vasthoud en dan langzaam naar beneden zak. Ik ga dus terug in gewicht en wil de uitvoering anders aanpakken.
In mijn ogen een prima training!
Helaas is het wel sinds vanochtend in mijn nek/schouder geschoten. Wellicht verkeerd gelegen vannacht. Balen.. Naar rechts kijken gaat niet echt soepel . Donderdag UB, dus dan hopelijk weer helemaal top wat nek/schouder betreft .
wowie.. wat een (V)PR's!!! Voeding en die zenuwen agressie doet heeeel veel bij je! Erg mooie training! Ben er jaloers op! balen dat het je in je nek geschoten is zeg.. Hoop echt dat het donderdag weg is. Anders even laten masseren.
Ben tegenwoordig ook nerveus voor de DL.. Nu ik er bij nadenk.. Eigenlijk sowieso bij compounds .
Enne.. Nek/schouder is over! Vanavond even verstandig zijn en rustig aanvoelen of het echt helemaal weg is, hopelijk kan ik met een goede training het weekend inknallen .