AndroidHealthClinic

Sanne's log

ow...sorry
wilde de druk helemaal niet opvoeren :rolleyes:

heeft wel tot een mooie training geleid :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762
Lekker Sanne!
En sorry voor de groepsdruk :rolleyes:
Hij ging inderdaad erg lekker, geef mij maar meer van dat soort legdays :D.
(Waggel vandaag wel als een eendje though.. Ervaring mee? ;))

In! Super om te zien wat je hebt gepresteerd in een paar jaar tijd :)
Mooi stukje tekst ook op fannetiek.nl

Ik heb zelf ook het krachtrainen ontdekt 2 weken geleden en ben ook bezig om wat kilo's af te vallen.
Ga je logje zeker volgen.
Dankje Freakjam, een mooi compliment!
Super dat je bent begonnen met het kwijtspelen van kilo's, een goede keuze en zeker een mooi doel om na te streven. Stapje voor stapje vooruit zorgt voor een mooie progressie, ga ervoor, ik volg je inmiddels ook!

Waar zijn die foto's dan? :p

Weer lekker veel (V)PR's gepakt chica!
Op mijn mobiel en back-up harde schijf ;).
En dankje, hij ging prima, kan wel wennen aan dat soort trainen! :p

Ja foto's graag :)

Goeie training!
Die fotoreeks in burkini of die fotoreeks in Pino-pak? ;)

Geduld is een schone zaak ;).

Met zoveel pervs hier kan ik me eigenlijk wel voorstellen dat sanne geen fotolog heeft :p
Zegt hij die als 1 van de eersten in! roept. :D
Pervs is de ignore knop toch voor? En vrouwen kunnen pervs soms met 3 woorden tot aan de sokken afbranden, zal vast goed komen. ;)
Pervs? Hier op DBB? Waar hebben jullie het over? :rolleyes:

Ik ben geen perv, niet op DBB in ieder geval. :D
Alle mannen zijn stiekem pervs.. Is voor vrouwen inmiddels geen geheim meer ;).

hahahaha.. wat een verhalen weer! Dat fotolog komt er vast wel een keer... ;)

Lekker getraind weer en super geknald! Zo zie je.. even wat minder en daarna dubbel zo hard weer een super training! Top weer meid!

Hoe was het in het ziekenhuis?
Who knows, hoop doet leven Marina ;).

Zo'n training vaagt dat gevoel over de vorige twee trainingen geheel weg, heerlijk! :D

Ziekenhuis ging gelukkig goed!
Echter vanochtend wel met nieuwe medicatie begonnen dat niet echt lekker valt.. Direct contact over opgenomen en moet nu tijdstip van inname veranderen. Blij dat ik niet gisterochtend ermee ben begonnen, dat had ik serieus niet kunnen trainen -_-.

Dat vocht vasthouden is bij mij ook een probleem. Warmte oedeem, hoe verzinnen ze het! Heb altijd t idee gehad dat het hormonen gerelateerd is (ik zie dat namelijk nooit bij mannen van die dikke enkels etc). Ik heb het alleen bij vochtig warm nl weer en voor de menstruatie/eisprong. Speelt echt zo met je psyche, want ik lijk ook echt heel wat procenten dikker.

Mooi dat het trainen echt lekker gaat:D
Het is gewoon een regelrechte mindfuck, idioot hoeveel invloed het vocht vasthouden op je lichaam heeft, maakt een wereld van verschil!
Then again.. Na de training van gister heb ik nog maar weinig geklaagd, het geeft even vleugeltjes ^^.

Yep te hoog oestrogeen zorgt voor vocht vasthouden en natuurlijk doet je lijf dat op plekken waar je het net niet wilt hebben. Btw ik heb er ook lats van, komt door mijn leeftijd en een lagere testosteron waardoor dus het evenwicht oestrogeen-testosteron uit balans is. Grrrrrr
Vocht is een b*ch.. En hormonen ook.. Gelukkig lijkt het erop dat de warmste periode (voorlopig) voorbij is.. Eens paar jaar vind ik meer dan voldoende!

Hij was fijnnnn!!! :D

Die PR VPR regen :O netjes zeg!
Voelt goed of niet, hard vooruit vliegen?
Mag van mij vaker regenen! Enorme spierpijn vandaag, maar damn, de reden daarvan is het meer dan waard ;).

ow...sorry
wilde de druk helemaal niet opvoeren :rolleyes:

heeft wel tot een mooie training geleid :P
Je kleine smiecht.. Heb je wel in de gaten.. Pas maar op, voordat ik je er met de zweep van langs geef :whip: ;)

Daarentegen leidde het inderdaad tot een verdomd goede training.. Dus eigenlijk mag ik niet mopperen ;).

I can handle ya :D

Alle mannen pervs? Pfff de meeste vrouwen zijn geen haar beter. Ze zijn alleen subtieler. ;)

In voor foto's in het Pino-pak!:D

• #1.773
Hmmm, don't dare me :eyebrow: ;)

Alle mannen pervs? Pfff de meeste vrouwen zijn geen haar beter. Ze zijn alleen subtieler. ;)
Whatever makes you sleep at night... ;)

Nou, ik ken niet veel vrouwen die mij evenaren :D Maar uiteindelijk doen ze wel mee :roflol:
Je hebt gewoon een bepaalde invloed op vrouwen :rolleyes:

Jij bent ook wel een geval apart Robke ;)
Neuhhh :p

Helaas vinden alle soorten insecten die kunnen steken en bijten dat ook. En sta ik steeds vol jeukende bulten :(
Je moet er ook niet veel kennen, je moet de juiste kennen :p
En vaak nog veel smeriger dan mannen..
Mannen mannen toch... Hart inmiddels kunnen luchten? ;)

In voor foto's in het Pino-pak!:D
.. Als jij als Ieniemienie gaat :rolleyes:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: UB

Paused bench
12 x 27.5
11 x 30 VPR
9 x 30
8 x 30
15 x 25

Paused speed bench (elastiek light) nieuw
5 x elastiek
5 x elastiek
9 x elastiek
Weet de "officiele benaming" van deze oefening niet.. Weet ook niet goed hoe ik hem moet uitleggen :'). Voor info zal je Tdwag lief aan moeten kijken ;).
Anyway.. Het is goed voor mijn momentum waarop ik vastloop in het zetten van een nieuwe 1RM. Paused bench helpt me goed bij het kracht zetten wanneer ik de positieve beweging inzet. Paused bench met elastiek helpt me meer speed te behalen en door te drukken vanaf halverwege mijn bench. Omdat er elastiek om de barbell zit is het de eerste helft van de positieve beweging soepel en de tweede helft van de positieve beweging zwaar.
Geen idee of iemand mijn uitleg snapt :scratch:

MP
5 x 20
5 x 22.5
3 x 25
5 x 20
7 x 20
Aan het varieren hoe breed ik mijn handen plaats, is nog een beetje aanklooien..

T-bar row
8 x 25
8 x 30
5 x 35 PR
7 x 30
10 x 25 VPR

Chin ups elastiek
x 6 light VPR
x 4 light
x 4 light
x 7 heavy
x 6 heavy

Dips elastiek
x 6 light VPR
x 6 light
x 6 light
x 8 heavy
x 6 heavy

Triset buik
x 8 VPR
x 8
x 8
x 8
Durfde hem maandag niet te doen omdat ik nog een vage pijn in buik had.. Moest toevallig die dag voor check up naar ziekenhuis en daar was alles in orde, dus vandaag opnieuw geprobeerd. Ging nu goed. Kans is groot dat ik gewoon bijna een week spierpijn in buik heb gehad van de triset :o

Lekkere training samen met Tdawg. Groot voordeel van de vakantie: lekker 's ochtends trainen waarbij we bijna heel de gym voor onszelf hebben. Niet op de klok kijken.. Heerlijk :heart:

Nu mezelf aan het bedwingen al cardio in te voegen omdat ik kriebels krijg preventieve strafcardio te doen voor Parijs volgende week :rolleyes:.

Ik ben echt onder de indruk van jouw transformatie! Ik hoop dat ik ook ooit zo sterk word :flexing: Hoe lang ben jij nu al bezig met krachttraining?

Voorlopig hou ik het bij 5x5 en volg ik hier een hoop logs, ik vind het echt interessant. Als ik je trainingen lees, snap ik de helft van de woorden niet eens, dus ik moet nog even oefenen :help:

Je bent echt super goed bezig, ik blijf je volgen! (ook al kan ik inhoudelijk dan niet echt iets toevoegen :D)

Lekkere high volume treen weer:D

Waarom niet zwaarder gegaan bij bench? 35 bijvoorbeeld?

• #1.777
Ik ben echt onder de indruk van jouw transformatie! Ik hoop dat ik ook ooit zo sterk word :flexing: Hoe lang ben jij nu al bezig met krachttraining?

Voorlopig hou ik het bij 5x5 en volg ik hier een hoop logs, ik vind het echt interessant. Als ik je trainingen lees, snap ik de helft van de woorden niet eens, dus ik moet nog even oefenen :help:

Je bent echt super goed bezig, ik blijf je volgen! (ook al kan ik inhoudelijk dan niet echt iets toevoegen :D)
Dankjewel KuonanouK, een mooi compliment!
Zoals jou ben ik ook een aantal jaar geleden begonnen.. Heb een hoop kennis opgedaan door veel te kijken, lezen, vragen, luisteren etcetera. Blijf het nog altijd even interessant vinden.
Vind het dan ook erg raar om nu te lezen dat je ooit ook "zo sterk" hoopt te worden :p. Ik kijk nog steeds tegen veel andere mensen op, dus word een beetje verlegen van zo'n opsteker :o.

Ik ben sinds december 2013 gericht bezig met het opbouwen van spiermassa. Daarvoor deed ik krachttraining in combinatie met cardio om mijn overgewicht kwijt te raken.

5x5 is in mijn ogen sowieso erg goed om mee te beginnen. Een goede uitvoering cq techniek is erg belangrijk, dat zal je alleen maar ten goede komen wanneer je andere oefeningen gaat doen. Zelf stel ik compounds altijd centraal in mijn trainingen: daar wil ik altijd het best op presteren.

Ik ga je logje ook eens opzoeken, leuk dat je de mijne ook volgt!
Enne.. Zo lang je het doel voor ogen houdt en trouw er aan blijft werken komt er vanzelf een moment dat je op een gegeven moment iets lift en denkt van "serieus, ik krijg dit dus gewoon van de grond?!" :p.

Lekkere high volume treen weer:D
Jaaaa, hij was fijnnn! :D

Waarom niet zwaarder gegaan bij bench? 35 bijvoorbeeld?
Ik ga een keer per week op max met kleine ramping sets en een keer week high reps met speed en specifiek gericht op techniek..
De ene benchsessie komt ten goede van de andere :).

Dankjewel KuonanouK, een mooi compliment!
Zoals jou ben ik ook een aantal jaar geleden begonnen.. Heb een hoop kennis opgedaan door veel te kijken, lezen, vragen, luisteren etcetera. Blijf het nog altijd even interessant vinden.
Vind het dan ook erg raar om nu te lezen dat je ooit ook "zo sterk" hoopt te worden :p. Ik kijk nog steeds tegen veel andere mensen op, dus word een beetje verlegen van zo'n opsteker :o.

Je mag best trots zijn op wat je bereikt heb toch? Er zullen altijd nog wel mensen zijn die beter/sneller/sterker/gespierder zijn dan jij, maar dat doet niks af aan je eigen vooruitgang.

Ik heb altijd heel erg veel cardio gedaan en met zwemmen en lopen heb ik al een hoop leuke dingen bereikt. Ik heb al heel vaak gedacht om te beginnen met krachttraining, maar het is er nooit van gekomen. Maar daar komt nu dus verandering in! Laat die gainz maar komen, haha :D

Je hebt weer lekker getraind en fijn dat alles in het ziekenhuis in orde was.

Tja.. vakantie en lekker de tijd. Trainen op rustige tijden. Hmmm.. zalig!!!
Je gaat top meid!

ben elke dag laat.. dus vandaar de wat late reactie, :o

Ik volg je al een tijdje vanaf de zijlijn Sanne (zonder druk te willen leggen) ben ik ook erg nieuwsgierig naar foto's.

In elk geval mega-transformatie.

Keep up the good spirit !

Terug
Naar boven