Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ben ik erg nieuwsgierig, ga maar snel eens wat meer info en filmpjes zoekenyes ook de cleandeficits helpen erg met het loskomen (en je beentjes en bibs)
feli met je onderzoeksplan en aanstelling
fijn dat je trains zo lekker gaan
compleet in a flow, op je okselpijntje na
.Thanks Chreiz, ben erg tevreden over mijn laatste set ^^.
Whieee, dankje Miss H ^^. Nu je het zo benoemt heb ik terugkijkend naar een jaar (en al helemaal terugkijkend naar drie jaar) geleden veel kennis opgedaan. En blijf nog altijd even nieuwsgierigJe hebt echt een behoorlijke progressie ook gemaakt, moet je even terug denken hoeveel kennis je inmdidels ook hebt opgedaan! Way to go Girl!
. 
.
.
Maar wel slim om volgende week niet te wegen ivm die cheat. 
Ik blijf nu beetje hangen, maar ik voel wel aan dat ik nog steeds in een kcal tekort zit (ik hou wat vocht vast).Vriendelijke meisjes kunnen dan ineens heel onvriendelijke woorden ten gehore brengenJmmr vd bp fail wel lkkre vprs verder.
Kwa kcal moet je zelf aanvoelen wt je doet. Volgende week 2100kcal lijkt me prima?
Had gehoopt dat Wendler me verder zou brengen..Balen van je BP. Maar echt.. je zit in de cut ook he! Hou daar ook rekening mee.
Maar je hebt je goed herpakt en een mooie training neergezet! Ik snap je gevoel wel... Maar je doet het echt super!
Met je gewicht... tja.. je moet denk ik doen waar jij je het beste bij voelt. Ik heb er geen idee van.. mdat ik zel fnog nooit gecut heb.Maar wel slim om volgende week niet te wegen ivm die cheat.
You go topper! enjoy het weekend.![]()
. Misschien Wendler weer proberen wanneer ik opnieuw in de bulk zit.
Haha, daarom vind ik het heerlijk toch een logje te hebben: anderen denken mee, dat helpt in het beslissen!Waarom ook niet even op 2200 blijven? Zou wat langer aanhouden dan een weekje. Niet te snel willen ineens![]()
.Qua honger is het goed te doen, al merk ik langzaam wel dat het me steeds meer moeite kost goed te blijven presteren wat trainen betreft (als in: moet soms wel erg op mijn tanden bijten een (v)pr neer te kunnen zettenHoe is het qua honger? Als je bijna geen honger hebt dan zou ik iets naar beneden qua kcal en anders gewoon nog een week aan kijken. Soms doet het lichaam gekke dingen en gaat er ineens 2 kg afIk blijf nu beetje hangen, maar ik voel wel aan dat ik nog steeds in een kcal tekort zit (ik hou wat vocht vast).
).
.
.
.
.
)
.Dankje Bricone, het was een prima Zondagse training!
Vind het heerlijk af en toe wat meer volume te pakken. En top dat het gister goed ging, dan wordt zo'n mindere training toch op fijne manier overschaduwdLekkere lange training ook! en weer (V)PR's! Je ziet het.. de ene dag is de andere niet.Flink volume ook.
.
Vind het echt kut joh.. Leefde eigenlijk al die weken Wendler juist naar dit moment toe. Voelt dan toch even alsof je al die weken ploeteren voor niets hebt gedaan. Baal er stiekem nog steeds flink van.. Maar goed, neus vooruit, dan maar op een andere manier proberen.Balen van die bench Sanne, maar die was je hopelijk alweer vergeten! Hoop daarom dat de nieuwe aanpak je gaat brengen waar je wilt zijn.. Wat betreft de kcals..wat voor cheat heb je op de planning staan? En wat schat je op die dag te gaan eten? Zelf mik ik er gewoon op dat ik wekelijks inclusief de cheat(s) nog steeds op of eigenlijk onder onderhoud zit. Is dat 2100, dan is dat 2100..maar kan 2200kcals ook dan zal ik uiteraard 2200kcals eten. Dus wat dit betreft: bereken je onderhoud en vermenigvuldig deze met 7. Trek hier ~2000-3500kcals (deficit) en je cheat (geschat) vanaf en deel de rest door 6..
). Anders wordt het ook sowieso uit eten waarbij ik voornamelijk uitkijk naar een heerlijk toetje
. Die ochtend wel zwaarste training van de week gepland, dus wat ontbijt betreft pas ik niets aan (is al om en nabij 500 kcal). Verder zal ik tot de avond waarschijnlijk alleen een shake en een eiwitreep nemen. 's Avonds voor slapengaan waarschijnlijk ook een shake.
. Oeeeeh, heb zo'n zin in vrijdag joh, weekje vakantie inluiden met een cheat, kan niet beter!
Thanks SP! Vond hem erg lekker, mijn favo dagje! Chinups vind ik heerlijk op deze manier, helpt me net over dat ene punt heen waar ik normaal op vastloop. Heb nu maar één elastiek van de gym zelf, maar wellicht krijg ik van Tdawg nog eens eigen elastieken ^^. Assisted pullups zijn wel flink zwaarder dan chin ups toch? Die 8 unassited reps aan het eind van de cut gaan gezien jouw wilskracht vast lukken.. Het is een realistisch doel, go for it!Nice training sanne!! Ik heb ooit chinups geleerd op die manier, werkt heel goed (helemaal als je meerdere weerstandsbanden hebt). Ik hou het voorlopig bij de assisted pullups. Ik kan daar echt heel rustig zakken en rustig omhoog. Hopelijk aan t einde van de cut gewoon 8 reps unassisted![]()
Dankje Rambo! Rug is volgens mij mijn sterkste puntGoeie BOR girl! Mindere trainingen horen er ook bij...gewoon herpakken en doorgaan...het is soms een ondankbare sport!
. Mindere training zijn gewoon zo klote.. Het is vooral een ondankbare sport wat blessures betreft vind ik. Heb eens mijn pec geblesseerd en kon pas weer na een maand of 2 á 3 benchen, waarbij ik bij de stang alleen moest beginnen.. Dan denk je soms wel eens even "waar doe ik het voor" :/.
Als ik de tijd er voor heb en de kracht en zin er is.. Dan neem ik het lekker van! Dankje Neet! ^^
Wendler is imo te weinig frequentie op de bench press om goed om hoog te gaan.

) kun je deze week idd al naar 2200 gaan 
3 x per week benchen waarin je niet te dicht op failure zit zou goed kunnen werken. 1 van die dagen kun je inderdaad een movement als close grip bench press erbij doen. 4-5 werksets per oefening, rep range 2-6 (meerderheid van de keren 2-3 reps). Uiteraard is dit puur voor kracht op de bench. Massa zou ik vooral pakken met additionele oefeningen voor upper body.Geldt dat ook als je een tweede bench dag pakt met 4x8 paused speed reps + na de wendler bench nog 4 sets close grip en wendler alleen gebruikt als main bench? Wat zou jij anders voor bench routine aanraden om vooruit te gaan?