AndroidHealthClinic

Sanne's log

Gaat lekker hier! :thumb:

Als.je t idd zo vast kan houden is t top toch? Sta je op een gegeven moment stil dan kan je altijd weer minderen. Fijn weekend Sanne;-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.343
Nee voor de hele maand nog bijna 3000 kcal :p Dus ook nog gewoon carbs. Wel ongeveer de helft minder, maar wel meer vet. Daarna gaan de carbs er uit en zal ik wel wat mentale steun kunnen gebruiken:p

zware training weer meid, super! !
Ahhh, je mag dus nog even!! Meer vet schijnt over het algemeen meer vullend gevoel te geven.. Ben zelf iets meer vet gaan eten en werk er nog maar weinig van :o.
Mentale steun: incoming :rolleyes:

Wahahaha:roflol: Het gaat lekker hier met al dat ..-marvin en marvin-..

Morgen onbeperkt BBQ buffet inderdaad..

en vanavond gourmetten..:roflol:
ik was aan het cutten toch?

Nog steeds erg sterke trainingen hoor Sanne! Ik denk dat Wendler die deadlift wel hoger gaat krijgen hoor..slow but steady gains!:thumbs:
Congrats ook met die glute bridges! :heart: glutes
Marvinnen:
- Ik Marvin
- Jij Marvint
- Zij/hij/het Marvint
- Wij Marvinnen
- Zij Marvinnen
- Ik heb geMarvind
:rolleyes:

Vind het vooral fijn om ook voor DL Wendler te doen omdat ik het volgen van een programma op compounds gewoon fijner vind werken. Voelt effectiever ofzo.. Geeft meer houvast en richting :).

Nice die training! ben er gewoon jaloers op. :o
je gaat top!
Stapje voor stapje meid, en mensen zullen op bepaalde gebieden ook jaloers op jou zijn ;).
Doorzettingsvermogen: daar mogen heel wat mensen bijvoorbeeld nog wel eens bij jou afkijken!

Ik zie je regelmatig voorbij komen Sanne, ik las net over je transformatie.

Super hoor !
Leuke reactie Marr, thanks voor je compliment!!

jeej for glutebridges

enne betreffende die hyperextensions: ik voel ze haast niet
en plates zijn zo lastig vasthouden
zou een barbell werken denk je?
Ze waren lekkerrrr!

Hoe houd je plate vast? Vind het zelf handig ze tegen mijn borst te houden met gekruiste armen er overheen.
Barbell lijkt me ook wel een optie, maar dan in je nek misschien?
Heb ook begrepen wanneer je als het ware een "Superman" positie hebt (armen gestrekt voor je) het ook zwaarder wordt omdat je dan een andere "hefboom" positie hebt. Dan zou je denk ik met een EZ-bar en gestrekte armen het eens kunnen proberen..
Probeer nu ook maar vanuit het niets creatief mee te denken hoor :rolleyes:

Nee intensiteit is % van je 1rm. Deze kan je het best Wat hoger houden voor krachtbehoud.
Beginnen met wendler wilt nog wel eens voorkomen dat je easy 15+ reps doet op de repout :o
simpelweg wat jokersets toevoegen kan handig zijn.
Ahhh, zo :).
Zie reactie bij Skatermarvin, vind het bij compounds erg lekker om een programma te volgen.. Geeft me toch meer richting en houvast voor mijn gevoel.
Aangezien ik nu alsnog vooruit ga zo in het begin van mijn cut hoop ik dat de eerste 1 a 2 cycles mij brengen op het punt waarbij ik nog beetje krachtgains heb kunnen maken om deze vervolgens vol te houden. Bij DL ligt in de cut mijn focus sowieso geheel op techniek..

Dankje Rambo! :D

Als.je t idd zo vast kan houden is t top toch? Sta je op een gegeven moment stil dan kan je altijd weer minderen. Fijn weekend Sanne;-)
Precies, slow and steady!
Dankjewel Miss H, jij ook :).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: push

BP, Wendler cycle 4 week 1
5 x 20
5 x 22.5
3 x 37.5 Oeps, had 27.5 moeten zijn, nu snap ik waarom ik dacht: "wat voelt dit ineens zwaar :o"
5 x 30
5 x 32.5
7 x 37.5 VPR

Incline press machine
10 x 22.5
10 x 25 VPR
7 x 27.5 VPR
4 x 30 PR
10 x 20

Cable front raises
15 x 9
10 x 11.3
9 x 14 PR
12 x 11.3 VPR dropset 14 x 9 dropset 20 x 4.5

Arnold press
10 x 8
10 x 8
10 x 8
12 x 8 VPR

CGBP
9 x 25
10 x 24
9 x 24
9 x 22.5

Tricep cable pushdown, rechte stang wederom was gebruikelijke cable station bezet :twitch:
15 x 20
15 x 25
9 x 30
16 x 25
Goed, moet toegeven dat ik met rechte stang triceps beter weet te pakken. Werd gedwongen ander cable station en ook nog eens rechte stang te gebruiken, en bleek dus heerlijk te gaan :rolleyes:

Buik "grote bal aanpakken met voeten en terug" geen idee of dit een naam heeft :o
x 10
x 10
x 10
x 10

Wekelijkse update
Week 0 (2800 kcal) 68.5 -1.25 kg
Week 1 (2500 kcal) 69.5 +1 kg
Week 2 (2300 kcal) 69 -0.5 kg

Had meer verwacht in verband met vochtverlies :o.
Slow and steady blijkbaar? :)

Je zet weer een spetterende training neer! Vol met (V)PR's! je blijft doorstomen he! zelfs in je cut! :thumb:

Je update gaat goed! en waarom meer verwacht? In het begin jojo je juist nog een beetje.. en het gaat omlaag dus alleen maar goed toch! Lekker doorgaan meid!

mooie training Sanne. Triceps zullen wel helemaal rauw zijn nu.

Laatst bewerkt:
Niks mis met slow and steady ;)
Je gaat goed hoor Sanne. Trainingen blijven consequent en voeding zo te zien aan je gewicht ook prima. En vergeet niet, weet nog dat je rug in elk geval al aardig droog uit zag. Zo snel hoeft het allemaal niet te gaan dus :)

Ja goed meis, toch een bp vpr!

Verder ook weer een nette training neergezet:)

ps. Slow n steady is prima

• #1.348
Je zet weer een spetterende training neer! Vol met (V)PR's! je blijft doorstomen he! zelfs in je cut! :thumb:

Je update gaat goed! en waarom meer verwacht? In het begin jojo je juist nog een beetje.. en het gaat omlaag dus alleen maar goed toch! Lekker doorgaan meid!
Geniet er dan ook flink van, laat het vooral nog even zo doorgaan!
Had meer gewichtsverlies gehad met het oog op vochtverlies.. Had dus verwacht dat ik eerst net als voorheen direct 1 a 2 kilo zou droppen. Wellicht door het langzaam opvoeren van kcal in bulk toch veel minder vocht vastgehouden dan waar ik op gerekend had :).

mooie training Sanne. Triceps zullen wel helemaal rauw zijn nu.
Thanks Ron! Vanochtend sinds tijden goede spierpijn in triceps, heb ze dus inderdaad op een andere manier kunnen aanpakken. Al doende leert men.. ;)

Niks mis met slow and steady ;)
Je gaat goed hoor Sanne. Trainingen blijven consequent en voeding zo te zien aan je gewicht ook prima. En vergeet niet, weet nog dat je rug in elk geval al aardig droog uit zag. Zo snel hoeft het allemaal niet te gaan dus :)
Dankjewel Wovano :). Mag absoluut nog niet klagen over de trainingen, wil dat dan ook zo lang mogelijk volhouden. Op 2300 kcal is het goed te doen, dusse.. Hoop dat ik hier een tijdje op kan blijven zitten! Cut zal ook naar verwachting tot om en nabij september duren, dus ik heb de tijd om een beetje te experimenteren :).

Ja goed meis, toch een bp vpr!

Verder ook weer een nette training neergezet:)

ps. Slow n steady is prima
Haha, ondanks dat ik eerder het gewicht van de repout pakte dan de bedoeling was :o.
En dankje :).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: pull

BOR
20 x 20
10 x 35
6 x 50 VPR
2 x 52.5 PR
10 x 40
10 x 40
15 x 30

Lat pulldown
10 x 32
8 x 39
10 x 32
10 x 32
10 x 32
10 x 32 dropset 15 x 25
Aan het tobben met techniek.. Begin stang weer te ver richting borst te duwen. Struggle er een beetje mee, wilde vandaag niet zo lukken. Wil even op dit gewicht blijven zitten om er mee te blijven oefenen.

Db row
10 x 14
10 x 16
10 x 18 VPR
8 x 20 VPR
10 x 16

Superset side raises + reversed machine flyes
15 x 4/10
15 x 4/10
15 x 4/10
15 x 4/10

Cable bicep overhead curls
15 x 9 VPR
11 x 9
10 x 9
14 x 6.8

Bb shrugs
10 x 40
7 x 40
9 x 35
11 x 30
12 x 30
.. In mijn hoofd al vloekend aan het shruggen geweest. Traps kunnen het gewicht meer dan prima aan, mijn grip faalt gewoon grandioos. Niets te maken met zweethandjes. Bb begint te rollen en uiteindelijk belandt hij bij mijn bovenste vingerkootjes en houd ik hem niet meer. Duidelijk werken aan grip..

Face pulls
15 x 9
15 x 11.3 VPR
10 x 14 PR
15 x 11.3

Chinups met elastiek
4 x 1 tot 3 reps
Chinups opnieuw opgepakt. Nu is er elastiek. Ik plant mijn knie in dat elastiek en ga het op deze manier weer opnieuw proberen op te bouwen :).

Das weer een super training meid! Je bent even lekker tekeer gegaan!

Ik herken het vloeken wel op grip.. bij mij door een andere reden weliswaar.. maar toch... Voel me af en toe zo lullig als er weer een DB van 20 kg naar beneden duvelt omdat ik hem niet hou met links. :o

En die DB row.. super!! Lekker doorknallen in je cut! Ik denk dat jij je er heel super doorheen slaat!

Slow and steady does the trick

Nice train!
En pr's in de cut is helemaal mooi :thumb:

• #1.352
Slow and steady does the trick
Geduld, geduld, geduld.. :rolleyes:

Das weer een super training meid! Je bent even lekker tekeer gegaan! Ik herken het vloeken wel op grip.. bij mij door een andere reden weliswaar.. maar toch... Voel me af en toe zo lullig als er weer een DB van 20 kg naar beneden duvelt omdat ik hem niet hou met links. :o En die DB row.. super!! Lekker doorknallen in je cut! Ik denk dat jij je er heel super doorheen slaat!
Even weer lekker frustratie eruit knallen ;).
Ugh, het is gewoon frustrerend als een spier prima hoger zou kunnen in gewicht, maar je grip gewoon faalt.. Heb dan de heel kinderachtige neiging de bb weg te smijten en weg te lopen :o. Maar tsja, je bent volwassen en je wilt wat hè.. Dan maar gewoon braaf doorgaan met minder gewicht en werken aan je grip :rolleyes:

Nice train! En pr's in de cut is helemaal mooi :thumb:
Thanks!! Ik wil nog meer PR's in deze cut! :D

shrugs doe je voor je traps of voor je grip?

als je kiest voor het eerste is de oplossing vrij simpel, straps ;)

straps of mixed grip

Netjes weer hoor Sanne!! Echt supersterke BOR's en dumbel rows!:thumbs: Wat betreft de shrugs ben ik het helemaal eens met Joost en Pillz!

• #1.356
shrugs doe je voor je traps of voor je grip? als je kiest voor het eerste is de oplossing vrij simpel, straps ;)
Netjes weer hoor Sanne!! Echt supersterke BOR's en dumbel rows!:thumbs: Wat betreft de shrugs ben ik het helemaal eens met Joost en Pillz!
Hmm.. Mijn gedachtegang was dat het gebruiken van straps geen goed idee was omdat het belangrijk is om een betere grip te krijgen.. Bijvoorbeeld bij db rows 20 kg krijg ik rechts het ook bijna niet voor elkaar mijn reps te halen, puur door de grip. Mijn idee hierover is dus dat wat betreft het ontwikkelen van een betere grip een basis biedt en prioriteit heeft.
Een rare logica? Wat vinden jullie hier van?

als je perse je grip wil trainen zou ik daarvoor een voor toevoegen ;)

mooie pull train!! Persoonlijk zou ik de shrugs eruit halen. Ik heb maar 1 x in mn leven shrugs gedaan en mijn traps zijn juist flink gegroeid door alle schouder en rug oefeningen.

Ik vind het nu iets TE worden dus ik zorg nu wel dat ik bewust mn traps zoveel mogelijk achterwege laat.

Tenzij je het een leuke oefening vind natuurlijk:)

linkje!!
https://www.t-nation.com/training/inside-the-muscles-best-shoulders-and-trap-exercises

Echt sterk hoor :thumbs:

Grip komt vanzelf;) en anders idd straps.
Gebruik ze zelf ook dan maar minder grip zonder. Mijn handen moeten wel beetje fatsoenlijk blijven voor werk.

Terug
Naar boven