Fitness Seller

Sanne's log

Je doet het super netjes!! Liever langzaam en blijvend he! ;)

Misschien dat wat rust je ook goed doet. Zeg je ook vaak tegen mij. ;)
Maar desondanks een lekker pull daggie met PR's! :)

Ha ha, goeie.... en waarschijnlijk wel terecht. :p

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

Toch een mooie train neergezet ondanks de cut en slappe gevoelens.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.663
:D

3 kilo in 7 weken is heeeeeeeeeel netjes!!! :thumb:
Thanks Nicky :kiss:

Is gewoon netjes toch? 428g per week gemiddeld, lekker rustig aan en veilig - niets mis mee :)
Bevestiging is altijd prettig, onzeker beestje als ik ben ;).

Je doet het super netjes!! Liever langzaam en blijvend he! ;)
Dankjewel meid, je kent me, wil stiekem ontzettend snel en hard, maar heb niet voor niets aan het eind van de bulk heel rationeel besloten dat het verstandiger is het rustig te doen omdat de cut lang gaat zijn en ik natuurlijk zo veel mogelijk spiermassa wil behouden ;)

Ha ha, goeie.... en waarschijnlijk wel terecht. :p ---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ---------- Toch een mooie train neergezet ondanks de cut en slappe gevoelens.
Iets met koekje en eigen deeg? :rolleyes:
En dankje, benieuwd naar die van vanavond :).

Als newbie is jouw verhaal wel heel inspirerend hoor ! :)

• #1.666
Begin nu niet over koekjes van eigen deeg..of oats.. voor je het weet ben je 4 pagina's verder in je log..:o
Hahaha :roflol:
Hoop niet dat je het erg vind dat ik af en toe je logje vervuil :kiss:
Als newbie is jouw verhaal wel heel inspirerend hoor ! :)
Dankjewel Stefanie, een mooi compliment! :) Ga je zelf ook een logje aanmaken? Ben nu natuurlijk wel nieuwsgierig naar je geworden ^^.

f**k nu heb ik weer zin in koekjes :mad:

Chocolate chip :drool:

Ik vind die -3 kg in 7 weken ook gewoon heel netjes!!! Sowieso zegt gewicht zo weinig in deze sport. Zoalng je progressie ziet dan is het goed:D

Is het qua honger ook goed te doen?

Ach je cut verloopt prima Sanne! En je zult het resultaat ook vast al in de spiegel zien. Je bent eerder enorm veel afgevallen en toen ging het natuurlijk enorm snel waardoor je nu misschien te veel verwacht. Geduldig zijn en dan volgen de resultaten vanzelf.

• #1.672
f**k nu heb ik weer zin in koekjes :mad: Chocolate chip :drool:
Oehh, en dan de van Starbuck of van de AH! Met verschillende soorten chocolade chips erin!
Die van Starbucks is dan vaak ook nog warm en heeft vloeibare chocolade van binnen.. :eek!:

Ik vind die -3 kg in 7 weken ook gewoon heel netjes!!! Sowieso zegt gewicht zo weinig in deze sport. Zoalng je progressie ziet dan is het goed:D Is het qua honger ook goed te doen?
Progressie is er wel, maar ook gestaag.. Tsja, ben en blijf een vrouw, wil twee onmogelijke dingen tegelijk: snel resultaat zien maar wel langzaam afvallen om kracht en spiermassa te behouden :rolleyes:
Qua honger is het absoluut goed te doen! Zolang ik nog met 2100 vooruitgang boek hoor je mij niet klagen.. 's Middags heb ik het soms een klein beetje lastig, maar dat heb ik opgelost door lunch wat kleiner te maken.. Ik mag niet klagen! :D

Double chocolate chip van My Protein is goed te doen! Deze week de chocolate orange eens proberen, ik hoop op Pim's van Lu.
Een waardige vervanger, maar natuurlijk blijft die van Starbuck het lekkerst :rolleyes:.
Hnnng, Pim's van Lu!! :heart:

Ach je cut verloopt prima Sanne! En je zult het resultaat ook vast al in de spiegel zien. Je bent eerder enorm veel afgevallen en toen ging het natuurlijk enorm snel waardoor je nu misschien te veel verwacht. Geduldig zijn en dan volgen de resultaten vanzelf.
Wellicht vertekent het dat inderdaad wel. Dat was natuurlijk eigenlijk niet eens een "cut" te noemen.. Mag niet verwachten dat een cut op een degelijk gewicht hetzelfde verloopt een "cut" van een halfbakken neushoorn ;).
Geduld is niet mijn sterkste kant, dat blijkt maar weer :o.

My Protein heeft een iets te hoog B&F gehalte vind ik..daar bestel ik nooit.
Ik wacht nog steeds betrouwbare onderzoeksresultaten af, maar tot die tijd vind ik het nog wel prima.. Houd nog altijd XXL in mijn achterhoofd, die is er tot nu toe altijd goed uitgekomen.

• #1.674
Laat mij maar lekker naief zijn, net als toen bij B&F.. Tot het tegendeel bewezen is maak ik gebruik van Myprotein, dat vindt het studenteninkomen nogal fijn ;).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 1

Sumo DL nieuw
5 x 50
5 x 50
5 x 50
5 x 50
5 x 50
Raaaaarrrrr! Erg onwennig, dat wordt flink oefenen op de techniek. Heb het idee dat wanneer ik mijn voet een millimeter anders zet het direct veel zwaarder of veel lichter is, en dat klopt natuurlijk niet :o.

Autisten alert!! Smith was bezet, bye bye vertical leg press.. :(
Die dan maar vrijdag doen als het lukt..
Helemaal in de war enzo.. Je weet zelf ;).

Incline leg press
8 x 60
8 x 70
6 x 80
6 x 90 PR
10 x 60
10 x 60

Walking lunges "kai style", plate boven hoofd
30 x 5
30 x 5
30 x 5
30 x 5

Cable glute kickback
12 x 15
10 x 20
8 x 25 PR
12 x 15

Glute hyperextensions
10 x 6
12 x 8 VPR
10 x 8
15 x 6 VPR

Merk dat het zetten van (v)pr's steeds zwaarder wordt :).

• #1.675
Training van vandaag: UB

Paused bench
8 x 27.5
8 x 30
8 x 32.5 VPR
4 x 35
8 x 30
10 x 27.5

Cable seated row
8 x 32
8 x 39
8 x 45 VPR
6 x 47.3 PR
10 x 32
20 x 25

MP
5 x 20
5 x 22.5
4 x 25 VPR
8 x 20
9 x 30 VPR
.. En nu begint mijn rechterschouder weer :(
Had goede moed, maar even goed bekijken of MP dan toch wel een verstandig idee is.

Chin ups met elastiek
x 7
x 6
x 5
x 5
x 5

Dips met elastiek
x 10
x 7
x 7
x 6
x 6

Hanging knee raises
x 10
x 10
x 10
x 10
Hmm.. Hoort je onderrug aan de linkerkant een soort van te kraken? :o
Doet absoluut in zijn geheel geen pijn, maar opvallend vind ik het wel :rolleyes:

Hmmm.. lekkere trainingen en zeker in de cut!

Maar pas op met je schouder... Je wilt daar niet blijvend last van houden...

Lekker doorgaan meid! Maar wel gek met je rug.. al kraak ik soms ook wel erg raar. :o

• #1.677
Hmmm.. lekkere trainingen en zeker in de cut!

Maar pas op met je schouder... Je wilt daar niet blijvend last van houden...

Lekker doorgaan meid! Maar wel gek met je rug.. al kraak ik soms ook wel erg raar. :o
Dankje meid!
Wellicht is het toch echt de MP die schouderklachten triggert.. Mocht het volgende keer weer zo aflopen gooi ik hem er weer uit, heb het in ieder geval weer eens geprobeerd :).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 2

DL techniek
5 x 50
5 x 55
5 x 55
5 x 60
5 x 65
5 x 70

Vertical leg press
8 x 80
6 x 90
6 x 100
6 x 104 PR
10 x 80
10 x 80
10 x 80

Split squat
6 x 24
6 x 30
4 x 32.5 PR
15 x 20 VPR

Cable pullthrough
10 x 27
10 x 32 VPR
10 x 34.3 PR
15 x 27 VPR

Standing calf raises
10 x 50
10 x 55 VPR
8 x 60 PR
11 x 50

Lekkere training. Alleen na de eerste set cable pullthroughs zwaar geirriteerd door een kerel die ongegeneerd van achter naar mijn kont zat te staren. Awkward oogcontact waarna hij gewoon bleef kijken.
Mijn blik doodt blijkbaar niet, maar liet het uiteindelijk gelukkig wel afdruipen :o.
Vind het irritant dat gewoonweg enkele beenoefeningen eigenlijk best ongemakkelijk zijn om uit te voeren wanneer er mannen zijn die ook voor andere dingen komen ipv enkel te trainen. Blij dat ik nooit een legging aan heb :o.

Legpress van 6x100 naar 6x104, dat verschil voel je toch ook niet echt denk ik?

Je zult wel een lekker kontje hebben schat :D
Sommige mannen zijn nu eenmaal zo.. :rolleyes:

En dan had je de donkey kickbacks niet eens erbij zitten :p

Wel lekkere lb training neergezet sanne!:thumbs:

Dl opbouwen naar 5x100?

Terug
Naar boven