SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Je bent meer dan welkom!!
En bedankt voor het compliment.
Feedback en dergelijke zijn altijd welkom, evenals een frisse blik
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent meer dan welkom!!
.Dat hoor ik graag, thanks!!Nice! Strong chick
En dat het ding voor om de voet kos schiet bij kickbacks zie ik bij ons ook regelmatig gebeuren... en we hebben nog zo'n luie gymeigenaar ook die nooit iets repareert![]()
.
.Vind ze zo heerlijk voelen! In de Smith heb ik ze ook gedaan, maar dat vind ik dan weer wat minder.. Doe sowieso wel veel oefeningen voor glutes/billen, maar toch was deze altijd favoriet.. Wellicht maar weer eens SLDL doen totdat mijn vertrouwen in kickbacks weer terug isHaha ik heb 1 keer die kickbacks geprobeerd was er gelijk klaar mee..dat geklooi.
Ik pak voor mijn hammies de romanian dl en butt=hip thrust
Blij dat je bui weer wat gezakt is.. weet je wat t is..we zijn toe aan de zomer!!
Walking lunges..lekker bezig!
.
.
.
.
.

Yeah Sanne!!En toen.. Behaalde ik een mentale PR.
Ik zat me een beetje sipjes af te vragen hoe het kwam dat ik me deze training niet zo sterk voelde. Al had ik het verder wel prima naar mijn zin. En ineens.. Begon ik rationeel te denken. Dat dit de vijfde achtereenvolgende dag is dag ik train (door omstandigheden zeven dagen achter elkaar), het erg druk heb (zowel in praktische zin als drukte in het koppie) en dat dit gewoon zomaar kan.
Vervolgens bedacht ik mezelf dat het oke is zo. Ik trainde vandaag met alles wat ik die dag in me had, en dat is goed. Dan maar minder (v)pr's. Waar ik voorheen enorm gefrustreerd was, ben ik dat vandaag niet. Ik heb genoten van de training.
Goed, ik had dus duidelijk een andere mindset en liet het gevoel dat ik vandaag minder krachtig ben dus los. Voor mij een goede stap voorwaarts, en dus een mentale PR.
Bedoel je dan ook met betrekking tot close grip reversed?hey meid miss helpt t om de pulldown lichter te pakken en echt vanuit de lats halen en squeezen onderaan (ff vasthouden). Ik merk nu dat ik steeds sneller een rug pomp heb ipv een onderarm pomp---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ---------- btw goeie mind set! Alles eruit halen, ook al is dat een x iets minder door welke reden dan ook
![]()
. Zo vervelend als je wordt tegengehouden door die pomp in je onderarmen!
. Dat is een mooie tip, thanks!! Ik ga dan sowieso doordeweeks de curls vervangen door chin ups. In het weekend ook chin ups, met 2x per week hoop ik dan wel eens zonder elastiek setjes te kunnen draaien.Sowieso chin up i.p.v. biceps curl, persoonlijk kies ik dan nog eerder voor een pull up, dan gaat de focus wel meer naar de lats dan naar de biceps maar hij heeft in mijn ogen veel meer waarde als je wil dat je squat/bench/deadlift omhoog gaat. Als je pull ups lastig vind kun je een elastiekje gebruiken om het makkelijker te maken.
Wil me toch echt aan vijf keer in de week trainen houden, en deze week op vrijdag en zondag trainen gaat 'em niet worden.. Dus deze week ma/di/wo/do/za, vorige week vielen de laatste drie trainingen op vr/za/zo, dus dan is het even buffelenToch een lekkere training! Maar misschien ook een keer een rustdag nemen. Want 5 dagen op een rij trainen.. je spieren groeien in rust he meid!Chin ups kan prima als biceps oefening.
.Wil dat moment zo lang mogelijk uitstellen..Je bent wel bezig met een cut. Je kracht en energie gaat sowieso achteruit. Moet je accepteren. Idd er gewoon max uithalen wat erin zit. Meer kun je niet doen. En tussendoor een rust dag inlassen is niet mis. Beetje opladen en daarna weer hard gaan.
. Denk ook dat dit de mentale valkuil gaat zijn dit jaar: te veel kracht verwachten en niet op tijd willen accepteren dat kracht achteruit gaat. De mindset om per dag te bekijken wat het maximale is wat ik er uit kan halen vind ik in ieder geval een mooie, daar ben ik klaar voor! 
Doordeweeks worden de curls vervangen door chin ups! Vind ik ook veel leuker om te doen, dus heb er totaal geen probleem meeJa, wat hunnie zeggen: chin ups zijn prima voor de bicepsen. En een rustdag = een groeidag.
.
.Fijn dat ik eindelijk die knop om heb kunnen zetten! Scheelt een hoop frustraties en chagrijnige Sanne-momentenYeah Sanne!!De gedachte om gewoon altijd te trainen met wat erin zit is de beste! Keep it up!
. Thanks!!Dat krijg je als je last hebt van typerende gebeurtenissen en gedragingenHa ha, een Sanne-moment.... dat is nu ook een begip aan het worden![]()
.
.Ben allang blij als ik eindelijk setjes met bw kan chinnenchinup is prima vervanger. ik zelf heb 1 bicep oefening in training B, dus ik heb 2x per week 1 bicep oefening met 2 setjes, en ze groeien prima hoorDaarnaast doe ik namelijk ook 2x per week chinups en 2x per week pullups
![]()
.
.Dat krijg je als je last hebt van typerende gebeurtenissen en gedragingen.
Je leert er mee leven.
Ben allang blij als ik eindelijk setjes met bw kan chinnen.
Maar dat gaat komen.
Daarom.. Dat wordt gewoon braaf twee keer per week chinnen als afsluiterhoe meer chins je doet hoe sneller je er meer kan toch

Daarom.. Dat wordt gewoon braaf twee keer per week chinnen als afsluiter![]()

Toevallig deze week bij hoge uitzonderingen 2 dagen rust vd gym achter elkaar.. Nuja, actieve rust dan.. Vandaag kickboksen 

Ben er fan van geworden door jou, Miss H.. Je laat sporen achter, dat zie je maar weer
.Train gewoon liever dan maar 7 dagen achter elkaar ipv in een week minder te kunnen.. Gewoon pech dat de laatste trainingsdagen van vorige week aansluiten op deze weekAls t zo uit komt dan train ik ook 6 dagen achter elkaar.. heeft nooit mn groei in de weg gestaanToevallig deze week bij hoge uitzonderingen 2 dagen rust vd gym achter elkaar.. Nuja, actieve rust dan.. Vandaag kickboksen
Ik wil ook volle setjes bw Chinnen. Ik gok dat dat pas an t einde vsn mn cut mogelijk is, voor nu maar assisted pullups en chinups
Ik zit er nu ook aan te denken om min 2 x p. week te chinnen
.
.
.