Fitness Seller

Sanne's log

Thanks!
Ben stiekem een vampier.. Leef alleen 's nachts en overdag ga ik alleen de deur uit om te trainen ;).

Toch maar weggehaald :). Maar thanks!!

Het is een begin.. Op naar de 10 keer op en neer ;).

Bedoel je de leg press?
Wil daarmee omhoog omdat ik al heel lang op deze manier die specifieke leg press doe en daarmee nu geen vooruitgang meer mee boek, sterker nog: ik ga er op achteruit..
Niet specifiek een beslissing die met de cut te maken heeft, wel een beslissing met het oog op voldoende variatie en nieuwe prikkeling.
Nu ben ik wel erg benieuwd hoe jij er over denkt?

zou ik eerder een variatie doen van hoog en lage reps.

hoe ga jij nu checken dat je sterker word dan?

Leg press tussen 15-8 reps

Foto's gemist. :sad: en dat terwijl je zo goed gaat!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.884
zou ik eerder een variatie doen van hoog en lage reps.

hoe ga jij nu checken dat je sterker word dan?
Je hebt een punt, ik kan dan inderdaad niet checken of ik sterker word..
Variatie vind ik sowieso altijd lekker. Dat met de feedback van Pillz tezamen lijkt het me een goed plan in ieder geval niet onder de 8 reps te gaan en te kijken of ik dan op een gegeven moment VPR's kan zetten op de setjes die ik op 8- setjes draaide. Lijkt me tevens een geldige manier om krachttoename te meten?

Thanks de voor feedback Pillz, hij wordt in de eerstkomende legday verwerkt! Top!

Foto's gemist. :sad: en dat terwijl je zo goed gaat!
Tsja, toch maar niet.. Wie weet, in de toekomst :).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: push

BP
3 x 27.5
3 x 30
3 x 32.5
3 x 35
3 x 37.5
2 x 40
3 x 37.5
3 x 40 Yay, deze keer redde ik 'em gelukkig wel! :)
1 x 42.5

CGBP
8 x 27.5
4 x 32.5
6 x 30
9 x 27.5
8 x 27.5

Na de BP volledig leeg. Eerst stortte mijn CGBP in, daarna ook alle andere oefeningen.. Eerste training sinds tijden waar ik geen (v)PR hebben kunnen zetten. Maar ik vind het wel oke zo. Gisteren een beetje een off-day gehad waarbij Tdawg me even heel goed op mijn plek heeft kunnen zetten (en dat is juist zeer positief!). Even met beide beentjes op de grond. Denk dat ik wat realistischer moet gaan denken en minder hoge verwachtingen en eisen moet gaan stellen, wil ik blessurevrij blijven :).

Incline db press
8 x 12
3 x 14 dropset 1 x 12 Een groot "wtf"-moment :o. Kreeg db's niet eens meer fatsoenlijk omhoog :p
7 x 10
10 x 9
9 x 9

Standing OHP press (ez-bar) nieuw
10 x 12
9 x 12
8 x 12
9 x 12
10 x 10.5
Voelde erg lekker, deze blijft! :heart:

Plate front raise
10 x 10
10 x 10
10 x 10
10 x 10 dropset 15 x 5 Laatste set high speed, lekker uitbranden die handel :heart:

Standing tricep db extension nieuw
10 x 6
10 x 7
7 x 7
6 x 7
10 x 6
Beetje aanmodderen en uitproberen, lukte redelijk. Ben er nog twijfelachtig over. Klopt het dat je hiermee vooral de kop pakt?

Machine flyes
10 x 15
10 x 20
6 x 25
8 x 20

Cardio: LISS
Hometrainer:
60 minuten
38.66 kilometer

Wekelijkse update
Week 0 (2800 kcal) 68.5 -1.25 kg
Week 1 (2500 kcal) 69.5 +1 kg
Week 2 (2300 kcal) 69 - 0.5 kg
Week 3 (2300 kcal) 68 - 1 kg
Week 4 (2300 kcal) 67.75 - 0.25 kg
Week 5 (2300 kcal) 67.5 - 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 67.25 - 0.25 kg
Week 7 (2100 kcal) 66.5 - 0.75 kg
Week 8 (2100 kcal) 66.25 - 0.25 kg
Week 9 (1900 kcal) 66.25 hetzelfde gebleven
Week 10 (1900 kcal) 66 -0.25 kg
Week 11 (Parijs) 69 + 3 kg
Week 12 (1900 kcal + 3x cardio) 66 - 3 kg

Nu is Parijs definitief achter de rug ;). De aangekomen kilo's er binnen een week weer vanaf. Praktisch gezien dus niet afgevallen, want weeg hetzelfde als voor de vakantie. Wilde eerst omlaag gaan naar 1800 kcal, maar redelijkerwijs misschien beter om toch nog een weekje op 1900 met 3x cardio te blijven zitten. Benieuwd wat dat deze week gaat doen :).

Zie je wel sanne! Lekkere training ook weer.
En goed bezig met die cardio ook :)

Je moet ook begrijpen dat als je cgbp na bp doet je geen records gaat zitten ivm vele zelfde spieren die wederom aangesproken moeten worden.

Niet te snel kcal verlagen. Dat kan altijd nog. 1900 met cardio is prima. Dan aankijken 2 weken (voorbeeld) en aan de hand van de resultaten weer bijstellen.

Zoveel mensen maken de fout te snel te snijden in kcal waardoor er geen f**k over blijft.

Lekkere training weer! en yeeeuuhhhh die BP! Super!
Je gaat echt zo onwijs lekker!

En zie je nu wel.. weekje oppakken en weg die 3 kilo. Had het je al voorpeld he! ;)

Ik zou nu zeker niet verlagen. Lekker een weekje zo doorgaan en volgende week zien hoe je ervoor staat.

Wauw, nette benchpress! Ik ben hier een tijdje niet geweest, maar volgens mij ga je nog steeds goed :D En ik zou inderdaad ook niet verlagen, cardio doet al veel. Liever wat langzamere progressie dan per ongeluk te snel gaan.

mooie training hoor! Ik moet zeggen dat ik helemaal geen pr's of vpr's zet. Hou het ook niet echt bij hihi

Wat een baasje ben je! Lekker geknald op de training en ook nog lekker geknald op de hometrainer. Lekker weggepoetst die kilos!

Het kan idd niet altijd PR feest zijn. Gewoon deurdonderen zoals die gaat, jij komt er wel ;)

• #1.892
Zie je wel sanne! Lekkere training ook weer.
En goed bezig met die cardio ook :)
Wat zal ik eens van die cardio zeggen.. .. Het wordt toch echt nooit mijn hobby ;).

Je moet ook begrijpen dat als je cgbp na bp doet je geen records gaat zitten ivm vele zelfde spieren die wederom aangesproken moeten worden.

Niet te snel kcal verlagen. Dat kan altijd nog. 1900 met cardio is prima. Dan aankijken 2 weken (voorbeeld) en aan de hand van de resultaten weer bijstellen.

Zoveel mensen maken de fout te snel te snijden in kcal waardoor er geen f**k over blijft.
Het is me af en toe wel gelukt op een record te zetten op CGBP na BP.. Maar dan topte ik inderdaad niet in mijn BP.. Wederom iets met hoge eisen en realistischer naar verwachtingen moeten kijken enzo. Zeker na weer zo'n training als vandaag.. Veranderen van mindset lukt mij alleen niet over een nacht tijd, dat frustreert me.

Many thanks voor je feedback, het geeft me een goed en gerust gevoel dat je via de internetwebz over "mijn schouder" meekijkt en her en der een beetje bijstuurt, waardeer het erg :).

Lekkere training weer! en yeeeuuhhhh die BP! Super!
Je gaat echt zo onwijs lekker!

En zie je nu wel.. weekje oppakken en weg die 3 kilo. Had het je al voorpeld he! ;)

Ik zou nu zeker niet verlagen. Lekker een weekje zo doorgaan en volgende week zien hoe je ervoor staat.
Kan nu al soms uitkijken naar de bulk, wil dan echt voor die 50 bench gaan :rolleyes:.

En tsja, moet je toch echt gelijk geven.. :o. Al vind ik het nog steeds bizar dat er in vier dagen 3 kilo bijkomt en dat die er na een weekje er ook gewoon weer af zijn.. Lichaam blijft een raar iets!

Deze week inderdaad op 1900 met 3x cardio, pas na volgende week kijk ik dan wat ik eventueel ga aanpassen :).

Wauw, nette benchpress! Ik ben hier een tijdje niet geweest, maar volgens mij ga je nog steeds goed :D En ik zou inderdaad ook niet verlagen, cardio doet al veel. Liever wat langzamere progressie dan per ongeluk te snel gaan.
Yaaaay, she's back!! :D
Ben eindelijk door dat kutplateau van de bench heen, je had mijn oerkreet moeten horen toen ik eindelijk een nieuwe 1RM zette :o.

mooie training hoor! Ik moet zeggen dat ik helemaal geen pr's of vpr's zet. Hou het ook niet echt bij hihi
Thanks meid!
Wat ik me na de training van vandaag afvraag is of je moeite had met het loslaten van het zetten van pr's of vpr's? Voor mij is het namelijk een gevoel van zekerheid, een soort bewijs van progressie. In de bulk is het natuurlijk goed te doen, maar nu in een goede cut.. Ook vandaag moest ik weer op kracht inleveren. Het maakt me onzeker over mijn trainingen en progressie. Heb jij zelf die struggle ook gehad of heb je altijd op deze manier getraind?

Wat een baasje ben je! Lekker geknald op de training en ook nog lekker geknald op de hometrainer. Lekker weggepoetst die kilos!
Ghehe, dankje, fijn om een baasje genoemd te worden :D.
Ben erg blij dat die kilo's er na een week weer netjes af zijn. Volgens mij hadden we het laatst in jouw logje er nog over dat een cheat je erg kan mindfucken.. Gelukkig bleef ik er redelijk rustig onder nadat ik 3 kg was aangekomen, maar je kunt je vast wel voorstellen hoe ontzettend opgelucht ik was nadat de weegschaal liet zien dat er inderdaad geen nood aan de man was :o.

Het kan idd niet altijd PR feest zijn. Gewoon deurdonderen zoals die gaat, jij komt er wel ;)
Neet, ik vind het echt heel erg lastig.. Ook vandaag weer geen noemenswaardige (v)pr, sterker nog: heb over het algemeen moeten inleveren op kracht. Vind het moeilijk, het maakt me onzeker.
Maar deurdonderen absoluut, aan opgeven doe ik niet hoor ;). Je opmerking komt dan ook op het juiste moment, een mooie opsteker, dankje!! :kiss:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: pull

BOR
10 x 20
10 x 30
10 x 35
10 x 40
4 x 45 dropset 5 x 40
10 x 35 dropset 10 x 30

Pulldown
Smal nieuw
10 x 25
10 x 32
10 x 39 dropset 15 x 25 Deze blijft er in, voelt heeeeerlijk :heart:

Breed
8 x 32
10 x 29.6
10 x 29.6 dropset 5 x 25

Db row
10 x 12
10 x 14
10 x 16
6 x 18

Reversed flyes
9 x 15
12 x 10
12 x 10
12 x 10

Db side raises
8 x 6
10 x 5
10 x 5
10 x 5

Preacher curls
10 x 10
8 x 15 PR
10 x 10
12 x 10 VPR

Db shrugs
10 x 10
10 x 10
10 x 12
10 x 12

Chin ups elastiek
x 4
x 3
x 4
x 4
x 3

Facepulls
10 x 20.3
10 x 20.3
10 x 20.3
10 x 20.3

Gisteren en vandaag bemerk ik een krachtafname, en in mijn ogen nog best een flinke ook. Zou het kunnen dat bijvoorbeeld het toevoegen van cardio invloed heeft op de krachttraining? Probeer te bedenken wat andere mogelijke verklaringen zijn, maar kom er niet helemaal uit. Dat een cut invloed heeft op kracht, dat snap ik, maar dat het ineens out of the blue als een soort kaartenhuis ineenstort lijkt me toch wel opmerkelijk..

Het helpt ook niet echt wanneer je jezelf al 1,5 jaar afbeult om massa te kweken en je vervolgens ziet dat een andere meid (ongetwijfeld door "bepaalde middelen", Tdwag was er in ieder geval van overtuigd) dezelfde massa binnen veel kortere tijd aanzet. Dat voelt gewoon.. "Oneerlijk" ofzo. Ieder zijn eigen keuzes natuurlijk, maar voelde me daar toch even heel sneu staan. Trots op ieder stukje massa dat er meer is dan een eerder moment, maar voel me dan toch ineens heel klein.

Je hebt er weer een lekkere training neergezet!
Er zitten nog steeds (V)PR's in!
Dat je krachtverlies merkt in de cut in nogal logisch. Je lichaam is ook een vreemd iets hoor. Kijk maar naar het gewicht wat erbij was in Parijs en nu. Zo kan dat ook wel met kracht gaan. De ene keer heb je meer kracht dan de andere keer. Probeer het los te laten meid. Je hebt ontzettend mooi gebouwd. Nu je cut en daar kom je ook fantastisch weer uit!

Ik snap je frustratie wel.. als anderen meer massa aanzetten. Ik heb dat ook.. doe F**cking mijn best om maar een gram aan te zetten.. en bij anderen groeit het zomaar (zo lijkt het dan.. ;) )
Maar jij hebt super mooie massa aangezet! En dat beetje meer wat jij hebt is echt! Kijk aar jij vandaan komt! Niet at anderen hebben maar wat je zelf hebt! En dat is een super top resultaat! Wees daar trots op!
Zij hebben niet waargemaakt wat jij voor elkaar hebt gebokst!

In de cut kan je niet verwachten dat elke dag goed gaat zijn.
Er zullen klote dagen zijn.
Er zullen dagen zijn dat je dichtbij je 'oude' gewichten zit.
En heel af en toe zal er een dag zijn dat je mayb wel vpr of pr kan zetten.
Begrijp goed dat hoe langer/dieper je cut, je steeds minder goede dagen gaat hebben en meer klote dagen.
Natuurlijk is dat heel frustrerend.
Maar laat je er niet door afleiden.
Focus op je doel en ga daar volledig voor.
Staar niet blind op (v)prs, maar ga voor 200% intensiteit tijdens je training.

f**k andere mensen, dit is jou reis.
Niks van aantrekken.
Verspil je energie daar niet aan.

Hoe ziet je voeding er door de dag (en vooral rondom je training) eruit qua ekv? Dat kan ook nog invloed hebben.

Ach tuthola, d'r stort helemaal niks in. :kiss: De ene dag gaat het misschien lekkerder dan de andere. Gewoon het grote plaatje in gedachte houden.

Oooh ik herken dat van die andere meiden zo goed... Sta ik me bijna dagelijks in het zweet te werken voor een bepaald fysiek en om me heen zie ik andere chicks dat bereiken alsof het niets is (en ook nog eens in veel minder tijd...) Maar onze tijd komt nog wel, en we moeten ons niet vergelijken met anderen. Misschien doe jij er iets langer over, maar als je eens kijkt hoever je nu al bent gekomen is die progressie er in ieder geval!

Ik zit momenteel ook in mijn cut en merk het krachtverlies bij bepaalde lifts. BP/DL zijn redelijk gelijk gebleven, maar ik ben eerder uitgeput bij mijn squat/pull-ups. Zal natuurlijk voor iedereen anders zijn, maar ik denk dat het er toch een beetje bij hoort. Je stopt minder energie in je lichaam, dus daar kan je lichaam ook minder mee. Daarnaast merk ik ook heel erg verschil per dag, en ook qua tijdstip waarop ik train. Misschien kun je daar eens wat mee spelen, voor zover dat haalbaar is met andere verplichtingen dan.

En yay voor het doorbreken van je bench plateau!

Ghehe, dankje, fijn om een baasje genoemd te worden :D.
Ben erg blij dat die kilo's er na een week weer netjes af zijn. Volgens mij hadden we het laatst in jouw logje er nog over dat een cheat je erg kan mindfucken.. Gelukkig bleef ik er redelijk rustig onder nadat ik 3 kg was aangekomen, maar je kunt je vast wel voorstellen hoe ontzettend opgelucht ik was nadat de weegschaal liet zien dat er inderdaad geen nood aan de man was :o.

Inderdaad! Ik had een tijdje terug mijn eerste cheatdag achter de rug (avondje sushi) en gelijk een kilo zwaarder de volgende ochtend. Bij mij was het na 2 dagen gelukkig ook weer hersteld. We moeten ons niet gek laten maken door de weegschaal, en jij al helemaal niet! Je hebt al zo onwijs veel voor elkaar gebokst, je moet je niet laten gek maken joh :D

Lekkere training trouwens weer. :) Je moet je inderdaad niet gek laten maken (indirect) door anderen. Vergeet niet wat jij allemaal al bereikt hebt! En het is mij laatst ook verteld; iedereen is anders, er zullen altijd mensen zijn die of sterker zijn of op andere vlakken uitblinken, maar dat geldt voor jou net zo goed! Jij blinkt uit in andere dingen, waar andere mensen stinkend jaloers op zijn!

• #1.899
Je hebt er weer een lekkere training neergezet!
Er zitten nog steeds (V)PR's in!
Dat je krachtverlies merkt in de cut in nogal logisch. Je lichaam is ook een vreemd iets hoor. Kijk maar naar het gewicht wat erbij was in Parijs en nu. Zo kan dat ook wel met kracht gaan. De ene keer heb je meer kracht dan de andere keer. Probeer het los te laten meid. Je hebt ontzettend mooi gebouwd. Nu je cut en daar kom je ook fantastisch weer uit!

Ik snap je frustratie wel.. als anderen meer massa aanzetten. Ik heb dat ook.. doe F**cking mijn best om maar een gram aan te zetten.. en bij anderen groeit het zomaar (zo lijkt het dan.. ;) )
Maar jij hebt super mooie massa aangezet! En dat beetje meer wat jij hebt is echt! Kijk aar jij vandaan komt! Niet at anderen hebben maar wat je zelf hebt! En dat is een super top resultaat! Wees daar trots op!
Zij hebben niet waargemaakt wat jij voor elkaar hebt gebokst!
Het is voor mij een flinke omschakeling.. Als je logisch nadenkt kan je natuurlijk ook niet elke keer blijven toppen, je zit op een gegeven op de max van je kunnen. Als je elke keer gestaag door zou blijven maxen zit je binnen te kortste keren op 200 kg DL bijvoorbeeld, niet echt realistisch ;).

Je bent lief, een mooie peptalk :kiss:
Deze sport levert nog altijd mentale uitdagingen op, en dat is natuurlijk eigenlijk juist mooi *mompelt iets over persoonlijke groei enzo* ^^.

In de cut kan je niet verwachten dat elke dag goed gaat zijn.
Er zullen klote dagen zijn.
Er zullen dagen zijn dat je dichtbij je 'oude' gewichten zit.
En heel af en toe zal er een dag zijn dat je mayb wel vpr of pr kan zetten.
Begrijp goed dat hoe langer/dieper je cut, je steeds minder goede dagen gaat hebben en meer klote dagen.
Natuurlijk is dat heel frustrerend.
Maar laat je er niet door afleiden.
Focus op je doel en ga daar volledig voor.
Staar niet blind op (v)prs, maar ga voor 200% intensiteit tijdens je training.

f**k andere mensen, dit is jou reis.
Niks van aantrekken.
Verspil je energie daar niet aan.
Een geweldige schop onder mijn kont die goed bij me binnenkomt! Even kunnen mopperen maar nu is het ook weer klaar, hoofd omhoog en weer knallen!
De switch van bulk/cut en bijbehorende effecten gaat wat mindset betreft lastig voor mij, maar kan er alleen maar van leren.
Ik roep altijd hard dat het goed is zolang je jezelf elke training helemaal geeft, ongeacht welke resultaten dat oplevert, tijd om daar nu ook werkelijk naar te handelen.
Dankje Pillz :heart:

Hoe ziet je voeding er door de dag (en vooral rondom je training) eruit qua ekv? Dat kan ook nog invloed hebben.
Moet zeggen dat voeding na training absoluut beter kan, maar dat heeft denk ik natuurlijk geen invloed op hoe de training die daar aan vooraf ging?
Voor het trainen eet ik altijd mijn ontbijt, en die is in de cut altijd hetzelfde: 35 gram oats, amandelmelk, 1 banaan, 5 gram pindapasta, cacao, kaneel, 5 gram cacao nibs, 5 gram whey.
Dat is dus het toetje als ontbijt waar ik het altijd over heb :rolleyes:.

Ach tuthola, d'r stort helemaal niks in. :kiss: De ene dag gaat het misschien lekkerder dan de andere. Gewoon het grote plaatje in gedachte houden.
Het gaat inmiddels weer beter, dankjewel Neet :heart:.

Oooh ik herken dat van die andere meiden zo goed... Sta ik me bijna dagelijks in het zweet te werken voor een bepaald fysiek en om me heen zie ik andere chicks dat bereiken alsof het niets is (en ook nog eens in veel minder tijd...) Maar onze tijd komt nog wel, en we moeten ons niet vergelijken met anderen. Misschien doe jij er iets langer over, maar als je eens kijkt hoever je nu al bent gekomen is die progressie er in ieder geval!

Ik zit momenteel ook in mijn cut en merk het krachtverlies bij bepaalde lifts. BP/DL zijn redelijk gelijk gebleven, maar ik ben eerder uitgeput bij mijn squat/pull-ups. Zal natuurlijk voor iedereen anders zijn, maar ik denk dat het er toch een beetje bij hoort. Je stopt minder energie in je lichaam, dus daar kan je lichaam ook minder mee. Daarnaast merk ik ook heel erg verschil per dag, en ook qua tijdstip waarop ik train. Misschien kun je daar eens wat mee spelen, voor zover dat haalbaar is met andere verplichtingen dan.

En yay voor het doorbreken van je bench plateau!
Vind het natuurlijk niet leuk dat je het herkent, maar vind het wel fijn om te horen dat andere meiden daar blijkbaar ook (weleens) last van hebben.. Soms denk je dan even van "wat ben ik eigenlijk aan het doen, wie denk ik wel niet dat ik ben". Daar blijf ik dan vaak een dag in hangen, lastig om daar weer uit te komen.

Denk overigens inmiddels dat slaap bij mij heel veel invloed heeft. Ben al geruime tijd bekend met slaapproblemen, en begin nu absoluut een patroon te zien.. Mogelijk is het bij mij dus vooral een combinatie van verschillende aspecten die er voor zorgen dat ik soms voor mijn doen slappe trainingen er tussen heb zitten..

Maar moet zeggen dat ik hier in mijn logje veel steun vind, daardoor kan ik mezelf even een schop onder mijn hol geven en weer verder kijken dan mijn neus lang is! :D

Inderdaad! Ik had een tijdje terug mijn eerste cheatdag achter de rug (avondje sushi) en gelijk een kilo zwaarder de volgende ochtend. Bij mij was het na 2 dagen gelukkig ook weer hersteld. We moeten ons niet gek laten maken door de weegschaal, en jij al helemaal niet! Je hebt al zo onwijs veel voor elkaar gebokst, je moet je niet laten gek maken joh :D

Lekkere training trouwens weer. :) Je moet je inderdaad niet gek laten maken (indirect) door anderen. Vergeet niet wat jij allemaal al bereikt hebt! En het is mij laatst ook verteld; iedereen is anders, er zullen altijd mensen zijn die of sterker zijn of op andere vlakken uitblinken, maar dat geldt voor jou net zo goed! Jij blinkt uit in andere dingen, waar andere mensen stinkend jaloers op zijn!
Kan nu eindelijk met zekerheid zeggen dat het toch echt vocht is. Mensen kunnen dat dan wel tegen je zeggen, maar tsja, je eigen gevoel heeft dan alsnog een eigen willetje.. ;)
Ben nu eenmaal ook erg snel onzeker, en dan dan heb ik af en toe van die buien.. :o.

True, true, iedereen heeft sterke en minder sterke punten.. Het is altijd gemakkelijker om hard over jezelf te zijn, al helemaal wanneer je perfectionistisch aangelegd bent :).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 1

Eindelijk weer een een nachtje goed kunnen slapen, en dat had gelijk effect, dat is fijnnnn! :)

Sumo DL
5 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 62.5 PR
5 x 62.5

Incline leg press
12 x 60
12 x 65
12 x 70
12 x 75 VPR
12 x 80 VPR
Er zat meer in dan ik had verwacht, op tandjes bijten maar dan ook erg blij met een dubbele VPR, aard van het beestje he.. ;)

Walking lunges
20 x 12
20 x 14
20 x 16
14 x 18 Leeg :o

Cable glute kickback
10 x 18
10 x 18
10 x 18
10 x 18

Glute hyperextensions
10 x 6