SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Bedankt lieverd, jullie meiden motiveren mij dan ook erg, en dat werkt ook mee natuurlijkWe gaan zeker samen flexen!komt goed! Lekkere training en de (V)PR's knallen er weer uit! Je gaat super!

Thanks meid, ben eindelijk over die mentale barrière heen! Eigenlijk heb ik bijna nooit extra's.. Zo'n eens, tegenwoordig tweemaal per maand een cheat (bijvoorbeeld uit eten) waarbij ik alsnog zo veel mogelijk het in mijn macro's laat passen. Maar wat jij zegt.. Het blijft toch vaak onvoorspelbaar. Daarom leg ik per week vast wat ik de week erop wil doen wanneer dit of dat.. Op het moment zelf maak ik namelijk soms niet erg rationele beslissingengoeie metingen meid, zo ga je wel groeienFf alle extra's zoveel mogelijk laten en over een iets langere periode kijken of je blijft aankomen. Soms groei je ineens 2 kg en sta je vervolgens 3 weken stil. Ik kom op t moment niks meer aan (vet ietsje naar beneden) dus ik moet er ff verdacht op wezen dat ik geen maaltijden mis
![]()
.Eet momenteel in ieder geval heel de dag door, heb geen honger meer
.Houd je voeding niet bij? Vind zelf Fatsecret erg handig!
Ik ruik dat binnen nu en afzienbare tijd er een PR aan zit te komen
.En dat het verdomde plateau eindelijk verbroken wordt!
Wendler wil ik wat DL betreft toepassen wanneer ik daar, net als de bench, een plateau bereik. Het is toch weer een andere benadering.. En variatie is in mijn ogen sowieso altijd goedIk ben deze week begonnen met Wendler! Deed eerst alleen de deadlift op die manier, maar nu ook verder gegaan voor de andere oefeningen. Ik kan er nog weinig over zeggen, behalve voor deadlift vind ik het wel erg fijn. Vandaag was press, met laatste set rep out en ging prima. 4x10 bench press daarna is wel pittig maar goed te doen!
.Zoals ik al in je logje zei: houd ons op de hoogte! Ben benieuwd hoe Wendler bij je gaat uitpakken. Ik hoor en lees en verschillende verhalen over..
Ach, zo lang het mij een PR uitlevert hoor je mij niet klagen denk ik
.------------------------------------------------------------------------------------------------
Leuk nieuws!
Vandaag ben ik met mijn "verhaal" op de blog van Fannetiek geplaatst!
zie http://fannetiek.nl/work-it/fannetieks-transformatie-rubriek-6/ .
Vind het een mooie afsluiting van een belangrijke periode.
Nu de neus vooruit
.

komt goed! Lekkere training en de (V)PR's knallen er weer uit! Je gaat super!
Meestal als ik na mijn laatste 600 kcal maaltijd nog honger heb dan gooi ik een handje cashews in de oven.
. En bedankt voor je leuke reactie! ^^
Het hoort er inderdaad bij. Maar je hebt wel gelijk.. eenmaal lekker hangend op de bank genieten van een maaltje dan voel je je zeer voldaan.