Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En niet te druk maken over die week Parijs, gewoon lekker genieten daar en niet elke dag full r*tard gaan doen wat betreft je voeding en dan komt het helemaal goed
Heerlijk is dat vind je niet, in een lege sportschool trainen! Ik ga elke zaterdag en zondag zo vroeg mogelijk zodat er bijna niemand is. Om 11 uur wordt het namelijk al goed druk. De andere dagen ga ik altijd rond etenstijd, dat scheelt gelukkig ook
Je mag best trots zijn op wat je bereikt heb toch? Er zullen altijd nog wel mensen zijn die beter/sneller/sterker/gespierder zijn dan jij, maar dat doet niks af aan je eigen vooruitgang.
Ik heb altijd heel erg veel cardio gedaan en met zwemmen en lopen heb ik al een hoop leuke dingen bereikt. Ik heb al heel vaak gedacht om te beginnen met krachttraining, maar het is er nooit van gekomen. Maar daar komt nu dus verandering in! Laat die gainz maar komen, haha
Dat stukje trots moet nog een beetje komen . Heb nog steeds zoiets van dat ik het uberhaupt nooit zo ver had moeten laten komen.. Maar goed, dat mentale stukje heeft denk ik gewoon tijd nodig .
Volg je inmiddels ook! Vrouwen aan de KT is altijd fijn .
Wat leuk dat je als "stille lezer" wat achterlaat Marr!
Inmiddels is er inderdaad toch wel behoorlijk wat vraag naar foto's.. Ga nog eens heel hard op mijn hoofd krabben en wie weet komt het er nog eens van..
En niet te druk maken over die week Parijs, gewoon lekker genieten daar en niet elke dag full r*tard gaan doen wat betreft je voeding en dan komt het helemaal goed
Tdwag meldde net dat er praktisch naast ons hotel een Mac zit.. Nu ben ik meer van de Burger King, maar de Mac heeft wel frappucino's en Flurry's!
.. En Chipotle staat ook op de planning .
Heerlijk is dat vind je niet, in een lege sportschool trainen! Ik ga elke zaterdag en zondag zo vroeg mogelijk zodat er bijna niemand is. Om 11 uur wordt het namelijk al goed druk. De andere dagen ga ik altijd rond etenstijd, dat scheelt gelukkig ook
Wat mij betreft niets beters dan een lege gym! Ik ga inderdaad ook altijd zo vroeg mogelijk.. En dan teleurgesteld zijn wanneer er ineens andere mensen binnen komen .
Oeh, zie dat jij ook een logje hebt, ik ga even spieken ^^.
Heerlijk is dat vind je niet, in een lege sportschool trainen! Ik ga elke zaterdag en zondag zo vroeg mogelijk zodat er bijna niemand is. Om 10 uur wordt het namelijk al goed druk. De andere dagen ga ik altijd rond etenstijd, dat scheelt gelukkig ook
Vandaag viel het flink tegen. Na de DL had ik veel vertrouwen in de training van vandaag, echter bleek al na het eerste setje van de leg press dat ik enorm slappe en trillerige beentjes had. Ook af en toe wat licht in mijn hoofd bij opstaan en dergelijke. Ik wijt het aan de nieuwe medicatie en hoop dat dit dan ook snel overgaat. De angst zit er bij mij altijd in dat bijwerkingen van nieuwe medicatie blijvend zijn..
Lijkt mij voor nu verstandig om mezelf er op in te stellen dat morgen en overmorgen ook niet top zullen zijn. Hopelijk kan ik me daar dan geestelijk op voorbereiden .
En dan zien we verder hoe het gaat nadat Parijs achter de rug is .
DL, techniek
5 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 65
5 x 70
3 x 75
10 x 50 Goede beslissing om in de cut DL met focus op techniek te gaan doen. Duidelijk verbetering zichtbaar. Ik kan mijn core tighter houden en het moment waarop mijn onderrug licht begint te bollen komt steeds bij een hoger gewicht aan de orde. Dan stop ik met dat setje (in dit geval bij de derde rep van 75) waarbij het nieuwe streven is 5 x 75 met volledig goede techniek te kunnen uitvoeren.
Daarnaast ben ik er achter gekomen dat mijn ademhaling bij de DL'en niet lekker gaat. Ik houd bijna alle vijf reps lang mijn adem in . Als ik bewust uitadem bij de positive word ik natuurlijk wat minder snel licht in mijn hoofd .
Leg press 45o
8 x 120
8 x 130
10 x 130
8 x 130
13 x 120
15 x 100
Incline leg press
8 x 70
6 x 80
12 x 70
20 x 60
12 x 60
Cable pullthrough
10 x 32
10 x 36 Frustratie VPR
6 x 38.3 Nijdige PR, autist in mij wil per se dat er in ieder geval iets beter is ten op zichte van een vorige training..
15 x 32 VPR
Seated calf raises
10 x 40 VPR
9 x 40
10 x 35
10 x 35
Lying leg curl
10 x 15
10 x 20
6 x 25
10 x 20
En begin sinds enkele dagen af en toe flinke trek te krijgen .
Maar als ik dan aan aankomende week Parijs denk.. Dat houd ik het prima vol .
Omfgzo'nzininlekkeretenendrinken!
En begin sinds enkele dagen af en toe flinke trek te krijgen .
Maar als ik dan aan aankomende week Parijs denk.. Dat houd ik het prima vol .
Omfgzo'nzininlekkeretenendrinken!
Toch weer effe een (V)PR willen he! begrijpbaar! hahahah
Ademhalen kan je trainen. Bij naar beneden gaan inademen en vlak voor het beneden zijn beginnen met uitademen en doorgaan tot je weer boven bent. Dat werkt voor mij erg goed. Ook om kracht te houden op mijn core.
Enne.. Parijs moet je echt wel gaan genieten hoor! Lekker even nemen wat je wil. het kan allemaal best. dat weet je zelf ook wel!
+1! Al weet ik zelf hoe moeilijk dit is..ik herken mezelf behoorlijk in Sanne en zo'n tripje Parijs moet toch iets leuks zijn...en laat eten nu precies ook leuk zijn.. Echter is het inderdaad proberen niet (full) r*tard te gaan daar..
Goed doorgebikkeld Sanne ondanks dat je je niet top voelde! Die deadlifts zijn hoe dan ook netjes hoor..
Wat betreft die ademhaling...het is maar goed dat je geen 15 reps doet
Haha, roze aanlopen past beter bij mijn sportkledingsetjes .
Ben af en toe duizelig en licht in mijn hoofd na een setje DL, lijkt me toch wel een signaal om het serieus te nemen.
Trek hoort inderdaad bij cutten, maar het is zo'n kutgevoel .
Daar ligt de valkuil voor mij.. Als ik eenmaal weet dat ik lekker kan en mag eten vind ik het moeilijk om maat te houden.. Daarom wil ik het wel goed in de gaten houden. Het scheelt dat ik gezond eten oprecht lekker vind though, dus kom bijvoorbeeld maar op met dat lekkere verse fruit .
Ademhaling wordt nu absoluut voor mij iets om aan te werken. Merk nu dat ik bij meer oefeningen vaak mijn adem inhoud. Scheelt wat duizelingen als ik daar mee ga stoppen .
Vind het lekker om per dag te bekijken wat lekker voelt, soms meer volume, soms meer gewicht.. Als er maar iets in ieder geval beter is dan de vorige training .
En precies, ik denk bij trek ook maar aan waar ik het voor doe.. En dan neem ik nog maar eens een groot glas koud water met appelazijn, broscience heeft me geleerd dat dit werkt .
En het kan me niet schelen als het niet werkt: als het een placebo-effect geeft vind ik het ook prima .
Bij mij ging de lift gelukkig juist goed! Misschien zelf wel beter, maar dat kan ook tussen mijn oren zitten of puur toeval zijn.. Voelde me in ieder geval stabiel en voerde de DL juist heel gecontroleerd uit.
Het blijft iets om bij stil te staan..
De motivatie om door het rotgevoel van trek te hebben te gaan is 's ochtends na het wakker worden direct in de spiegel kijken .
Toch weer effe een (V)PR willen he! begrijpbaar! hahahah
Ademhalen kan je trainen. Bij naar beneden gaan inademen en vlak voor het beneden zijn beginnen met uitademen en doorgaan tot je weer boven bent. Dat werkt voor mij erg goed. Ook om kracht te houden op mijn core.
Enne.. Parijs moet je echt wel gaan genieten hoor! Lekker even nemen wat je wil. het kan allemaal best. dat weet je zelf ook wel!
Hahaha, je kent me Marina, er zou anders wel iets heel erg mis met me zijn .
Ik ga absoluut meer stilstaan bij het ademhalen. Vind het tevens lastig om mijn core goed aangespannen te houden, dus dat je dit noemt tezamen met bewust ademhalen vind ik opvallend! Alleen soms lastig om aan alles "tegelijk" te denken.. Oefening baart kunst.. En het dan als vanzelfsprekend toepassen zonder er bij na te denken .
+1! Al weet ik zelf hoe moeilijk dit is..ik herken mezelf behoorlijk in Sanne en zo'n tripje Parijs moet toch iets leuks zijn...en laat eten nu precies ook leuk zijn.. Echter is het inderdaad proberen niet (full) r*tard te gaan daar..
Goed doorgebikkeld Sanne ondanks dat je je niet top voelde! Die deadlifts zijn hoe dan ook netjes hoor..
Wat betreft die ademhaling...het is maar goed dat je geen 15 reps doet
Precies Marvin, je weet waar de struggle plaatsvindt.. Maat houden vind ik gewoon erg lastig. Ik heb in ieder geval in mijn achterhoofd waar ik sowieso van genoten wil hebben, en verder zijn er ook heeuul veel lekkere dingen die nog goed voor je zijn ook .
Niet fijn zo'n training als je je niet fit voelt.. Helaas weet jij daar deze week ook alles van.. Maar.. Kijk mijn bench van vandaag, sinds jij over die 50 kg begon wil en zal ik hem halen!
Vannacht ruk geslapen. Verwachtte er dan ook niet veel van.
Maar toen.. *tuntuntuntunnnnnnn*
Knalde ik eventjes helemaal de pan uit
BP
3 x 25
3 x 27.5
3 x 30
3 x 32.5
3 x 35
3 x 37.5
3 x 40
2 x 42.5 VPR
1 x 45 PR, OMFGYIIEEEHAAAAAAAA Danku Tdawg, en het spijt me dan ik te lang eigenwijs ben geweest . De oefeningen die je me aan hebt geraden dragen duidelijk hun steentje bij!
CGBP
8 x 27.5
5 x 32.5 VPR
9 x 30 VPR
11 x 27.5 VPR
9 x 27.5 Stabiliteit en controle worden stukken beter.
Incline db press
8 x 12
6 x 12
10 x 10
10 x 10
Db shoulder press
8 x 9
6 x 10
8 x 9
8 x 9
Plate front raises
10 x 10
10 x 10
10 x 10
10 x 10
Cable tricep pushdown
10 x 16.3
7 x 18
8 x 16.3
10 x 14
9 x 14 dropset 10 x 9
Machine flyes
10 x 15
10 x 20
10 x 20
12 x 20
Was zo euforisch door mijn bench dat volgens mij inmiddels heel de gym heeft gehoord dat er iemand heel blij was met behalen van een PR en daarmee het doorbreken van een bijna een jaar lange plateau .
Wekelijkse update
Week 0 (2800 kcal) 68.5 -1.25 kg
Week 1 (2500 kcal) 69.5 +1 kg
Week 2 (2300 kcal) 69 - 0.5 kg
Week 3 (2300 kcal) 68 - 1 kg
Week 4 (2300 kcal) 67.75 - 0.25 kg
Week 5 (2300 kcal) 67.5 - 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 67.25 - 0.25 kg
Week 7 (2100 kcal) 66.5 - 0.75 kg
Week 8 (2100 kcal) 66.25 - 0.25 kg
Week 9 (1900 kcal) 66.25 hetzelfde gebleven
Week 10 (1900 kcal) 66 -0.25 kg
In drie weken maar een halve kg kwijt.. Me no likes.
Na Parijs sowieso cardio invoegen en hopelijk kan ik dan nog wel even vooruit op 1900 kcal.