Gewoon genieten van je vakantie en dan weer back on track. Mooie traijing
Laatste keer dat ik een paar dagen niet trainde en niet bezig was met voeding is letterlijk jaren geleden, dus lijkt me een mooi moment om me eventjes op iets anders te richten

.
En dankje! ^^
Fijn dat je zo goed kan praten met Tdawq. Ik denk ook dat ik je wel snap.. er speelt toch een soort angst mee.. maar aan de andere kant wil je er optimaal voor gaan in Parijs... dus een soort van voorbereiding omdat je niet wil dat je zeg maar 1 weekje teniet wil doen hierdoor. Toch denk ik dat het je zou kunnen helpen om net dat laatste stukje onzekerheid van "gaat het wel goed dan in Parijs" te overwinnen als je het niet zou doen en op 2100 zou blijven. Maar ik snap je wel hoor. Dus gewoon doen zoals je het van plan bent.

Maar als je terug bent zou ik wel die 2100 weer oppakken en zien wat dat voor je doet en niet weer die 1900. Je weet inmiddels ook wel dat té weinig eten ook de oplossing niet is.

Over 3 weken is al snel! Lekker hoor!! Iets om naar uit te kijken! Super training ook weer! Cutten en toch weer (V)PR's halen! hahaha.. jij gaat top! Spannend met je laatste dag stage. Toch weer iets afsluiten he. En dat gesprek over afstuderen gaat vast goed! En met dat voorlichting geven.. denk maar aan jezelf in de gym en wat je al gepresteerd hebt! Zelfvertrouwen hebben meid! Je bent een topper en dat blijf je! Komt helemaal goed! en lekker muntthee... zat er gisteren ook aan op het terras. zalig!

Alleen mis ik de sushi erbij..

Lekker van genieten meid!
Precies wat je zegt: als ik terug kom weer doorgaan zoals oorspronkelijk gepland was, en niet blijven hangen op 1900.. Dat wordt even een klein "dingetje", omdat ik vermoed dat ik dan juist wil gaan compenseren voor de laatste vakantiedagen terwijl ik daar nu juist vooraf op anticipeer.. Ben me er in ieder geval van bewust dat het mogelijk is dat ik het na de vakantie lastig ga krijgen, dus hopelijk kan ik er een beetje rekening mee houden.
Heb absoluut geleerd dat te weinig eten meer schade doet dan te veel eten. Zeker na de laatste bulk heb ik ervaren wat voeding voor je lijf doet, 1000 kcal (of zelfs minder), nooit meer voor mij!
Ben al druk bezig met boekjes, dingen bekijken, plannen etcetera, dus de voorpret is al in volle mate aanwezig

.
En zolang het lukt (v)pr's te zetten hoor je mij absoluut niet klagen!
Gek hoor, om vandaag stage af te sluiten.. Was een heel bijzonder jaar waar ik erg dankbaar voor ben. Wat lief van je, je hebt de moed er goed in gepraat ^^

.
Top van die midweek Parijs, heb je verdiend

En top hoor die trainingen die je neer blijft zetten. Lekker ook die high rep pompsets op het einde
Thanks Wovano, lief van je

. Kijk er super naar uit!!
Tdawg vroeg na die repout op lat pulldown ook heel droog: "hoeveel reps waren dat eigenlijk"?

Spierpijn in lats vandaag, lang geleden
Lekkere training!!

Indd wat je zegt. Heb je zin in fruit, dan neem je fruit. Zin in een pizza, dan pizza! Valt mij op dat ik op mn junkdag tot het moment dat we gaan winkelen helemaal geen crap eet. Gewoon mn eieren, shakes, haverpap, noten, wat fruit. Daarna een zak drop en een broodje Subway (afgelopen weekend was er een festival dus toen halve zak verse friet gehad). In de avond een homemade broodje hamburger en in de avond meestal ijs en een shake. Soms ook wat hartige zoals ovenfriet. Merk wel dat dit aanzienlijk meer is op dagen dat we uit eten of een verjaardag hebben
Thanks!

Moet nu ook terugdenken aan een dagje dierentuin met Tdawg. Links was een frietkraam, rechts een gelegenheid waar je verse broodjes kon halen. We keken allebei eerst naar de frietkraam, keken elkaar daarna aan en hadden echt zoiets van "we hebben eigenlijk helemaal geen zin in friet..". Blijkbaar toch aanpassing van levensstijl waardoor je soms oprecht geniet van een andere optie, terwijl je vooraf dacht "omfg, ik mag alles eten wat ik wil".
Stemt me nu ook wat positiever over Parijs. Zeker jouw opmerking over de omstandigheden waarin ik obesitas had. Misschien is het niet de angst om "zomaar weer dik te worden", maar de angst om me te veel te laten gaan met eten. En dat deed ik vroeger toen mijn leven er heel anders uitzag..
Je hebt me echt even op een andere manier laten nadenken, ben er nu veel geruster op

.
Parijs is tof

Goed bezig meid, mooie foto op FB en weer een lekkere training

Sterke BOR!
Heb je nog goede tips?
En dankjewel! Begin inmiddels ook ein-de-lijk resultaat bij benen te zien, dacht dat het nooit zou komen! Blijkbaar word hard werken en heeeeel veel geduld toch beloond..

.