AndroidHealthClinic

Sanne's log

Je bent gewoon een topper! En met die cut komt het ook helemaal goed! Met jouw doorzettingsvermogen moet dat wel!!
en je kan ook in de cut best havermout blijven eten hoor. Als het maar in je schema past! ;)

Super training ook weer en dikke (V)PR's! er gaat geen training voorbij bij jou zonder PR's!
Ik heb vandaag ook de paused BP geprobeerd.. maar dat viel me bar tegen inderdaad.. :o

Lekkerrr, affikken die benenhandel ;). Vooral die vertical leg presses, heerlijk! En wat die gezichten betreft: kijk expres niet meer in de spiegel.. Ach, wat kan mij het eigenlijk ook schelen, ik kom niet naar de gym om mooi te wezen :o.
Dit is de juiste instelling :D

Mooie training Sanne! Goed dat je die chin ups door blijft zetten. Voor je het weet lukken ze, echt :D
Zeker met die instelling!

Dikke progressie bij jou!!!:D

• Topic Starter Topic Starter
Je bent gewoon een topper! En met die cut komt het ook helemaal goed! Met jouw doorzettingsvermogen moet dat wel!!
en je kan ook in de cut best havermout blijven eten hoor. Als het maar in je schema past! ;)

Super training ook weer en dikke (V)PR's! er gaat geen training voorbij bij jou zonder PR's!
Ik heb vandaag ook de paused BP geprobeerd.. maar dat viel me bar tegen inderdaad.. :o
Cutten vergt weer een hele andere mindset.. Het zal wel even flink wennen zijn! .. Maar vooral nieuwsgierig wat er tevoorschijn zal komen..
Enne.. Mijn ontbijt is absoluut de grootste maaltijd van mijn dag. Blijf dan ook oats eten, maar vermoedelijk zal dat de helft minder aan oats zijn dan nu het geval is, en ik ben dus nogal aan mijn heilig ontbijtje gehecht :rolleyes:.

Blijf zo lang als mogelijk PR's zetten, en in de cut proberen dat niveau te behouden!
Bizar he, die paused.. De negatieve beweging voer ik erg traag uit en de pause doe ik flink lang.. Dan explosief de positieve beweging eruit knallen. Het put me altijd wel lekker goed uit :o.

Dit is de juiste instelling :D

Mooie training Sanne! Goed dat je die chin ups door blijft zetten. Voor je het weet lukken ze, echt :D
Zeker met die instelling!
Yiehaaa, goan met die banoan!! :banana:

Enne.. Bedankt voor je peptalk :D. Ik blijf er absoluut voor gaan, kijk nu al als een kindje uit naar mijn eerste gelukte poging, haha :').

We willen gaaaains! :D

Cutten vergt weer een hele andere mindset.. Het zal wel even flink wennen zijn! .. Maar vooral nieuwsgierig wat er tevoorschijn zal komen..
Enne.. Mijn ontbijt is absoluut de grootste maaltijd van mijn dag. Blijf dan ook oats eten, maar vermoedelijk zal dat de helft minder aan oats zijn dan nu het geval is, en ik ben dus nogal aan mijn heilig ontbijtje gehecht :rolleyes:.

Blijf zo lang als mogelijk PR's zetten, en in de cut proberen dat niveau te behouden!
Bizar he, die paused.. De negatieve beweging voer ik erg traag uit en de pause doe ik flink lang.. Dan explosief de positieve beweging eruit knallen. Het put me altijd wel lekker goed uit :o.

Yiehaaa, goan met die banoan!! :banana:

Enne.. Bedankt voor je peptalk :D. Ik blijf er absoluut voor gaan, kijk nu al als een kindje uit naar mijn eerste gelukte poging, haha :').

We willen gaaaains! :D

sanne jij kunt dat zeker goed cutten je mentaliteit en doorzettingsvermogen zorgen daarvoor ben echt benieuwd wat voor strakke spieren daaronder vandaan komen maar eerst nog ff lekker bulken he ..

opa/vriend

100% eens!!:thumbs:

Je bent een topper Sanne!

sanne jij kunt dat zeker goed cutten je mentaliteit en doorzettingsvermogen zorgen daarvoor ben echt benieuwd wat voor strakke spieren daaronder vandaan komen maar eerst nog ff lekker bulken he ..

opa/vriend
Dankjewel lieve Specialpaint, wat leuk dat je zo'n lief bericht achterlaat ^^.
De krachttoename zorgt ervoor dat ik fanatiek blijf bulken, vandaag voor het eerst niet geschrokken van gewichtstoename maar mijn eerste reactie was er juist eentje van blijheid, dus dat belooft al veel goeds ;).

100% eens!!:thumbs:

Je bent een topper Sanne!
Ahhh, wat lief van je, thanks!! :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 2

DL
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 70
3 x 75 VPR
2 x 77.5 PR

Leg press 45o
10 x 90
10 x 95
10 x 100
10 x 105
6 x 110 PR

Glute bridge met voeten op stepbankje
10 x 20
10 x 30
10 x 40
10 x 50 PR

Donkey kickbacks in smith
10 x 10
10 x 10
10 x 14
5 x 16.5 PR Oefff, dat viel flink tegen :o

Adductor/abductor superset
10 x 100/85
10 x 100/90
10 x 100/95
10/7 x 100/100 PR Yaaay, tussendoel (100/100) gehaald :banana:

Lying leg curl
10 x 22.5
10 x 25
7 x 27.5 VPR
4 x 30 PR
10 x 20

SLDL
10 x 35
10 x 40
10 x 45
10 x 45

Ben tevreden! Dat motiveert het doorzetten van de bulk wel.. Heerlijk die krachttoename, geniet ervan!

Wekelijkse update
Week 1 64.5 - 0,5 kg
Week 2 65 + 0,5 kg (2400 kcal)
Week 3 65.5 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 4 66 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 5 67 + 1 kg (2400 kcal)
Week 6 66.5 -0.5 kg (2300 kcal)
Week 7 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 8 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 9 66.5 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 10 67 (2400) kcal + 0.5 kg
Week 11 67 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 12 67,5 (2400 kcal) + 0.5
Week 13 66 -1.5 kg (2400 kcal) begonnen met medicatie
Week 14 66 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 15 66/66.5 (2500 kcal) gelijk gebleven/0.5 erbij
Week 16 65 (2500 kcal) - 1 kg
Week 17 66.5 (2600 kcal) + 1.5 kg
Week 18 66.5 (2600 kcal) gelijk gebleven
Week 19 66.5 (2600 kcal) gelijk gebleven
Week 20 67.5 (2650 kcal) + 1 kg
Week 21 67 (2650 kcal) - 0.5 kg
Week 22 67 (2700 kcal) gelijk gebleven
Week 23 67.5 (2700 kcal) + 0.5 kg
Week 24 67.5 (2700) gelijk gebleven
Week 25 68.5 (2750) + 1 kg
Week 26 67.5 a 67.75 (2750) - 1 a 0,75 kg
Week 27 67.5 a 67.75 (2800) hetzelfde gebleven
Week 28 68.25 (2850) + 0.5 kg
Tevreden! :)

Maandelijkse update
Het was weer tijd om centimeters te meten. Echter laat ik dit voortaan door een ander persoon doen, met andere kledij. Dus deze maandelijkse meting is niet betrouwbaar. Vanaf april dus weer een nieuwe, maandelijkse update.. :)

Zoheeee.. wat een super sterke training! Dat doe ik je niet na hoor zoveel PR's!! Je gewichten gaan echt super goed omhoog en die DL ook!! Je ziet het .. bulken geeft ook enorm veel motivatie met trainen! :D Topper!

je gewicht gaat netjes! Lekker zo doorgaan dus op 2850 toch?

Oke... snap dat je nu een ander ijkpunt aanhoudt. Ben benieuwd wat het over een maandje doet. Je gaat super meid.
Volhouden he! :thumb:

Nice deadlifts! Mooi om meteen 2 reps te kunnen doen als PR :D

Train je trouwens altijd alleen of samen met iemand?

wow nette DL meid!

Zoheeee.. wat een super sterke training! Dat doe ik je niet na hoor zoveel PR's!! Je gewichten gaan echt super goed omhoog en die DL ook!! Je ziet het .. bulken geeft ook enorm veel motivatie met trainen! :D Topper!

je gewicht gaat netjes! Lekker zo doorgaan dus op 2850 toch?

Oke... snap dat je nu een ander ijkpunt aanhoudt. Ben benieuwd wat het over een maandje doet. Je gaat super meid.
Volhouden he! :thumb:
Het gaat inderdaad erg lekker! Bulken --> PR's, ik vind het een mooie beloning voor al dat eten ;).
Ik blijf nu inderdaad lekker doorgaan op 2850! Mocht het te hard gaan kan ik nog altijd een stapje terug nemen.
Of misschien stiekem zelfs wel over mijn vooraf gestelde grens heen, maar dat vind ik voor nu wel erg heldhaftig om te zeggen :p

Nice deadlifts! Mooi om meteen 2 reps te kunnen doen als PR :D

Train je trouwens altijd alleen of samen met iemand?
Dankje Wovano, ze gaan lekker! Zou misschien nog zwaarder kunnen maar blijf techniek voorop stellen. Daarom ook 2 reps ipv meer, de tweede ging naar mijn idee niet meer geheel netjes..
Train altijd samen met mijn buddy!
En mijn trainingsbuddy is ook mijn man, maar thuis is thuis en gym is gym ;).

Thanks Nicky! Jouw mooie PR van vandaag motiveert me alleen nog meer meer! :D

Goeie PR op deadlift!

Waaauw, mooie training, lekkere deadlifts!

En ik zit sinds twee dagen in de cut... en het eerste dat moest wijken was mijn ontbijt. Vreselijk. Je weet waar je het voor doet, maar 20 gram oats IS geen oats :')

Jee... gaat goed bij jou zeg! Gaaf om te lezen. Ik ben wel heel benieuwd wat je winst is aan het einde van dit plan!

Sanne, goed bezig meid! Echt respect voor je doorzettingsvermogen!
Je bent goed bewust bezig! Knap hoor..
Ik ben er nu gewoon weer hoor ;-)

Thanks Leon! :)

En ik zit sinds twee dagen in de cut... en het eerste dat moest wijken was mijn ontbijt. Vreselijk. Je weet waar je het voor doet, maar 20 gram oats IS geen oats :')
Het gaat lekker! Het voelt ook goed, vind het een erg lekkere oefening de training mee te starten.

En meid, ik voel je.. Echt.. Ik ben het helemaal met je eens, 20 gram oats is geen ontbijt :(.
Kijk er zelf ook echt nog steeds serieus tegenop, ik wil mijn monster-ontbijt niet opgeven :no:

Jee... gaat goed bij jou zeg! Gaaf om te lezen. Ik ben wel heel benieuwd wat je winst is aan het einde van dit plan!
Dankjewel Milly!! Ben ook zo ontzettend benieuwd wat er te zien is als mijn cut bijna op zijn einde loopt!

Sanne, goed bezig meid! Echt respect voor je doorzettingsvermogen!
Je bent goed bewust bezig! Knap hoor..
Ik ben er nu gewoon weer hoor ;-)
Wat lief van je Helen, top om dat van jou te horen, dat doet me goed :).
En fijn dat je er weer bent.. Hopelijk vind je snel je ritme bij F4F en loopt alles lekker zijn gangetje! x

Goede dl.

Maar cm met kledij?

Doe je toch zonder kleren?

Feitelijk kun je toch zelf kiezen waar je carbs of kcals schrapt. Bij mij zijn mijn oats ook heilig...en daar schrap ik daar vaak als laatst. Meestal schrap ik eerst wat rijst..

Goeie vooruitgang Sanne. Mooi die PR's weer.
En een verfrissend geluid om een vrouw bewust te zien bulken. Waarschijnlijk moet je wel eens verantwoorden tegen de afval maffia... gewoon je eigen ding doen zolang het zo goed blijft gaan ;)

Terug
Naar boven