XXL Nutrition

Sanne's log

the weather!!!

en verder: komt wel goed schatje!

(en ik wacht nog met smart op de start van je fototopopic!!)

Toch weer PR's en VPR's gepakt en weet hoe graag je dat wilt! Het mocht dan gister wel wat koeler zijn, maar nog steeds vies warm. Vergis je niet dat na een dag je in dergelijk weer begeven of werken je echt niet van een training hetzelfde kan verwachten als een training na een dag met bijvoorbeeld 20°C..

Of althans..zo gaat dat bij mij. Dat is ook de reden dat ik straks ga trainen en niet na een dag lang werken aan mijn tanning gains..:o

Wait wut, fototopic? :D

In voor foto's :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.746
Lijkt me vrij normaal dat je juist veel vocht vasthoudt in periodes dat je overmatig zweet. Als je veel vocht uitscheidt gaat je lichaam zuiniger ermee om, net als wanneer je weinig drinkt. (denk ik)
Geloof dat alles wat ik de afgelopen dagen vasthield er vandaag met de beentraining eruit is gekomen :o. Vocht vasthouden is wel lastig though, krijg bijvoorbeeld normale (hand)schoenen niet aan en heb heel de dag het gevoel flink wat kilometers in de benen te hebben..
Zo is er altijd wel te klagen ;).

Pfff... en nog klagen mer 2 PR's en 2 VPR's dat het zo slecht gaat. ;)

In de cut verlies je kracht ja.. maar dat is bij jou nou nog niet echt heel erg te zien hoor! Kijk eens terug naar de (V)PR's! Ze zijn er evengoed! Dus schop die autist in jou effe aan de kant en zie een mooie cut training staan he! :D

Nee meid.. het is gewoon een hele mooie training! En knap dat je het zo lang volhoudt ook!
Ik heb het met dit weer na 45-50 min echt wel gehad.. zonder airco... Pfffff.... dus je blijft gewoon een super voorbeeld hier!!

en vocht.. praat me er niet van... :o
Tsja, ratio en gevoel ;).
Vandaag zodanige training gehad die wat mij betreft de afgelopen twee trainingen naar de achtergrond doen verdwijnen, ben weer tevreden! ^^
En bedankt weer voor je lieve complimenten :kiss:

the weather!!!

en verder: komt wel goed schatje!

(en ik wacht nog met smart op de start van je fototopopic!!)
:heart: :kiss:
.. En je maakt heel wat los met het geopperde idee van een foto topic ..
Ga er eens over nadenken .. Alles heeft tijd nodig ;)

Voer de druk maar wat op inderdaad :p.

Toch weer PR's en VPR's gepakt en weet hoe graag je dat wilt! Het mocht dan gister wel wat koeler zijn, maar nog steeds vies warm. Vergis je niet dat na een dag je in dergelijk weer begeven of werken je echt niet van een training hetzelfde kan verwachten als een training na een dag met bijvoorbeeld 20°C..

Of althans..zo gaat dat bij mij. Dat is ook de reden dat ik straks ga trainen en niet na een dag lang werken aan mijn tanning gains..:o
Het blijft altijd een streven van me. Of het nu realistisch is of niet.. Wil altijd een vooruitgang zien ten op zichte van een vorige training. Geen vooruitgang voelt voor mij als stilstaan.
Heb nog totaal geen ervaring met zwaar trainen in warmte, dus wellicht heeft het net als bij jou inderdaad veel invloed op mijn trainingen..
Vandaag maakte echter een hoop goed :D.

Oh my, nu moet ik Nicky bedanken voor het oproepen van groepsdruk :p.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 1

Geloof dat het vastgehouden vocht van de afgelopen dagen er vandaag ineens uitkwam :o.
Wellicht lag het aan mijn nieuwe PWO (C4), maar het was een fantastische training.
Voelde heerlijk, heb genoten!

Sumo DL
5 x 50
5 x 50
5 x 52.5
5 x 55 PR
5 x 55
5 x 57.5 PR
Eindelijk het gevoel hem nu onder de knie te krijgen. Ging erg vlot en lekker.

Vertical leg press
8 x 90
10 x 100 VPR
7 x 106.5 VPR
10 x 100
10 x 100
15 x 90 VPR

Split squat
10 x 26.5 VPR
8 x 30 VPR
6 x 32.5 VPR
4 x 36.5 PR

Cable glute kickback
10 x 20
10 x 25
12 x 20 VPR
12 x 20

Glute hyperextensions
10 x 6
10 x 6
10 x 6
15 x 6

Triset abs
Na paar reps gestopt. Voelt net als afgelopen dagen niet lekker in onderbuik. Vanmiddag naar ziekenhuis voor controle Mirena, dus hoop dan wat wijzer te worden.

Lekker Sanne!
En sorry voor de groepsdruk :rolleyes:

In! Super om te zien wat je hebt gepresteerd in een paar jaar tijd :)
Mooi stukje tekst ook op fannetiek.nl

Ik heb zelf ook het krachtrainen ontdekt 2 weken geleden en ben ook bezig om wat kilo's af te vallen.
Ga je logje zeker volgen.

Waar zijn die foto's dan? :p

Weer lekker veel (V)PR's gepakt chica!

Ja foto's graag :)

Goeie training!

Waar blijven die foto's? :D

Met zoveel pervs hier kan ik me eigenlijk wel voorstellen dat sanne geen fotolog heeft :p

Met zoveel pervs hier kan ik me eigenlijk wel voorstellen dat sanne geen fotolog heeft :p
Zegt hij die als 1 van de eersten in! roept. :D
Pervs is de ignore knop toch voor? En vrouwen kunnen pervs soms met 3 woorden tot aan de sokken afbranden, zal vast goed komen. ;)

hahahaha.. wat een verhalen weer! Dat fotolog komt er vast wel een keer... ;)

Lekker getraind weer en super geknald! Zo zie je.. even wat minder en daarna dubbel zo hard weer een super training! Top weer meid!

Hoe was het in het ziekenhuis?

Dat vocht vasthouden is bij mij ook een probleem. Warmte oedeem, hoe verzinnen ze het! Heb altijd t idee gehad dat het hormonen gerelateerd is (ik zie dat namelijk nooit bij mannen van die dikke enkels etc). Ik heb het alleen bij vochtig warm nl weer en voor de menstruatie/eisprong. Speelt echt zo met je psyche, want ik lijk ook echt heel wat procenten dikker.

Mooi dat het trainen echt lekker gaat:D

Yep te hoog oestrogeen zorgt voor vocht vasthouden en natuurlijk doet je lijf dat op plekken waar je het net niet wilt hebben. Btw ik heb er ook lats van, komt door mijn leeftijd en een lagere testosteron waardoor dus het evenwicht oestrogeen-testosteron uit balans is. Grrrrrr

Die training:bow:

Die PR VPR regen :O netjes zeg!
Voelt goed of niet, hard vooruit vliegen?

Terug
Naar boven