- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij ging inderdaad erg lekker, geef mij maar meer van dat soort legdays
.
)Dankje Freakjam, een mooi compliment!In! Super om te zien wat je hebt gepresteerd in een paar jaar tijd
Mooi stukje tekst ook op fannetiek.nl
Ik heb zelf ook het krachtrainen ontdekt 2 weken geleden en ben ook bezig om wat kilo's af te vallen.
Ga je logje zeker volgen.
Op mijn mobiel en back-up harde schijfWaar zijn die foto's dan?
Weer lekker veel (V)PR's gepakt chica!
.
Die fotoreeks in burkini of die fotoreeks in Pino-pak?

Geduld is een schone zaak
.Met zoveel pervs hier kan ik me eigenlijk wel voorstellen dat sanne geen fotolog heeft![]()
Pervs? Hier op DBB? Waar hebben jullie het over?Zegt hij die als 1 van de eersten in! roept.
Pervs is de ignore knop toch voor? En vrouwen kunnen pervs soms met 3 woorden tot aan de sokken afbranden, zal vast goed komen.![]()

Alle mannen zijn stiekem pervs.. Is voor vrouwen inmiddels geen geheim meer
.Who knows, hoop doet leven Marinahahahaha.. wat een verhalen weer! Dat fotolog komt er vast wel een keer...
Lekker getraind weer en super geknald! Zo zie je.. even wat minder en daarna dubbel zo hard weer een super training! Top weer meid!
Hoe was het in het ziekenhuis?
.
Het is gewoon een regelrechte mindfuck, idioot hoeveel invloed het vocht vasthouden op je lichaam heeft, maakt een wereld van verschil!Dat vocht vasthouden is bij mij ook een probleem. Warmte oedeem, hoe verzinnen ze het! Heb altijd t idee gehad dat het hormonen gerelateerd is (ik zie dat namelijk nooit bij mannen van die dikke enkels etc). Ik heb het alleen bij vochtig warm nl weer en voor de menstruatie/eisprong. Speelt echt zo met je psyche, want ik lijk ook echt heel wat procenten dikker.
Mooi dat het trainen echt lekker gaat![]()
Vocht is een b*ch.. En hormonen ook.. Gelukkig lijkt het erop dat de warmste periode (voorlopig) voorbij is.. Eens paar jaar vind ik meer dan voldoende!Yep te hoog oestrogeen zorgt voor vocht vasthouden en natuurlijk doet je lijf dat op plekken waar je het net niet wilt hebben. Btw ik heb er ook lats van, komt door mijn leeftijd en een lagere testosteron waardoor dus het evenwicht oestrogeen-testosteron uit balans is. Grrrrrr
Hij was fijnnnn!!!

Mag van mij vaker regenen! Enorme spierpijn vandaag, maar damn, de reden daarvan is het meer dan waardDie PR VPR regen :O netjes zeg!
Voelt goed of niet, hard vooruit vliegen?
.Je kleine smiecht.. Heb je wel in de gaten.. Pas maar op, voordat ik je er met de zweep van langs geefow...sorry
wilde de druk helemaal niet opvoeren
heeft wel tot een mooie training geleid![]()

.+1alle mannen pervs? Pfff de meeste vrouwen zijn geen haar beter. Ze zijn alleen subtieler.![]()
Alle mannen pervs? Pfff de meeste vrouwen zijn geen haar beter. Ze zijn alleen subtieler.![]()
Maar uiteindelijk doen ze wel mee 
Jij bent ook wel een geval apart RobkeNou, ik ken niet veel vrouwen die mij evenarenMaar uiteindelijk doen ze wel mee
![]()

Alle mannen pervs? Pfff de meeste vrouwen zijn geen haar beter. Ze zijn alleen subtieler.![]()
Hmmm, don't dare me

Whatever makes you sleep at night...

Je hebt gewoon een bepaalde invloed op vrouwenNou, ik ken niet veel vrouwen die mij evenarenMaar uiteindelijk doen ze wel mee
![]()

Neuhhh

Helaas vinden alle soorten insecten die kunnen steken en bijten dat ook. En sta ik steeds vol jeukende bulten![]()
Je moet er ook niet veel kennen, je moet de juiste kennen![]()
Mannen mannen toch... Hart inmiddels kunnen luchten?

.. Als jij als Ieniemienie gaat

.

.
Hoe lang ben jij nu al bezig met krachttraining?
)Dankjewel KuonanouK, een mooi compliment!Ik ben echt onder de indruk van jouw transformatie! Ik hoop dat ik ook ooit zo sterk wordHoe lang ben jij nu al bezig met krachttraining?
Voorlopig hou ik het bij 5x5 en volg ik hier een hoop logs, ik vind het echt interessant. Als ik je trainingen lees, snap ik de helft van de woorden niet eens, dus ik moet nog even oefenen![]()
Je bent echt super goed bezig, ik blijf je volgen! (ook al kan ik inhoudelijk dan niet echt iets toevoegen)
. Ik kijk nog steeds tegen veel andere mensen op, dus word een beetje verlegen van zo'n opsteker
.
. Jaaaa, hij was fijnnn!

Ik ga een keer per week op max met kleine ramping sets en een keer week high reps met speed en specifiek gericht op techniek..Waarom niet zwaarder gegaan bij bench? 35 bijvoorbeeld?
.Dankjewel KuonanouK, een mooi compliment!
Zoals jou ben ik ook een aantal jaar geleden begonnen.. Heb een hoop kennis opgedaan door veel te kijken, lezen, vragen, luisteren etcetera. Blijf het nog altijd even interessant vinden.
Vind het dan ook erg raar om nu te lezen dat je ooit ook "zo sterk" hoopt te worden. Ik kijk nog steeds tegen veel andere mensen op, dus word een beetje verlegen van zo'n opsteker
.