Fitness Seller

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
We gaan zeker samen flexen! :D komt goed! Lekkere training en de (V)PR's knallen er weer uit! Je gaat super!
Bedankt lieverd, jullie meiden motiveren mij dan ook erg, en dat werkt ook mee natuurlijk :cheer:

goeie metingen meid, zo ga je wel groeien:) Ff alle extra's zoveel mogelijk laten en over een iets langere periode kijken of je blijft aankomen. Soms groei je ineens 2 kg en sta je vervolgens 3 weken stil. Ik kom op t moment niks meer aan (vet ietsje naar beneden) dus ik moet er ff verdacht op wezen dat ik geen maaltijden mis:)
Thanks meid, ben eindelijk over die mentale barrière heen! Eigenlijk heb ik bijna nooit extra's.. Zo'n eens, tegenwoordig tweemaal per maand een cheat (bijvoorbeeld uit eten) waarbij ik alsnog zo veel mogelijk het in mijn macro's laat passen. Maar wat jij zegt.. Het blijft toch vaak onvoorspelbaar. Daarom leg ik per week vast wat ik de week erop wil doen wanneer dit of dat.. Op het moment zelf maak ik namelijk soms niet erg rationele beslissingen ;).
Eet momenteel in ieder geval heel de dag door, heb geen honger meer :rolleyes:.
Houd je voeding niet bij? Vind zelf Fatsecret erg handig!

Ik ruik dat binnen nu en afzienbare tijd er een PR aan zit te komen ;).
En dat het verdomde plateau eindelijk verbroken wordt!

Ik ben deze week begonnen met Wendler! Deed eerst alleen de deadlift op die manier, maar nu ook verder gegaan voor de andere oefeningen. Ik kan er nog weinig over zeggen, behalve voor deadlift vind ik het wel erg fijn. Vandaag was press, met laatste set rep out en ging prima. 4x10 bench press daarna is wel pittig maar goed te doen!
Wendler wil ik wat DL betreft toepassen wanneer ik daar, net als de bench, een plateau bereik. Het is toch weer een andere benadering.. En variatie is in mijn ogen sowieso altijd goed :).
Zoals ik al in je logje zei: houd ons op de hoogte! Ben benieuwd hoe Wendler bij je gaat uitpakken. Ik hoor en lees en verschillende verhalen over..
Ach, zo lang het mij een PR uitlevert hoor je mij niet klagen denk ik ;).

------------------------------------------------------------------------------------------------

Leuk nieuws!

Vandaag ben ik met mijn "verhaal" op de blog van Fannetiek geplaatst!

zie http://fannetiek.nl/work-it/fannetieks-transformatie-rubriek-6/ .
Vind het een mooie afsluiting van een belangrijke periode.
Nu de neus vooruit :).

Het is een mooi verhaal en respect voor wat jij hebt bereikt! Je bent echt een voorbeeld voor velen! :)

Een meelezer hier, zag je verhaal vandaag op Anne's website en ik dacht, die naam ken ik van DBB!
En ja hoor. Super om jouw verhaal te lezen. Respect hoor dame!

wat leuk! ik ga het vanavond eens rustig lezen ;)

Ik volg anne (fannatiek) ook al tijdje, dus super gaaf om jou verhaal daar te lezen! Heb echt diepe respect voor je:)

Ik track op het moment helemaal niets, dus ik eet een beetje op "gevoel". 5 van de 6 maaltijden zijn elke dag gelijk dus daarom weet ik wel zo ongeveer wat ik binnen krijg. Onze weekmenu's veranderen ook weinig, dus ook voor het avond eten weet ik precies wat ik moet hebben. Eigenlijk het enige waar ik in varieer zijn de extra's en de weekenden. Zo at ik gisteren als tussendoortje (bovenop mijn maaltijden) een plakje cake bij mn ma en een kom kippensoep. Ik kon tijdens het avond eten dit x ook niet alles op (is normaal nooit een probleem). Ik zorg dus sowieso dat ik niet TE vol zit, maar honger is ook echt uit den boze:P Meestal als ik na mijn laatste 600 kcal maaltijd nog honger heb dan gooi ik een handje cashews in de oven.

Zo heel verhaal:P

Wat ontzettend stoer Sanne! Hele mooie transformatie! Wees trots op jezelf en ga door! Je ziet er prachtig uit!

Super transformatie.

respect.

Het is een mooi verhaal en respect voor wat jij hebt bereikt! Je bent echt een voorbeeld voor velen! :)
Dankjewel topper :). Vond het een mooi "bekroning" en afsluiting van een periode waarvan het ook gewoon nodig is om daar een punt achter te zetten. Zeker omdat het mentale gedeelte nu stukken beter gaat.

Een meelezer hier, zag je verhaal vandaag op Anne's website en ik dacht, die naam ken ik van DBB! En ja hoor. Super om jouw verhaal te lezen. Respect hoor dame!
Haha, wat leuk van je Bukowski, grappig dat je al direct een vermoeden had van wie het verhaal was :p. En bedankt voor je leuke reactie! ^^

wat leuk! ik ga het vanavond eens rustig lezen ;)
Leesvoer voor het slapengaan.. ;).

Ik volg anne (fannatiek) ook al tijdje, dus super gaaf om jou verhaal daar te lezen! Heb echt diepe respect voor je:) Ik track op het moment helemaal niets, dus ik eet een beetje op "gevoel". 5 van de 6 maaltijden zijn elke dag gelijk dus daarom weet ik wel zo ongeveer wat ik binnen krijg. Onze weekmenu's veranderen ook weinig, dus ook voor het avond eten weet ik precies wat ik moet hebben. Eigenlijk het enige waar ik in varieer zijn de extra's en de weekenden. Zo at ik gisteren als tussendoortje (bovenop mijn maaltijden) een plakje cake bij mn ma en een kom kippensoep. Ik kon tijdens het avond eten dit x ook niet alles op (is normaal nooit een probleem). Ik zorg dus sowieso dat ik niet TE vol zit, maar honger is ook echt uit den boze:P Meestal als ik na mijn laatste 600 kcal maaltijd nog honger heb dan gooi ik een handje cashews in de oven. Zo heel verhaal:P
Vind Fannetiek echt een erg leuk blog, was dan ook blij verrast dat ik in de rubriek Transformatie zou komen te staan! En bedankt voor je mooi compliment :).
Dat je op gevoel eet vind ik dus echt knap! Gewoon vertrouwen hebben in wat je lijf aangeeft en op gevoel eten, dat lijkt me heerlijk. Enne.. De progressie die je boekt spreekt voor zichzelf, dus het doet zijn werk ook goed ;).
En whuuut, cashews in de oven, ik bespeur hier een goed idee voor een tussendoortje :rolleyes:. That reminds me.. Kikkererwten bestrooien met kruiden en dan in de oven, oehhh dat is zo lekker :D.

Wat ontzettend stoer Sanne! Hele mooie transformatie! Wees trots op jezelf en ga door! Je ziet er prachtig uit!
Dankjewel HillR, een prachtig compliment! Ik ga zeker door, ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen!

Super transformatie. respect.
Thanks Pillz ^^.

mooi verhaal meis en enorme superprestatie!!! :thumb:
stoer wijf ben je ook

mooi verhaal meis en enorme superprestatie!!! :thumb:
stoer wijf ben je ook
Dankje kanjer! En dan lees ik dat je mij een stoer wijf vindt, terwijl ik jou de über powermamma vind!
Dat compliment ga ik nu dus heel dik in mijn zak steken :rolleyes:.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB

Oh dear.. Wat een dag.. Het wilde niet zo en vrees dat ik erg verwend ben.. :rolleyes:.
Train altijd steevast met mijn trainingsbuddy, die trouwens ook mijn man is, HA, daar heb ik het pas mee getroffen!
Enniewee, vandaag en morgen moet ik het plots even zonder hem stellen.. En moest mezelf al letterlijk naar de gym slepen.. Horror tegenwind op de heen EN de terugweg. En.. En.. En.. Gewoon. Dik klaagmoment hier. Dus toen keek ik tijdens het training per ongeluk in de spiegel. En dat vetje daar.. En die hier.. Mja, bulk he.. Goh.. Getver.. Muhh...
Zo, en nu is het weer klaaaaaaaar! :D

Walking lunges
24 x 16
24 x 18
24 x 18
24 x 20 PR
Af en toe last van knie. Even gelet op houding. Zet af en toe mijn rechtervoet niet helemaal recht, ik stap als het ware soms met een scheve voet "uit".
Focus op rechte stappen gelegd, en voila, het ging weer prima!

Leg press incline
15 x 35
15 x 40
15 x 45
15 x 50 PR

Cable glute kickback
15 x 18
15 x 20.3
20 x 20.3 VPR
RIP glutes

Cable lateral leg raises
10 x 6.8
10 x 6.8
20 x 6.8 VPR

Seated leg curl
15 x 45
15 x 45
15 x 45

Standing calf raises
10 x 40
10 x 45
10 x 50

Nou als er ook maar een "denkbeeldig" vetje zat is die na zo een (V)PR training wel weg hoor. :D
Super training weer en dat ondanks dat je buddy er niet was! Je bent gewoon een TOP wijf! :)
en klaagmomentjes mogen er zijn hoor. ;)

Ziet eruit als een mooie training hoor.

Nou als er ook maar een "denkbeeldig" vetje zat is die na zo een (V)PR training wel weg hoor. :D Super training weer en dat ondanks dat je buddy er niet was! Je bent gewoon een TOP wijf! :) en klaagmomentjes mogen er zijn hoor. ;)
Haha, op jezelf mopperen lijkt er af en toe gewoon bij te horen.. En als ik uiteindelijk doodvermoeid naar een lekkere douche en versgekookt maaltje op de bank neerplof.. Dan voel je je toch wel erg voldaan ;).
TOPwijf, zegt het andere topwijf :D :heart:

Ziet eruit als een mooie training hoor.
Dankje Ron! Gemopper of niet, er dient altijd geknald te worden ;).

Haha, op jezelf mopperen lijkt er af en toe gewoon bij te horen.. En als ik uiteindelijk doodvermoeid naar een lekkere douche en versgekookt maaltje op de bank neerplof.. Dan voel je je toch wel erg voldaan ;).
TOPwijf, zegt het andere topwijf :D :heart:
Tja.. ik mopper ook nog elke dag op mezelf hoor.. :o Het hoort er inderdaad bij. Maar je hebt wel gelijk.. eenmaal lekker hangend op de bank genieten van een maaltje dan voel je je zeer voldaan. :D
Hier ook hoor.
Hahahaha... Toppertje! ;) :heart:

Training van vandaag: UB

Baaldag van gister zet zich helaas voort.
Of het nu komt door de mentaal heftige dag op mijn werk, of gewoon een slechte dag/week. Ik weet het niet. Forgive and forget, zeggen ze dan toch?

Lat pulldown
15 x 25
15 x 27.3
15 x 29.6
15 x 32 VPR

Db press
15 x 9
15 x 10
15 x 10
9 x 12 VPR, +1 .. Had gehoopt hier meer op te kunnen pakken

T-bar row
15 x 12.5
15 x 15
15 x 17.5
12 x 20 VPR, maar niet bepaald een nette uitvoering

Kreeg vanaf het tweede setje t-bar rows steken in mijn zij, muh.

Db shoulder press
15 x 7
15 x 8
10 x 9
9 x 9
Inleveren aan kracht..

Cable triceps pushdown
15 x 27.5
15 x 32.5
15 x 32.5
20 x 32.5 VPR
Moest en zou ergens tevreden over zijn :rolleyes:

Overhead bicep curls
15 x 4.5
15 x 6.8
15 x 6.8
10 x 6.8
Ging nergens over

Front + side raises
10 x 3
10 x 3
10 x 3
17 x 3 VPR
Even een gefrustreerde nette VPR eruit persen :o

Nou dat ziet er totaal niet slecht uit hoor! 5 VPR's en nog klagen dat het niet lekker gaat??
Kom op he.. ziet eruit als een prima training!! Al snap ik best wel dat het kan voelen van niet... ;)
Maar kop op. forgive en forget en doorknallen hoor meid!

typisch geval: kutgevoel, achteraf niet klagen maar de meevaller zien ;)

Nou dat ziet er totaal niet slecht uit hoor! 5 VPR's en nog klagen dat het niet lekker gaat?? Kom op he.. ziet eruit als een prima training!! Al snap ik best wel dat het kan voelen van niet... ;) Maar kop op. forgive en forget en doorknallen hoor meid!
Gevoel hè.. Ik wijt het aan het zonder mijn buddy moeten stellen ;). Maare.. Als ik het achteraf lees valt het inderdaad best mee. Ben dan ook erg verwend door mijn laatste trainingen waarbij de (v)pr's om mijn oren vlogen. Dat wil je natuurlijk het liefst vasthouden :rolleyes:.
typisch geval: kutgevoel, achteraf niet klagen maar de meevaller zien ;)
Haha, precies!! Het viel allemaal wel mee, zeker als ik het nu lees.. Had gewoon het gevoel dat er meer inzat. Had niet echt een goede focus, je kent het.. Stel hoge eisen aan mezelf en baal flink als ik daar voor mijn gevoel niet aan heb voldaan :o.
Herken je vast niet, want jij ben helemaaaaaaal geen strebertje ;) :rolleyes:

:P zo easy te vertellen bij een ander haha :D

Terug
Naar boven