- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahhh, je mag dus nog even!! Meer vet schijnt over het algemeen meer vullend gevoel te geven.. Ben zelf iets meer vet gaan eten en werk er nog maar weinig vanNee voor de hele maand nog bijna 3000 kcalDus ook nog gewoon carbs. Wel ongeveer de helft minder, maar wel meer vet. Daarna gaan de carbs er uit en zal ik wel wat mentale steun kunnen gebruiken
zware training weer meid, super! !
.
Marvinnen:WahahahaHet gaat lekker hier met al dat ..-marvin en marvin-..
Morgen onbeperkt BBQ buffet inderdaad..
en vanavond gourmetten..
ik was aan het cutten toch?
Nog steeds erg sterke trainingen hoor Sanne! Ik denk dat Wendler die deadlift wel hoger gaat krijgen hoor..slow but steady gains!![]()
Congrats ook met die glute bridges!glutes
.Stapje voor stapje meid, en mensen zullen op bepaalde gebieden ook jaloers op jou zijnNice die training! ben er gewoon jaloers op.
je gaat top!
.Leuke reactie Marr, thanks voor je compliment!!Ik zie je regelmatig voorbij komen Sanne, ik las net over je transformatie.
Super hoor !
Ze waren lekkerrrr!jeej for glutebridges
enne betreffende die hyperextensions: ik voel ze haast niet
en plates zijn zo lastig vasthouden
zou een barbell werken denk je?

Ahhh, zoNee intensiteit is % van je 1rm. Deze kan je het best Wat hoger houden voor krachtbehoud.
Beginnen met wendler wilt nog wel eens voorkomen dat je easy 15+ reps doet op de repout
simpelweg wat jokersets toevoegen kan handig zijn.
.Dankje Rambo!

Precies, slow and steady!Als.je t idd zo vast kan houden is t top toch? Sta je op een gegeven moment stil dan kan je altijd weer minderen. Fijn weekend Sanne;-)
.
"

.
Geniet er dan ook flink van, laat het vooral nog even zo doorgaan!Je zet weer een spetterende training neer! Vol met (V)PR's! je blijft doorstomen he! zelfs in je cut!
Je update gaat goed! en waarom meer verwacht? In het begin jojo je juist nog een beetje.. en het gaat omlaag dus alleen maar goed toch! Lekker doorgaan meid!
.Thanks Ron! Vanochtend sinds tijden goede spierpijn in triceps, heb ze dus inderdaad op een andere manier kunnen aanpakken. Al doende leert men..mooie training Sanne. Triceps zullen wel helemaal rauw zijn nu.

Dankjewel WovanoNiks mis met slow and steady
Je gaat goed hoor Sanne. Trainingen blijven consequent en voeding zo te zien aan je gewicht ook prima. En vergeet niet, weet nog dat je rug in elk geval al aardig droog uit zag. Zo snel hoeft het allemaal niet te gaan dus![]()
. Mag absoluut nog niet klagen over de trainingen, wil dat dan ook zo lang mogelijk volhouden. Op 2300 kcal is het goed te doen, dusse.. Hoop dat ik hier een tijdje op kan blijven zitten! Cut zal ook naar verwachting tot om en nabij september duren, dus ik heb de tijd om een beetje te experimenteren
.Haha, ondanks dat ik eerder het gewicht van de repout pakte dan de bedoeling wasJa goed meis, toch een bp vpr!
Verder ook weer een nette training neergezet
ps. Slow n steady is prima
.
.
.
Geduld, geduld, geduld..

Even weer lekker frustratie eruit knallenDas weer een super training meid! Je bent even lekker tekeer gegaan! Ik herken het vloeken wel op grip.. bij mij door een andere reden weliswaar.. maar toch... Voel me af en toe zo lullig als er weer een DB van 20 kg naar beneden duvelt omdat ik hem niet hou met links.En die DB row.. super!! Lekker doorknallen in je cut! Ik denk dat jij je er heel super doorheen slaat!
.
. Maar tsja, je bent volwassen en je wilt wat hè.. Dan maar gewoon braaf doorgaan met minder gewicht en werken aan je grip 
Thanks!! Ik wil nog meer PR's in deze cut!

shrugs doe je voor je traps of voor je grip? als je kiest voor het eerste is de oplossing vrij simpel, straps![]()
Hmm.. Mijn gedachtegang was dat het gebruiken van straps geen goed idee was omdat het belangrijk is om een betere grip te krijgen.. Bijvoorbeeld bij db rows 20 kg krijg ik rechts het ook bijna niet voor elkaar mijn reps te halen, puur door de grip. Mijn idee hierover is dus dat wat betreft het ontwikkelen van een betere grip een basis biedt en prioriteit heeft.Netjes weer hoor Sanne!! Echt supersterke BOR's en dumbel rows!Wat betreft de shrugs ben ik het helemaal eens met Joost en Pillz!