XXL Nutrition

Sanne's log

Good job Sanne!

• Topic Starter Topic Starter
Zo heeeeee das weer een super training! Lekker veel (V)PR's weer! Je knalt er weer goed tegenaan en die chin ups komen vanzelf wel! Echt! lekker he.. 21 ers.. burn those biceps! :D Geniet van de rest van je zondag Topper!
Dankuuuuu Marina! Heb absoluut vertrouwen in de chin ups, je staat alleen zo raar te kijken als een ander het voor de eerste keer doet en zichzelf met een volledig verbouwereerd gezicht omhoog trekt :p.
En die 21'ers zijn inderdaad echt heerlijk! Lekker heftig, voor de laatste 7 reps van elke set, heerlijk!

Jep, ik begrijp je gedachten maar al te goed! Wel genoten van je etentje? En modderige foto's staan al op mijn Instagram en ik post er wellicht ook een paar in mijn logje zodra ik alles binnen heb :) Mooie LB training ook, DL ziet er lekker uit! Ik heb enorme zin om te deadliften, maar kon vanochtend amper lopen van de spierpijn/kuitkramp dus legday moet even wachten tot dinsdag:( ---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ---------- Die chin-ups komen trouwens vanzelf! Ik kan me herinneren dat ik een halfjaar geleden hulpeloos aan de stang hing te bungelen, ik wilde een pull-up proberen en kreeg mezelf nog geen centimeter omhoog. En zes maanden later knal ik er weighted setjes uit. Negatives hebben mij heel erg geholpen, maakte het al een stukje leuker en motiverender dan de assisted variant (want je doet het toch helemaal zelf... Alleen nog de verkeerde kant op!)
Heb inmiddels een modderige foto in je logje mogen bewonderen! Ben benieuwd welke richting je dadelijk opgaat.. Lastig hè, al die keuzes en mogelijkheden..
Hier ook altijd zin om te DL'en, favoriete manier om de training te beginnen!
Die chin ups voelen nog onmogelijk, maar als ik iets in mijn hoofd heb dan doe ik er alles aan om het te kunnen, dus ik ga me er gewoon in vastbijten!
Kijk nu al ontzettend uit naar mijn eerste geslaagde poging, geduldgeduldgeduld x1000 :rolleyes:

Was ik hier nog niet in? Bij deze dan
Je was nog niet in, dus welkom!! :D

Als de eerste chin up eenmaal lukt zal het erna vast snel gaan. Zo ging het bij mij ooit teminste. Gewoon blijven doorzetten, maar daar heb ik bij jou alle vertrouwen in :cool:
De aanhouder wint! Als ik iets wil.. Dan moet en zal ik het halen, dus heb geen andere keus: die chin ups komen er aan :rolleyes:.
.. Maar helaas is geduld niet mijn sterkste punt :o..

Mooie eerste Wendler workout Sanne! Met die chins komt het wel goed hoor!:thumbs:
Thanks! Moet zeggen dat het wel erg vreemd voelde.. Had op de laatste set na niet het gevoel constructief bezig te zijn. Voelde me eerder intens lui en vroeg me hardop af wat ik in godsnaam aan het doen was :p. Maar goed.. Lange termijn denken: hopelijk een mooie PR over een tijdje!

Blijven knallen zo lang het kan, SP! ^^

En dan zeg je iets over mijn VPRs :o goed bezig daar zeg! Succes met wendler :)!
Haha, dankjewel Kaluro! Bulken doet wonderen wat kracht betreft ;).
En ben erg benieuwd naar hoe Wendler me gaat bevallen! Het voelde erg vreemd gisteren in ieder geval.. Maar ik luister braaf naar het schema! :)

Dankje Robke! :)

Lekkere PR's weer. Gaat goed hier. En die 21-ers zijn echt uitputtend he?

Lekkere PR's weer. Gaat goed hier. En die 21-ers zijn echt uitputtend he?
Die 21'ers zijn inderdaad een blijvertje Neet! De eerste 7 reps denk je van "mwaahh, kan er makkelijk wat bijhangen dadelijk", maar dan komen ineens de laatste 7 reps:rolleyes:.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 1

Split squat
15 x bw
10 x 4
10 x 10
10 x 12.5 "PR"
Tussen aanhalingstekens omdat ik split squat vooralsnog alleen met bw deed in verband met mijn knieen.

Vertical leg press
20 x 30
20 x 40
20 x 40
20 x 50 PR Met een hoofd waar alleen mijn moeder van kan houden :rolleyes:
:heart: deze, zo blij dat ik deze ben gaan proberen! Volledige ontlasting van knieen en voel mijn quads erg goed!

Incline leg press
10 x 40
10 x 40
10 x 45
10 x 50
10 x 55 PR

Walking lunges
12 x 20
12 x 20
12 x 20
12 x 20
Normaal deed ik lunges als beginoefening.. Verderop in de training valt hij toch best tegen :o.
Moest eigenlijk step ups doen.. Maar ik vind het maar niets.. En het ding waar ik ze altijd op doe was foetsie, dus dat kwam mooi uit :rolleyes:.

Cable lateral leg raise
10 x 6.8
10 x 9
8 x 11.3 PR

Standing calf raises
10 x 45
10 x 50
10 x 55
6 x 75 PR Vond mijn rechterschouder niet fijn..

Houd me nog steeds trouw aan mijn voedingsschema, maar heb werkelijk nooit trek meer in eten, laat staan honger.. Ben gewoon heel de dag verzadigd van voeding :o.

Tevreden met deze training, morgen UB dag 1!

Houd me nog steeds trouw aan mijn voedingsschema, maar heb werkelijk nooit trek meer in eten, laat staan honger.. Ben gewoon heel de dag verzadigd van voeding :o.

ken dit gevoel heel erg goed! Maar ja je moet wel he als je wat wil bereiken.

Ook lekker getraint!

Mooi lijstje zeg. Wat zullen je beentjes gaan zeuren morgen of overmorgen. ghegheghe

lekkere training meid!

Voordeel van het vol voelen is dat je geen zin hebt in rommel. Ik sla met 2 vingers in mn neus gebak, koek, chocolade, chip, snacks af. Drop eet ik nog wel, maar is echt zo'n smaak ding. Ik kan dat (helaas) ook eten als ik propvol zit:p

Tijdens mn cut kon ik alleen maar denken aan junkfood haha

lekkere training!

lekkere been train en zo lekker sterk ook! veel PR's weer! je gaat super meid.
En je voeding doe je top!

Heavy legday!
En gekke gezichten tijdens Pr's trekken we volgens mij allemaal wel :P

lekkere PR's !

ken dit gevoel heel erg goed! Maar ja je moet wel he als je wat wil bereiken. Ook lekker getraint!
Heb het gevoel nog nooit eerder gehad.. Besef me wel dat het erg gaat wennen wanneer de cut ingezet wordt :o. Tot die tijd.. Heel de dag door blijven eten om in ieder geval zo veel mogelijk te bouwen voordat die vreselijke vetjes er weer af mogen :D.
Mooi lijstje zeg. Wat zullen je beentjes gaan zeuren morgen of overmorgen. ghegheghe
Ben er ook tevreden mee, vooral omdat ik een excuus vond geen step ups te hoeven doen ;). Enne.. De fietsrit naar stage vandaag was een pijnlijke onderneming op de hobbelige punten die ik onderweg tegenkwam. Meestal is het gezeur wat spieren betreft twee dagen na de training op zijn hoogtepunt, dus dat belooft wat..
lekkere training meid! Voordeel van het vol voelen is dat je geen zin hebt in rommel. Ik sla met 2 vingers in mn neus gebak, koek, chocolade, chip, snacks af. Drop eet ik nog wel, maar is echt zo'n smaak ding. Ik kan dat (helaas) ook eten als ik propvol zit:p Tijdens mn cut kon ik alleen maar denken aan junkfood haha
Thanks girl! Enne.. Heb precies hetzelfde als jij (goh, verrassend weer, haha). Heb gewoon totaal geen behoefte meer aan "vieze cheats". Zei toevallig gister nog dat het voordeel van de cut is dat je dan intens van cheats geniet. Nu heb ik er gewoon helemaal geen behoefte aan..
Dankuuu RockOfAges!!
lekkere been train en zo lekker sterk ook! veel PR's weer! je gaat super meid. En je voeding doe je top!
Dankjewel topper! Heel de dag mezelf volproppen zorgt voor een prima kracht :D.
Heavy legday! En gekke gezichten tijdens Pr's trekken we volgens mij allemaal wel :P
Lekkerrr, affikken die benenhandel ;). Vooral die vertical leg presses, heerlijk! En wat die gezichten betreft: kijk expres niet meer in de spiegel.. Ach, wat kan mij het eigenlijk ook schelen, ik kom niet naar de gym om mooi te wezen :o.
Thanks Robke, hopelijk zullen er nog meer volgen!

Indd, voedsel smaakt zzovveeel beter als je honger hebt:) Tijdens de cut kan ik ook genieten van meer basic voedsel en ik ben dan ook veel creatiever met eten.

Goede training hoor Sanne! Wat een luxe zeg om in je gym vertical legpresses te kunnen doen! Heb die ook ooit eens gedaan en vind dat een top oefening!:thumbs:

Indd, voedsel smaakt zzovveeel beter als je honger hebt:) Tijdens de cut kan ik ook genieten van meer basic voedsel en ik ben dan ook veel creatiever met eten.
Maar.. Ga in de cut wel mijn enorme back havermout in de ochtend missen :(.

Goede training hoor Sanne! Wat een luxe zeg om in je gym vertical legpresses te kunnen doen! Heb die ook ooit eens gedaan en vind dat een top oefening!:thumbs:
Dankje Skatermarvin! Enne.. Die vertical presses doe ik in de Smith! :)

potverdikkie, je gaat goed Sanne.

Heerlijke humor heb je ook ;) houd wel van die zelfspot (in je log maar ook in je karma, ik lag onder de tafel :heart:)

Maar.. Ga in de cut wel mijn enorme back havermout in de ochtend missen :(.

Dankje Skatermarvin! Enne.. Die vertical presses doe ik in de Smith! :)

had je al bedacht hoe je de cut gaat aanpakken?

Ik weet tot dusver dat ik in de keto moet (maar niet aan het begin). Hoe dan ook gaan mn carbs eruit.. snif:p

potverdikkie, je gaat goed Sanne. Heerlijke humor heb je ook ;) houd wel van die zelfspot (in je log maar ook in je karma, ik lag onder de tafel :heart:)
Dankjewel Nicky, het doet me goed om iemand waarvan ik het doorzettingsvermogen en dedication bewonder te horen dat ik goed ga! :heart:
Enne.. Zelfspot hoort erbij hoor, je moet kunnen blijven lachen, ook om jezelf ;).
(.. Iets met vermogen om dingen te relativeren enzo :p)

had je al bedacht hoe je de cut gaat aanpakken? Ik weet tot dusver dat ik in de keto moet (maar niet aan het begin). Hoe dan ook gaan mn carbs eruit.. snif:p
En heb al een idee voor de cut.. Wil het liefst in mei beginnen. In april komen er waarschijnlijk nog wat etentjes, dus dat past nog mooi in de bulk ;).
Wil beginnen met de eerste week 300 kcal aan koolhydraten weg te halen. Dan na 3 weken per week 100 kcal omlaag. Zit er aan te twijfelen op trainingsdagen hoger in koolhydraten te zitten dan rustdagen (ben nogal koolhydraatgevoelig..). Verder lijkt het me verstandig dat ik op voorhand vastleg bijvoorbeeld iedere 10 dagen een dag op onderhoud te eten.
Toch blijft de angst er dat het me dadelijk niet lukt af te vallen.. Al weet ik als geen anders dat het puur kcal in vs kcal out is :o
En cardio.. Pas als het eeeeeecht niet anders kan :rolleyes:.
Hoop dus eind april 70 te wegen, want heb mezelf beloofd daar gewoon voor te gaan!
Wanneer ga jij ook alweer beginnen? Kijk je er een beetje tegenop of kijk je er juist naar uit? ^^

17 mei start mijn prep:) Ik zie er niet tegen op (het is best leuk om steeds nieuwe lijnen te zien), maar ik kan wel slecht tegen honger (ik wordt dan bitchy:p).

Gelukkig is het dan zomer! Ik eet meestal wat minder in de zomer maanden en ik beweeg een heel stuk meer.

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

mijn mini cut vorig jaar was trouwens IIFYM. Ik heb dus toen gewoon b&j gehad en dropjes haha. Dit jaar luister ik naar meneer de coach:p Ik mag iig tot einde prep 1 cheat meals in de week, maar IIFYM wordt het sowieso niet.

17 mei start mijn prep:) Ik zie er niet tegen op (het is best leuk om steeds nieuwe lijnen te zien), maar ik kan wel slecht tegen honger (ik wordt dan bitchy:p). Gelukkig is het dan zomer! Ik eet meestal wat minder in de zomer maanden en ik beweeg een heel stuk meer. ---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ---------- mijn mini cut vorig jaar was trouwens IIFYM. Ik heb dus toen gewoon b&j gehad en dropjes haha. Dit jaar luister ik naar meneer de coach:p Ik mag iig tot einde prep 1 cheat meals in de week, maar IIFYM wordt het sowieso niet.
Haha, hier nog eentje die stikchagrijnig wordt wanneer er honger is :p. Ben dan echt niet te genieten.. Heb dan praktisch heel de dag een onuitstaanbaar ochtendhumeur :rolleyes:.
Ik ga gewoon vol voor de zakken wokgroenten en eieren, die combinatie vult in ieder geval flink!
Ben benieuwd naar wat de coach je gaat laten eten.. Hij zal wel regelmatig wat gemopper over zich heenkrijgen.. ;).

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

Training van vandaag: UB

Lat pulldown
10 x 25
10 x 32
10 x 32
10 x 32
4 x 39 PR
7 x 32
4 x 39

Bench press paused speed
10 x 20
10 x 22.5
10 x 22.5
10 x 24 PR
Zo'n ontzettend rare gewaarwording dat bij paused speed 24 kg een PR is terwijl mijn 1RM 40 is :o

Cable seated row
10 x 25
10 x 32
10 x 32
10 x 32
5 x 39
5 x 41.3 PR

Db shoulder press
10 x 8
10 x 9
10 x 10 PR
6 x 10
Vreemd genoeg had ik al wekenlang moeite met 10 x 9, vandaag ging het ineens dermate easy dat ik een PR met direct 10 reps kon zetten. Yay schouders!

Cable overhead curls
10 x 9
10 x 11.3 VPR
6 x 14 PR
7 x 11.3

Cable tricep pushdown
10 x 16.3
10 x 18
8 x 20.3 VPR.. Maar uitvoering was ruk
6 x 18
Ben mijn focus bij cable tricep oefeningen kwijt. Enige waar ik triceps goed mee weet te isoleren is met behulp van lever tricep pushdown. Ook met bijvoorbeeld skull crushers of tricep kickbacks heb ik moeite mijn arm goed stil te houden. Misschien toch meer weer een andere oefening, in gewicht terug en volledige focus op de uitvoering..

Chin up negatives
Voordat ik begon moest ik zenuwachtig giechelen en was ik aan het mutsen omdat ik bang was daadwerkelijk mezelf ineens omhoog te trekken en daar van zou schrikken. Seriously.. Vrouwen, ik snap er zelf ook niets van. Kan je nagaan.
1 x zelfstandige poging omhoog te komen Kwam al verder dan vorige keer, leek met heel veel moeite bijna over het "dode punt" te gaan.
1 x
1 x
1 x zelfstandige poging dikke faal
1 x

Terug
Naar boven