MuscleMeat

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
als je perse je grip wil trainen zou ik daarvoor een voor toevoegen ;)
Heb op een blauwe maandag bijvoorbeeld farmer walks in mijn schema geïntroduceerd..
Toen was ik ineens plotsklaps genezen van mijn wens een sterke grip te hebben :o.

mooie pull train!! Persoonlijk zou ik de shrugs eruit halen. Ik heb maar 1 x in mn leven shrugs gedaan en mijn traps zijn juist flink gegroeid door alle schouder en rug oefeningen. Ik vind het nu iets TE worden dus ik zorg nu wel dat ik bewust mn traps zoveel mogelijk achterwege laat. Tenzij je het een leuke oefening vind natuurlijk:) linkje!! http://www.t-nation.com/training/inside-the-muscles-best-shoulders-and-trap-exercises
Ahhh, leesvoer, dankjewel! :D
Vind shrugs niet bijzonder lekker, upright rows daarentegen.. :rolleyes:

Dankjewel Rambo, in mijn ogen nooit sterk genoeg ;).

Grip komt vanzelf;) en anders idd straps. Gebruik ze zelf ook dan maar minder grip zonder. Mijn handen moeten wel beetje fatsoenlijk blijven voor werk.
Weer een kwestie met geduld? .. Ben niet zo goed met geduld :o
Heb zelf geen straps maar Tdawg wel, zal hem eens lief aankijken om het eens te proberen :rolleyes:

Haha.
Ik vind fijn trainen. En mijn handjes blijven mooi:heart:

ontwikkeling van een bepaalde skill of spier laten beperken door je grip is stom, al helemaal als je geen krachtsporter bent

gewoon straps gebruiken :p

• #1.365
Haha.
Ik vind fijn trainen. En mijn handjes blijven mooi:heart:

dus dat..

T gaat mij puur om spiergroei dus als mijn grip faalt gebruik ik of mixed grip of straps.
Maar ik probeer dat wel altijd zo lang mogelijk uit te stellen.
Love traps :heart:

ontwikkeling van een bepaalde skill of spier laten beperken door je grip is stom, al helemaal als je geen krachtsporter bent

gewoon straps gebruiken :p

Hmm, als ik het goed begrijp hecht ik dus gewoon te veel waarde aan grip an sich?
Dus puur manier van denken veranderen..

Dat bedoel ik dus, altijd fijn dat mensen meedenken en feedback geven, anders had ik er nooit zo tegenaan kunnen kijken :rolleyes:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 1

Had vandaag een baaldag. Iedereen die ik vandaag op werk/gym tegenkwam geloof ik, dus mijn leed werd "gelukkig" gedeeld :o. Begon stikchagrijnig, maar nu toch wel weer opgeknapt.. Blij dat ik uiteindelijk toch altijd steevast ga, ook al staat mijn hoofd er even niet naar. Weet waar ik het voor doe en voel me standaard stukken beter na de training.
Dit moet ik vooral onthouden voor een volgende baaldag :rolleyes:.

Vertical leg press .. Want bb was bezet .. Goed begin voor een gym-autist :twitch:
10 x 70
10 x 80
10 x 90 VPR
7 x 94 PR
15 x 70 VPR
20 x 50
30 x 40

Deficit DL
10 x 50
10 x 50
10 x 50
10 x 50
Lichte, zeurende pijntjes in onderrug laatste dagen, dus even rustig aan.

Cable glute kickback
10 x 18
10 x 18 *PATS*, schoot dat ding om mijn voet los, geeft me een enorme knal..
10 x 18 *KNAL*, heel de gym draait zich naar me om, tweede keer.. :o
rechterbeen 20 x 18
linkerbeen 14 x 18
Schoot tussendoor nogmaals twee keer los. f**k die shit. I'm out :fu:

Walking lunges plate, Kai
50 x 5 VPR
40 x 5
30 x 5
20 x 5
En toen ging het weer beter met me :o

Goed bezig..... de hele gym kent je nu wel ;)

nou je laat je hoorbare sporen achter in de gym! hahahaha. Toch nog lekker getraind dus he!

Ik knap ook bijna altijd weer op van een training, mits het een lekkere training was:) Ik moet nog maar s een shirt kopen met *gym addict*:D Ik denk altijd een week niet getraind is een week niet geleefd :p

hoop setjes op de leg press btw, killinggg

Training van vandaag: LB dag 1

Had vandaag een baaldag. Iedereen die ik vandaag op werk/gym tegenkwam geloof ik, dus mijn leed werd "gelukkig" gedeeld :o. Begon stikchagrijnig, maar nu toch wel weer opgeknapt.. Blij dat ik uiteindelijk toch altijd steevast ga, ook al staat mijn hoofd er even niet naar. Weet waar ik het voor doe en voel me standaard stukken beter na de training.
Dit moet ik vooral onthouden voor een volgende baaldag :rolleyes:.

Vertical leg press .. Want bb was bezet .. Goed begin voor een gym-autist :twitch:
Heel herkenbaar deze beide zaken!!:o

weer een mooie collectie (v)pr's.

vertical legpress lijkt me wel lekker, is dat een beetje te vergelijken zoals in de smith?

• #1.371
Goed bezig..... de hele gym kent je nu wel ;)
Dankje Neet! Haha, ze hebben gisteren in ieder geval goed gehoord dat ik aanwezig was.. :rolleyes:

nou je laat je hoorbare sporen achter in de gym! hahahaha. Toch nog lekker getraind dus he!
Ze zullen weten dat ik er ben, Marina.. ;)
Heb de training beetje aangepast, geen kuiten gedaan omdat er geen tijd meer was. Maar wel bijvoorbeeld meer sets op vertical leg press gedraaid en me helemaal het heen en weer gelopen met lunges, dus vond het wel goed zo ;).

Ik knap ook bijna altijd weer op van een training, mits het een lekkere training was:) Ik moet nog maar s een shirt kopen met *gym addict*:D Ik denk altijd een week niet getraind is een week niet geleefd :p hoop setjes op de leg press btw, killinggg
Lekker hè, kan je toch een stukje frustratie kwijt en even je zinnen verzetten! En dat shirt klinkt als een goed plan ;). .. Kan me serieus niet indenken hoe ik me voel wanneer ik een hele week niet heb kunnen trainen :o. De afgelopen jaren is dat geloof ik twee keer gebeurd ivm een fikse griep, ben dan zeg maar niet op mijn vrolijkst.. :p
Probeer tegenwoordig het aantal setjes te draaien wat op dat moment goed voelt, en had er zin in, dus dacht "ach, waarom niet", lekker fikken! :D

Heel herkenbaar deze beide zaken!!:o
Het is zo fijn dat dit soort idiote dingen door iemand herkent worden, voel je je minder alleen-achtig in je gekkigheden enzo :o.

weer een mooie collectie (v)pr's. vertical legpress lijkt me wel lekker, is dat een beetje te vergelijken zoals in de smith?
Dankjewel Bricone, hoop het vooral nog even zo vol te houden!
Vertical leg press doe ik overigens in de Smith omdat we niet het apparaat hebben.. Ook geen hacksquat.. Ook geen stairmaster.. Ook geen.. Ik houd al op, begin verwend te worden denk ik :o.

Hou je die gym wel een beetje heel meid? ;)

herkenbaar probleem dat het beenstuk los schiet, zie hier vrouwen ook altijd strugglen :o

• #1.374
Cable glute kickback
10 x 18
10 x 18 *PATS*, schoot dat ding om mijn voet los, geeft me een enorme knal..
10 x 18 *KNAL*, heel de gym draait zich naar me om, tweede keer.. :o
rechterbeen 20 x 18
linkerbeen 14 x 18
Schoot tussendoor nogmaals twee keer los. f**k die shit. I'm out :fu:

Wat had je om je voet gedaan dan? Was er niks stevigers? :o

je bent te sterk!!

• #1.377
hebben jullie een verticale leg press?

weet je hoe vet dat is?

Zo weining gyms hebben die :(