AndroidHealthClinic

Sanne's log

Goeie bp pr's sanne! nice:D

Ja ik ken je wel een beetje he! ;)

Maar echt super die BP! Zo zie je maar.. slecht slapen heeft echt net altijd invloed! Het heeft ook wel heel erg met de dag te maken vind ik zelf. Top die BP!!!
en lekker getraind ook weer!

Booom!!

Hoppa met die bench! Lekker hoor. :cheer:

Schrijf je ook alle ijsjes, snoepjes en zo op? Maw is die 1900 echt 1900 kCal?
Los daarvan water, zout, darminhoud (vezels) fluctueren best behoorlijk. Dus ook grote kans dat je volgende week een stuk naar beneden schiet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.805
Hoppa lekkere pr!

Hoe gaat Tdawg eigenlijk? Ben ik ook wel benieuwd naar :)
Die is binnen! :D
Tdawg gaat ook errrrg lekker! Vind het bizar hoe snel zijn biceps en triceps ineens groeien.. Heb me al voor de grap afgevraagd hoe groot hij kan worden als hij het "een en ander" zou nemen :rolleyes:. Hij is natuurlijk ook flink lang, dus dan zie ik meteen een Olivier Richters voor me :')

Hij ging lekkerrr!! :D

Ja ik ken je wel een beetje he! ;)

Maar echt super die BP! Zo zie je maar.. slecht slapen heeft echt net altijd invloed! Het heeft ook wel heel erg met de dag te maken vind ik zelf. Top die BP!!!
en lekker getraind ook weer!
Zo lang er op vast gezeten, echt heerlijk om er dan dwars doorheen te knallen!

Bammmm, kwam die PR! :cheer:

Hoppa met die bench! Lekker hoor. :cheer:

Schrijf je ook alle ijsjes, snoepjes en zo op? Maw is die 1900 echt 1900 kCal?
Los daarvan water, zout, darminhoud (vezels) fluctueren best behoorlijk. Dus ook grote kans dat je volgende week een stuk naar beneden schiet.
Ben er erg blij mee! ^^

Uhm, whut? IJsjes? Snoepjes? Eet dat serieus niet :o. Eet exact wat in Fatsecret staat, als volleerd autist wijk ik daar absoluut niet vanaf.. :p.
Enige moment dat ik cheat is zo'n eens paar maand, en dan iets van AYCE..

Enige wat ik kan bedenken is dat het vorige week erg warm was (dan houd ik vocht vast), en dat ik drie weken geleden AYCE sushi had. En dat ik deze week in mijn periode zit..
Volgende week zal het wel niet naar beneden gaan met het oog op Parijs :o.

Als vrouwen bloeden zijn ze zo 2 kilo zwaarder.
Maar elke vrouw weet ook dat na hun bloedverlies periode dat weer recht trekt ;)

Mooie pr.

Daar ligt de valkuil voor mij.. Als ik eenmaal weet dat ik lekker kan en mag eten vind ik het moeilijk om maat te houden.. Daarom wil ik het wel goed in de gaten houden. Het scheelt dat ik gezond eten oprecht lekker vind though, dus kom bijvoorbeeld maar op met dat lekkere verse fruit :).

In drie weken maar een halve kg kwijt.. Me no likes.
Na Parijs sowieso cardio invoegen en hopelijk kan ik dan nog wel even vooruit op 1900 kcal.
Vers fruit:heart: Tja er zijn zoveel factoren die meespelen waardoor je slecht een halve kilo kwijt bent op 3 weken. Zolang je een dalende trend aan houdt is er IMO niets aan de hand:thumbs:

Congrats met de bench PR!! Gaat hard ineens!!:D:D

Enige wat ik kan bedenken is dat het vorige week erg warm was (dan houd ik vocht vast), en dat ik drie weken geleden AYCE sushi had. En dat ik deze week in mijn periode zit..
Volgende week zal het wel niet naar beneden gaan met het oog op Parijs :o.
Geen zorgen maken dan!:aai:

Die is binnen! :D
Tdawg gaat ook errrrg lekker! Vind het bizar hoe snel zijn biceps en triceps ineens groeien.. Heb me al voor de grap afgevraagd hoe groot hij kan worden als hij het "een en ander" zou nemen :rolleyes:. Hij is natuurlijk ook flink lang, dus dan zie ik meteen een Olivier Richters voor me :')
Wow dan ben ik wel erg benieuwd naar zijn stats ;)

Soms niet eerlijk hoe snel kerels kunnen groeien:p Ik zie t ook bij mn vriend als hij een periode serieus aan de bak gaat.. hoppa paar cm erbij XD

Dat de weegschaal weinig beweegt zegt gelukkig niet zoveel. Hou je nog steeds vocht vast? Ik ben nu extra kalium gaan slikken ( 2 x 400 mg) en mijn vocht is weer weg (mede door de temperatuurdaling).

Ik was in een paar dagen 2.5 kg kwijt

Lekkere PR's Sanne! Ik hoop die euforische momenten ook eerdaags mee te maken. Heerlijk gevoel lijkt me doet, geeft je vast en zeker voldoening! Je niets van aantrekken trouwens dat je de laatste 3 weken maar 0,5 kilo bent afgevallen. Gewoon dadelijk lekker genieten in Parijs en verstond op 0!

• #1.811
Als vrouwen bloeden zijn ze zo 2 kilo zwaarder.
Maar elke vrouw weet ook dat na hun bloedverlies periode dat weer recht trekt ;)

Mooie pr.
Haha, "als vrouwen bloeden" :roflol:
Maare.. Blijven rare dingen, die vrouwen.. Hoewel ze soms zelf prima weten waar sommige dingen door kunnen komen blijven ze panikeren ;).

En dankje! :D

Vers fruit:heart: Tja er zijn zoveel factoren die meespelen waardoor je slecht een halve kilo kwijt bent op 3 weken. Zolang je een dalende trend aan houdt is er IMO niets aan de hand:thumbs:

Congrats met de bench PR!! Gaat hard ineens!!:D:D

Geen zorgen maken dan!:aai:
Fruit is zoooo lekker.. :heart:
Er blijft inderdaad wel sprake van een dalende lijn.. Alleen een zeer trage :'). Vandaag was het weer tijd om centimeters te meten though (doe ik maandelijks) en daar bleek naar mijn mening juist uit dat ik toch goed begin te zakken in vetpercentage. Kan er eigenlijk uit opmaken dat mijn gewicht inderdaad vreemd doet, maar dat er toch duidelijk progressie is. In het gunstigste geval ben ik inderdaad goed aan het dalen wat vet betreft, waarbij mijn spiermassa minimaal afneemt. Ofzo..?

En jaaaa, die PR!! Deed dansje enzo, iedereen mocht meegenieten :o.
Die 50 komt nu toch wel erg dichtbij.. :rolleyes:

Lief van je.. ^^ Als ik het moeilijk krijg voer ik een innerlijk dialoog met je, aangezien wifi nog steeds niet standaard is op deze aardkloot :p.

Wow dan ben ik wel erg benieuwd naar zijn stats ;)
Lang, laaaaaaang en breed. Breeeeed :p.

Wel typisch though, hij is gek van powerliften terwijl ik die kant juist niet op wil. Profiteer wel van zijn verdieping in bepaalde onderwerpen though.. Wat compounds betreft vaar ik lekker op zijn inzichten en kennis, lekker lui enzo :o. Heb als uitgangspunt dat ik bij compounds krachtgains wil maken, toch een soort powerlifting-uitgangspunt. Wil elke keer een zo hoog mogelijk 1RM. Ben van mening dat je kracht nodig hebt voor massa en vice versa.
Hoop niet dat ik nu tegen heilige huisje schop :o.

Soms niet eerlijk hoe snel kerels kunnen groeien:p Ik zie t ook bij mn vriend als hij een periode serieus aan de bak gaat.. hoppa paar cm erbij XD

Dat de weegschaal weinig beweegt zegt gelukkig niet zoveel. Hou je nog steeds vocht vast? Ik ben nu extra kalium gaan slikken ( 2 x 400 mg) en mijn vocht is weer weg (mede door de temperatuurdaling).

Ik was in een paar dagen 2.5 kg kwijt
Het is waardeloos en frustrerend!! Gaat bizar rap.. Maar ja, wij zijn weer het geslacht dat dubbel moet werken voor wat zichtbaar resultaat :sad: ;)

Heb vanochtend weer de centimeters opgemeten, kan niet verklaren dat mijn huidige gewicht zo traag daalt als die centimeters blijkbaar prima gaan.. Heb wel het idee nog vocht vast te houden though, mijn handschoentjes zaten vandaag weer strak :o.
Ben vooral benieuwd wat er volgende maand uit de centimeters komt en hoe mijn gewicht dan zit.. Ik vertrouw wat dat betreft meer op centimeters, vind ik wat harder "bewijs" dan die kloteweegschaal :p.
Neuh, ben niet gefrustreerd door dat ding hoor .. ;)

Lekkere PR's Sanne! Ik hoop die euforische momenten ook eerdaags mee te maken. Heerlijk gevoel lijkt me doet, geeft je vast en zeker voldoening! Je niets van aantrekken trouwens dat je de laatste 3 weken maar 0,5 kilo bent afgevallen. Gewoon dadelijk lekker genieten in Parijs en verstand op 0!
Dankje Freakjam! Die momenten zijn zoooo heerlijk, geef je vleugeltjes ^^. Een mindere training is dan alweer snel vergeten.. Geeft een hoop energie!
Merk toch echt dat mijn kracht achteruit gaat, gebruikelijk in een cut natuurlijk.. Vind het dus tijd voor een "refeed", ga ik absoluut in Parijs doen ;).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: pull

Nog spierpijn in onderrug van vrijdag en behoorlijke spierpijn van de push-training gisteren.
Logisch te verklaren: ik slaap alweer een paar daagjes ruk :p.
Geen dikke PR's kunnen zetten dus, maar ach, ik teer nog steeds op mijn heerlijke bench van gister :D. De cut begint nu in mijn trainingen te sluipen.. Kom nu op een moment dat ik bemerk minder sterk dan voorheen te zijn.

BOR
15 x 20
10 x 30
10 x 35
10 x 40 ROM laatste reps wat slordiger
10 x 35
15 x 35 VPR

Lat pulldown
10 x 27.3
10 x 32
5 x 39
8 x 34.3
13 x 32 VPR

One arm cable row
10 x 27
8 x 27
10 x 23
20 x 23 VPR
20 x 18 Explosieve positive, voelde lekker als uitbrander :heart:

Db side raises
10 x 5
8 x 6
10 x 5
10 x 5

Reversed flyes machine
10 x 15
8 x 20
10 x 15
12 x 15

EZ-bar curls
10 x 18
7 x 20.5
8 x 18
13 x 14.5

Db shrugs
10 x 14
8 x 16
10 x 10 Even terug in gewicht, voel te weinig van de shrugs naar mijn zin.. Paar tellen bovenin vasthouden met lichter gewicht voelt wat beter
10 x 10
10 x 10

Chin ups elastiek, light
x 5
x 4

Chin ups elastiek, heavy
x 4
x 3
x 4

.. Kracht is alvast naar Parijs vertrokken ..

Face pulls
10 x 20.3
10 x 23 PR
7 x 23
15 x 18 VPR

Moet maar eens snel nieuwe krachten opdoen in Paris! :heart: :D

Maandelijkse update: centimeters
Borst: -2.5 cm
Taille: -2 cm
Bovenarm: -1.5 cm
Bovenbeen: -1.5 cm
Heup: -1.5cm

Kan dit resultaat niet rijmen met mijn zeer trage gewichtsdaling.
Maar het lijkt me in ieder geval erg positief: vet neemt duidelijk af :).

Goed bezig hoor meid! Toch prima cijfers,
alleen borst -2,5 .... :sad:

Gewoon focus op de lange termijn met cutten. Liever slow en kracht en massa behouden dan snel gaan en in elkaar storten. Verder weer mooie PR's en cut-results.

mooie voortgang sanne

Maar de VPR's blijven! :D

Je cm gaan super. Zie je wel. misschien bouw je wel spieren op in je cut! ;) je weet maar nooit! hahaha
Maar je ziet dus.. gewicht zegt niet alles he! cm en spiegel zeggen veeeeeeeeeeeel meer!

Op naar Parijs! genieten! :D

Kracht en massa gaan natuurlijk hand in hand ja. Ik zelf doe dan ook niet alles op pure pomp, maar wel een heel stuk meer dan voorheen.

Mooi dat alles afgenomen is qua cm's. Moet ik eigenlijk ook eens bijhouden :p

• #1.817
Goed bezig hoor meid! Toch prima cijfers,
alleen borst -2,5 .... :sad:
Dankje Rambo. Fijn om bevestiging van de getalletjes te krijgen, zegt voor mij toch meer dan de weegschaal :).
En tsja, die borst, wat kan ik er van zeggen.. Er zit sowieso gewoon al erg weinig, heb er maar mee te leven vrees ik :').

Gewoon focus op de lange termijn met cutten. Liever slow en kracht en massa behouden dan snel gaan en in elkaar storten. Verder weer mooie PR's en cut-results.
Wil inderdaad zo veel mogelijk kracht en massa behouden, daarom vooraf ook voorgenomen langzaam te willen.. Maar.. Maar.. Ik wil kracht en massa behouden terwijl het toch met een aardige vaart gaat, maar dat kan geloof ik niet :rolleyes:.
En thanks! :)

Dankjewel Bricone ^^.

Maar de VPR's blijven! :D

Je cm gaan super. Zie je wel. misschien bouw je wel spieren op in je cut! ;) je weet maar nooit! hahaha
Maar je ziet dus.. gewicht zegt niet alles he! cm en spiegel zeggen veeeeeeeeeeeel meer!

Op naar Parijs! genieten! :D
Liever een VPR dan helemaal niet ;).
Spieren opbouwen in cut lijkt me fantastisch, misschien moet ik het toch maar eens gaan uitvinden en er patent op vragen :p.

En dankjewel, heb er erg veel zin in! Vandaag wel erg hyper met het voorbereiden en de voorpret :').

Kracht en massa gaan natuurlijk hand in hand ja. Ik zelf doe dan ook niet alles op pure pomp, maar wel een heel stuk meer dan voorheen.

Mooi dat alles afgenomen is qua cm's. Moet ik eigenlijk ook eens bijhouden :p
Vind centimeters bijhouden ideaal! .. Beter dan de weegschaal in ieder geval.

Je wilt heel erg veel..... maar toch gaat het erg lekker, vooral centimentergewijs. Goed bezig hoor :thumbs:

• #1.819
Zo, ik ben weer "op honk". Fan-tas-tische dagen in Parijs gehad, intens genoten!
Voeten nog erg pijnlijk, maar sta alweer te trappelen om te trainen. Morgen rustig inkomen met een upper-dagje, daarna weer het schema oppakken.

Wekelijkse update
Week 0 (2800 kcal) 68.5 -1.25 kg
Week 1 (2500 kcal) 69.5 +1 kg
Week 2 (2300 kcal) 69 - 0.5 kg
Week 3 (2300 kcal) 68 - 1 kg
Week 4 (2300 kcal) 67.75 - 0.25 kg
Week 5 (2300 kcal) 67.5 - 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 67.25 - 0.25 kg
Week 7 (2100 kcal) 66.5 - 0.75 kg
Week 8 (2100 kcal) 66.25 - 0.25 kg
Week 9 (1900 kcal) 66.25 hetzelfde gebleven
Week 10 (1900 kcal) 66 -0.25 kg
Week 11 (Parijs) 69 + 3 kg :o

Hopen dat het voornamelijk vocht is, 3 kg in 4 dagen tijd vind ik schandalig veel :o.

Plan: schema oppakken, verder op 1900 kcal en 4 keer per week cardio. Zal een combinatie van HIIT en LISS worden. Als in: LISS voor het fietsen. Heb een pokkehekel aan cardio, maar drie kwartiertjes fietsen met ondertussen een goede serie (heb een hometrainer) is wellicht wat leefbaarder voor me :').
HIIT zal combinatie worden van trappen"sprinten" en touwtje springen.

Mooi dat het fijn was in Parijs! Nu weer snel back on track:D

Terug
Naar boven