- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is binnen!Hoppa lekkere pr!
Hoe gaat Tdawg eigenlijk? Ben ik ook wel benieuwd naar![]()

. Hij is natuurlijk ook flink lang, dus dan zie ik meteen een Olivier Richters voor me :')Hij ging lekkerrr!!

Zo lang er op vast gezeten, echt heerlijk om er dan dwars doorheen te knallen!Ja ik ken je wel een beetje he!
Maar echt super die BP! Zo zie je maar.. slecht slapen heeft echt net altijd invloed! Het heeft ook wel heel erg met de dag te maken vind ik zelf. Top die BP!!!
en lekker getraind ook weer!
Bammmm, kwam die PR!
Ben er erg blij mee! ^^Hoppa met die bench! Lekker hoor.
Schrijf je ook alle ijsjes, snoepjes en zo op? Maw is die 1900 echt 1900 kCal?
Los daarvan water, zout, darminhoud (vezels) fluctueren best behoorlijk. Dus ook grote kans dat je volgende week een stuk naar beneden schiet.
. Eet exact wat in Fatsecret staat, als volleerd autist wijk ik daar absoluut niet vanaf..
.
.Vers fruitDaar ligt de valkuil voor mij.. Als ik eenmaal weet dat ik lekker kan en mag eten vind ik het moeilijk om maat te houden.. Daarom wil ik het wel goed in de gaten houden. Het scheelt dat ik gezond eten oprecht lekker vind though, dus kom bijvoorbeeld maar op met dat lekkere verse fruit.
In drie weken maar een halve kg kwijt.. Me no likes.
Na Parijs sowieso cardio invoegen en hopelijk kan ik dan nog wel even vooruit op 1900 kcal.
Tja er zijn zoveel factoren die meespelen waardoor je slecht een halve kilo kwijt bent op 3 weken. Zolang je een dalende trend aan houdt is er IMO niets aan de hand

Geen zorgen maken dan!Enige wat ik kan bedenken is dat het vorige week erg warm was (dan houd ik vocht vast), en dat ik drie weken geleden AYCE sushi had. En dat ik deze week in mijn periode zit..
Volgende week zal het wel niet naar beneden gaan met het oog op Parijs.

Wow dan ben ik wel erg benieuwd naar zijn statsDie is binnen!
Tdawg gaat ook errrrg lekker! Vind het bizar hoe snel zijn biceps en triceps ineens groeien.. Heb me al voor de grap afgevraagd hoe groot hij kan worden als hij het "een en ander" zou nemen. Hij is natuurlijk ook flink lang, dus dan zie ik meteen een Olivier Richters voor me :')

Ik zie t ook bij mn vriend als hij een periode serieus aan de bak gaat.. hoppa paar cm erbij XDHaha, "als vrouwen bloeden"Als vrouwen bloeden zijn ze zo 2 kilo zwaarder.
Maar elke vrouw weet ook dat na hun bloedverlies periode dat weer recht trekt
Mooie pr.

.
Fruit is zoooo lekker..Vers fruitTja er zijn zoveel factoren die meespelen waardoor je slecht een halve kilo kwijt bent op 3 weken. Zolang je een dalende trend aan houdt is er IMO niets aan de hand
Congrats met de bench PR!! Gaat hard ineens!!
Geen zorgen maken dan!![]()
.
. Lang, laaaaaaang en breed. Breeeeed
.
. Heb als uitgangspunt dat ik bij compounds krachtgains wil maken, toch een soort powerlifting-uitgangspunt. Wil elke keer een zo hoog mogelijk 1RM. Ben van mening dat je kracht nodig hebt voor massa en vice versa.
.Het is waardeloos en frustrerend!! Gaat bizar rap.. Maar ja, wij zijn weer het geslacht dat dubbel moet werken voor wat zichtbaar resultaatSoms niet eerlijk hoe snel kerels kunnen groeienIk zie t ook bij mn vriend als hij een periode serieus aan de bak gaat.. hoppa paar cm erbij XD
Dat de weegschaal weinig beweegt zegt gelukkig niet zoveel. Hou je nog steeds vocht vast? Ik ben nu extra kalium gaan slikken ( 2 x 400 mg) en mijn vocht is weer weg (mede door de temperatuurdaling).
Ik was in een paar dagen 2.5 kg kwijt

.
. 
Dankje Freakjam! Die momenten zijn zoooo heerlijk, geef je vleugeltjes ^^. Een mindere training is dan alweer snel vergeten.. Geeft een hoop energie!Lekkere PR's Sanne! Ik hoop die euforische momenten ook eerdaags mee te maken. Heerlijk gevoel lijkt me doet, geeft je vast en zeker voldoening! Je niets van aantrekken trouwens dat je de laatste 3 weken maar 0,5 kilo bent afgevallen. Gewoon dadelijk lekker genieten in Parijs en verstand op 0!
.
.
. De cut begint nu in mijn trainingen te sluipen.. Kom nu op een moment dat ik bemerk minder sterk dan voorheen te zijn.

.Dankje Rambo. Fijn om bevestiging van de getalletjes te krijgen, zegt voor mij toch meer dan de weegschaalGoed bezig hoor meid! Toch prima cijfers,
alleen borst -2,5 ....![]()
.Wil inderdaad zo veel mogelijk kracht en massa behouden, daarom vooraf ook voorgenomen langzaam te willen.. Maar.. Maar.. Ik wil kracht en massa behouden terwijl het toch met een aardige vaart gaat, maar dat kan geloof ik nietGewoon focus op de lange termijn met cutten. Liever slow en kracht en massa behouden dan snel gaan en in elkaar storten. Verder weer mooie PR's en cut-results.
.
Dankjewel Bricone ^^.
Liever een VPR dan helemaal nietMaar de VPR's blijven!
Je cm gaan super. Zie je wel. misschien bouw je wel spieren op in je cut!je weet maar nooit! hahaha
Maar je ziet dus.. gewicht zegt niet alles he! cm en spiegel zeggen veeeeeeeeeeeel meer!
Op naar Parijs! genieten!![]()
.
.Vind centimeters bijhouden ideaal! .. Beter dan de weegschaal in ieder geval.Kracht en massa gaan natuurlijk hand in hand ja. Ik zelf doe dan ook niet alles op pure pomp, maar wel een heel stuk meer dan voorheen.
Mooi dat alles afgenomen is qua cm's. Moet ik eigenlijk ook eens bijhouden![]()

.