- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iehh, dat zal dan wel gelijk het eerste filmpje ooit worden
.Kan me nu nog niet voorstellen dat ik uiteindelijk een chin up helemaal zelfstandig kan doen, maar kan me het gevoel dat de eerste gelukte poging geeft dan weer wel voorstellenIk heb mn eerste pull up vorige zomer vast gelegd op film. Man wat een lekker gevoel geeft dat!! Ik hoop nog eens hele setjes te kunnen maken.
.
. Jij pullups setjes, ik chin up setjes, deal?!Maar.. Maar.. Filmen is engjaaa inderdaad filmen.
Ik heb mijn eerste chin-up (pas afgelopen november) ook...
Ineens, als je het niet verwacht lukken ze.
en 4 maanden later maak je setjes van 10![]()
.
. .. Een mooi nieuw doel voor me dus! Inmiddels ben ik me volgens mij al voorzichtig over aan het laten halen mijn eerste succes wel te laten filmen.. Als je dan heel hard meejuicht wanneer je het filmpje ziet, dan voelt het vast net alsof je weer zelf voor het eerst een chin up hebt gehaaldNu je het zegt.. heb nooit mijn eerste chin up of pull ups vastgelegd... Maar merk wel vandaag even niet weighted gedaan en 4x10 schoten er zo uit bij chin ups. Maar ik gebruik ook braaf een bench om er eerst bij te kunnen.
Maar die eerste gaat komen en snel ook!
.
.

)

Wat was je grens ook alweer? 
Thanks Neet! Ga op dit moment lekker met twee LB per week. Eén dag gericht op voornamelijk quads en één dag voornamelijk gericht op glutes/hammies. Vandaag is mijn favo dag by far, even lekker alles eruit knallen!Goeie train Sanne. Lekker veelzijdige reeks oefeningen.![]()
Helaas staat de lying leg curl bij ons op zo'n manier dat het daar sowieso niet kan.. Heb het wel in leg extension geprobeerd maar dat was zo ontzettend tobben en kloten dat ik er vrij snel klaar mee wasAaah die donkey kickbacks kun je natuurlijk ook in de smith doen. Heb die wel eens in de lying leg curl geprobeerd maar dat lukte niet echt.
Is die vooral voor je glutes of pak je je hamstrings ook goed mee?
En laat het smaken vanavond![]()
. In de smith vind ik hem echt heerlijk though. Merk zelf dat het vooral uitmaakt in welke hoek je onder de smith zit. Als je zodanig op handen en voeten onder de smith zit dat je een been in een mooie hoek van 90 graden omhoog kunt duwen en hem ook in 90 graden kan houden voel ik vooral de focus op mijn glutes. Als je bij de positieve beweging je been meer strekt (en dus voorbij 90 graden gaat) voel ik ook hammies. Zou hem zeker eens proberen, grote favoriet hier in ieder geval!
Absoluut, zie inmiddels in dat voeding een training kan maken of breken!Weer een super knallende training! Je bent echt sterk je je ziet hoe goed eten zijn vruchten afwerpt!
Die training zal je wel voelen. Benen slopen. hahahaha
You Go girl! Lekker genieten vanavond!
. Dankje Skatermarvin!Mooie training weer zeg Sanne! Geniet van de wok vanavond!En beetje rustig met de toetjes hè
..of niet..
2850kcals per dag...soms schaam ik me voor mijn doordeweekse kcals als ik dat zo zie! Moet mijn reverse dieting toch maar even blijven opvoeren totdat ik ga cutten (ergens begin mei)

. Aan de andere kant.. Wil het liefst zo hoog mogelijk in kcal eindigen met het oog op de cut.. 
Thanks Meaantje, techniek begint eindelijk beter te worden, ik ruik een PR!
Aan die manier heb ik nog niet gedacht! Lijkt me ook wel fijne aanpak, eerst negatives en dan eens een chin up proberen. Enne.. Kan me ontzettend goed voorstellen dat die weken eindeloos lijken te duren, helemaal omdat ik me nu nog niet kan voorstellen dat het gaat lukken! Maar de aanhouder .. .. JuistMooi dat de tip hielp!
wat betreft chin-ups: ik deed aan het eind van iedere training eerst 2 setjes van 3 negatives en daarna proberen hoe ver ik kwam met de chinup. Vanaf die tijd duurde het een week of 8...en dat leek zoooooo lang!!
(en ja...filmpjes zijn eng,I know, wat denk je waarom ik ze enkel had als anderen mij ongevraagd deden filmen)
.
.Dankje SP! ^^lekkere treen![]()
Ik weet niet of ik nu überhaupt nog chinups kan haha. Ben 10 kg zwaarder en elke kg kost minstens een rep *of meer*
Ik kon niks voor niks pas chinups na mn cut (6 x) met 59 kg bw. Hopelijk kan ik dit jaar *na mn cut* indd hele setjes pullups
---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------
ow zie net dat we ongeveer even zwaar zijn!Wat was je grens ook alweer?
Ik hoop nog net voor mn prep over de 70 kg te komen. Daarna start mn laaaannggeee prep van 20 weken O.o Mn enige cut was maar 6 weken![]()
.Hallo, welkom RockOfAges!

. Wil nu negatives op mijn upper dagen gaan doen.
. Ik dacht even casual een rondje te lopen en dezelfde mindset te hanteren, maar de houding van "achikprobeerhetkomtochnietvandegrond" werkt dus niet
.Denk achteraf bekeken dat vorige week wat trainen betreft gewoon even minder aanvoelde.. Nieuwe week: nieuwe kansen. Ga het één en ander veranderen, en gisteren voelde gelukkig gewoon weer als een lekkere training ^^. En wat ontzettend gaaf dat je zaterdag Mud Masters gaat doen! Ik ben in voor modderige foto's.
Nog wat cheaten betreft.. Zaterdag heb ik een etentje (all you can eat wok) en mijn man is hoogstwaarschijnlijk eind maart afgestudeerd.. Dan zullen er nog twee etentjes volgen. Denk dat jij waarschijnlijk enorm goed snapt hoe mijn gedachten nu soms met mijn verstand spelen omtrent voeding