SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Heerlijk, het went toch wel weer snel.. Nu ook nog eens optimaal genieten omdat ik door de vakantie veel meer de tijd heb ^^.
Een knallend begin zet gelijk een goede toonGelijk ff pr op sumo's, goed bezig Sanne
PR zetten op sumo naast een reisje Parijs werkt ook niet mee voor je kracht in legpress
.Schoot gewoon in de lach na de eerste reps van de eerste set op legpress, sloeg nergens op
. Even lekker wat hoger volume voor de doorbloeding, zeggen we dan maar
.Al is het maar eentje Marina, ben blij met iedere (v)PR!Toch weer effe een (V)PR daggie he!
Die legpress is zo weer terug op kracht. Het valt altijd even tegen na een aantal dagen eruit te zijn geweest. En veel lopen hakt er ook best in. Maar dat komt goed!
enne. Top van je mentale PR! *trots op jou* !!!![]()
Vind het bizar hoeveel kracht het in benen scheelt na die dagen veel lopen. Voelde nu wel duidelijk dat ik vandaag alsnog alles eruit haalde. Probeer me daar nu meer op te focussen: hoe het voor mijn spieren voelt. De ene dag heb ik meer te geven dan de andere dag, maar ik haal altijd het maximale eruit wat op dat moment mogelijk is

En whieee, dankje, lief van je!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tussentijdse update: gast-blog
Mijn keuze om weer gezond te worden had veel te maken met Francine Linzell, een vrouw die via haar blog Stukje Bij Beetje (inmiddels helaas opgeheven) een inkijkje in haar dagelijks leven gaf. Ze was ex-obees en haar doel was het lopen van de marathon. Ze heeft me geinspireerd het roer grondig om te gooien.
Inmiddels heb ik haar meerdere malen via het WereldWijdeWeb mogen spreken en hebben we een bijzondere band opgebouwd.
En vandaag.. Is het eerste deel van mijn drieluik op haar nieuwe blog (Ren Voor Je Leven) geplaatst. Vind het zo ontzettend gaaf om nu een klein plekje te hebben naast de heldin die mij zo ontzettend heeft weten te motiveren!
http://rvjl.blogspot.nl/2015/07/gast-schrijver-sanne-fontijne-deel-1.html

. Ben nu helemaal verrot (als in: gaan staan en zitten is echt een hel), maar blij dat het erop zit!
En dan ook gelijk 60 minuten..
. Denk niet dat er een aangename manier van cardio bestaat..