SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Heb op een blauwe maandag bijvoorbeeld farmer walks in mijn schema geïntroduceerd..als je perse je grip wil trainen zou ik daarvoor een voor toevoegen![]()
Toen was ik ineens plotsklaps genezen van mijn wens een sterke grip te hebben
.Ahhh, leesvoer, dankjewel!mooie pull train!! Persoonlijk zou ik de shrugs eruit halen. Ik heb maar 1 x in mn leven shrugs gedaan en mijn traps zijn juist flink gegroeid door alle schouder en rug oefeningen. Ik vind het nu iets TE worden dus ik zorg nu wel dat ik bewust mn traps zoveel mogelijk achterwege laat. Tenzij je het een leuke oefening vind natuurlijklinkje!! http://www.t-nation.com/training/inside-the-muscles-best-shoulders-and-trap-exercises

Vind shrugs niet bijzonder lekker, upright rows daarentegen..
Dankjewel Rambo, in mijn ogen nooit sterk genoeg
.Weer een kwestie met geduld? .. Ben niet zo goed met geduldGrip komt vanzelfen anders idd straps. Gebruik ze zelf ook dan maar minder grip zonder. Mijn handen moeten wel beetje fatsoenlijk blijven voor werk.

Heb zelf geen straps maar Tdawg wel, zal hem eens lief aankijken om het eens te proberen

linkje!! 

. Die kan je superhandig om je enkel doen (klittenband) en makkelijk bevestigen aan de cables.. Maar nu vertrouw ik ze niet meer