klote van je bench meid! Misschien wil je TE graag
Ik heb ook tijd vast gezeten op de bench en over gegaan op 5 x 5 stronglift.. was de fout van mn leven

Moest in starten op 50% en na paar maanden was mn bench net zo sterk als daarvoor
Alleen mijn overhead press was 2.5 kg omhoog maar die was ik hoger gestart.. blijkbaar werkt voor mij oldskool bb beter
Ugh, maar ging juist Wendler doen om eindelijk eens van die 2 x 40 af te komen

.
Precies wat jij omschrijft, daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Een schema volgen om van het plateau af te komen, opnieuw beginnen met opbouwen en vervolgens gewoon weer op hetzelfde niveau eindigen

.
Ach ja, verder vind ik het wat compounds betreft wel erg fijn een programma te volgen. Geeft me meer houvast en richting. Denk dat het nog te vroeg is daadwerkelijk conclusies te trekken. Met Tdawg er over gehad deze cycle van Wendler na de derde week gewoon weer opnieuw te doen. Misschien gaat het dan beter

.
- 7 dagen achter elkaar trainen
- 48 uur geleden zware setjes paused speed bench
- training donderdag na drukke werkweek met morgen mentaal een zware dag
- slecht slapen (+ zie vorige)
- cut (-200 is ook cut!) heeft bij veel mensen snel invloed op bench
- je bencht normaal zaterdagochtend en zoals je zelf altijd zegt ben je 's ochtends veel sterker
- ik draaide de setjes niet mee omdat mijn schouder fucked is, dus had je geen mooi voorbeeld enzo
Ik moest stiekem wel lachen toen ik moest spotten, had eigenlijk verwacht dat je gelijk de bar op je gezicht zou laten vallen vanwege uitputting enzo, dus vond die 2 al mooi zat voor je. Maar toen zag ik donder en bliksem op je gezicht en trok ik een sprintje naar de leg extensions. Dus wel extra cardio!
Maar echt...soms kan je gewoon even niks verwachten en is het al een PR genoeg dat je er staat!
Jij probeert me nu te overtuigen door het om mijn oren slaan met een lijstje vol feiten, haha :').
Maar vooruit, je hebt absoluut een punt. Maar nogmaals, al was het maar 2 x 35, dat had ik liever gehad dan wederom die verdomde 2 x 40. Je begint de training dan al met zo'n lamlendig gevoel.. Maar goed, je bent een ster in het helpen bij het rationaliseren, daar ben ik dan ook erg dankbaar voor

.
Enne.. Thanks voor het vertrouwen, gelukkig is de barbell faceplant me bespaard gebleven

.
Wat een lief compliment, dankjewel

.
Borst zat gewoon vol meid,, niks aan te doen.
Ik zal je eerlijk vertellen ik heb echt jaren vastgezeten op 55kg bench.. dat was echt beetje mijn max ofzo maar toen in een keer ging ik met heeeeel kleine stapjes weer vooruit.
ze zeggen niet voor niks dat t een lifestyle is.
Ik vindt toch dat je een knappe training hebt neergezet, vergeet niet..7dgn achter elkaar hé...HALLOOOOOOO
succes morgen, gaat vast goed komen ;-)
Een schop onder mijn kont van Miss H doet me altijd goed

.
Thanks voor deze feedback, af en toe heb ik even wat hulp nodig de training te objectiveren! SP1988 heeft misschien ook wel een punt: wellicht wil ik gewoon ook te graag en heb ik even te veel van mezelf verwacht een ge-eist. Een mooi leerpunt: het stellen van realistische doelen

.
En dankjewel

.
Hmm, ik had er stiekem gewoon een rust-pause set van gemaakt om toch die 40kg nog minimaal 1x weg te drukken!
Tja, we kunnen niet altijd klaar komen tijdens het trainen...wait whut?!
Ga je tip in gedachte houden voor de volgende keer, maar die volgende keer komt natuurlijk niet, want de volgende keer knal ik die 40 kg gewoon minimaal 5 x knallend door het dak

.
En het moet en zal me lukken.. Als ze zeggen dat het kan.. Dan kan het

.
Lijkt me een erg mooie beloning voor een goede training

.
Lees t stukje van Tdawg nog maar eens.

zoals je ook altijd tegen mij zegt.. soms is het even té veel en moet je rust nemen.
Je training is voor 7 dagen achtereen echt goed! Zo moet je het ook zien. Je geeft het maximale wat erin zit! Je prikkelt je spieren dus het is gewoon een goede training!
Ik heb er bewondering voor!
enne.. hou je taai morgen he! Dat moet gewoon goedkomen. ! Ik duim hier!
Jammer he, dat niet alleen vrouwen gelijk hebben, maar mannen ook wel eens

.
Wil altijd zo goed mogelijk, soms zijn de omstandigheden daar niet helemaal ideaal voor.. Even gas terug, op adem komen en realistisch blijven. Niet mijn sterkste punt, maar er wordt aan gewerkt

.
En dankjewel voor je mooie compliment ^^.
Gebruik je ook spotter bij je BP? Soms kan je dat net van je plateau brengen. Heb ik ook wel dat ik het niet vertrouw en dan toch helemaal zelf gedaan.
Verder goede training voor je 7e op een rij! Mag je best beetje tevreden over zijn hoor
Tdawg spot me altijd braaf bij laatste set, dus dat vertrouwen heb ik gelukkig wel!
.. Volgens mij best luxe dat ik 9 van de 10 training een vaste spotter heb

.
*doet mompelen*, lastig om af en toe met wat minder genoegen te nemen

.
Thanks

.
Niks toe te voegen aan de post van Tdawg
Bedoel je
dit?
Irritant als mannen soms (heeeeuuuull soms) gelijk hebben

.
Dat ja...