- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet ook weer eens pure chocolade gaan kopen, dat helpt wel goed tegen zoete trek. Ik zit ook vaak mierzoete fruitkauwgom te kauwenJe foto's uit Parijs had ik gezien ja, zag er goed uit! Ik blijf toch een beta-meisje, geobsedeerd door getalletjes
Ik gebruik fitnesspall om m'n eten in bij te houden, maar ik plan gewoon niet ver genoeg vooruit, dat moet er nog wat in komen.
Trappen lopen ga ik denk ik ook eens proberen, ik woon ook in een flat, dus trappen genoeg! Ik heb ook ergens een springtouw liggen, maar volgens mij is m'n coordinatie daar niet goed genoeg voor![]()
Die van Lindt vind ik erg lekker! Cote D'or vond ik nog lekkerder, maar die kan je niet meer overal zo puur krijgen..
.Ghehe, als er eentje inzit.. Dan moet die er natuurlijk wel uitLekker getraind en toch weer (V)PR's he! Kan niet stuk bij jou!
Probeer niet teveel in ene te willen met je cut. Je weet het he.. langzaam is irritant maar wel blijvend. Té snel gaan valt vaak tegen in spierverlies.
.
. Gelukkig remt Tdawg me altijd goed af. Ik maak serieus met hem de afspraak om x keer per week x aantal minuten te cardio-en zodat ik me er ook echt aan houd, anders ga ik uiteindelijk langer door dan eigenlijk de bedoeling was
.Als ik iets doe, dan wil ik het meteen goed doen!!Je bent echt lekker losgeslagen op de cardio lately! Inderdaad goed idee om de blaas te legen voordat je op de crosstrainer stapt haha!Hoe lang ben je nog van plan te cutten? Wat is op dit moment je doel?
.
.
.Jezus Wovanoborrelnootje, leg er vooral geen druk op ofzo

Thanks Neet! Vind het erg fijn regelmatig iets uit te proberen of om te gooien, zo train je toch elke keer weer net op een andere manier..Goeie workout Sanne, lekker wat verschillende oefeningen en nog cardio. Goeie tip van die blaas![]()
.Yesss, hij ging lekker Bricone!!
.

Thanks Neet! Vind het erg fijn regelmatig iets uit te proberen of om te gooien, zo train je toch elke keer weer net op een andere manier..
Die blaas, praat me er maar niet meer van.. De was de lekkerste plasbeurt ooit. Gatver, dat klinkt trouwens echt heel.. Dubieus en smerig.

Sanne kan niet zonder! hahahahha
Thanks Flexx, yesterday was a good dayGoeie training Sanne, dikke pr's op de leg press, nice! Kan niet wachten totdat onze gym ook plate loaded spul heeft!
.
.Dankje Marvin!Netjes weer Sanne! Die deadlift mag echt de rating niet verprutsen, want de rest was meer dan prima!!
Hopelijk kunnen ze bij Body dedication je deadlift nog wat bijschaven. Je moet echter niet vergeten dat 70kg al een best mooi gewicht is!![]()
.Een voordeel van perfectionisme als eigenschappen hebben is dat ik het absoluut niet lastig vind dingen bij te houdenGaat nog lekker met het gewicht (inclusief de +3 gevolgd door -3....) je houdt het netjes bij.
Variatie in training is lekker!
Er is zoiets als TMI![]()
.
Vandaag heb ik geen enkele (v)PR gezet en toch geef ik de training 3.5/5, dus ik begin het te leren om niet onrealistische eisen te stellen die ik logischerwijs op een gegeven moment in een cut niet meer waar kan makenZit weer een lekkere training in he! Veel PR's en die legpress gaat ook super!
In de cut en nog steeds die (V)PR'sSanne kan niet zonder! hahahahha
dat afremmen is soms lastig he.. maar Tdawq houdt je wel in de gaten!
ben benieuwd wat woensdag voor je brengt.
Gewicht gaat ook super he! Niet sneller willen maar gewoon staag doorgaan. Jij komt er wel.![]()
.Gemiddeld val ik nu inderdaad meestal 0,5kg per week af. Soms minder, soms meer, gemiddeld komt het altijd op een halve kilo neer.ben je nu in 1 week 0,5 kilo kwijt?
zeker kcal niet verlagen of cardio opvoeren.
0,5 kilo per week vind ik zelf wel de max.
(of je moet al gruwelijk vp hebben van 40% ofzo)
slow and steady is beste manier.
.
.
.Grip veranderd, iets wijder gepakt. Tdawg had ergens gezien/gelezen (bron weet ik niet meer) dat je close grip niet idioot close hoeft te doen, om het maar even te overdrijven.. Iets wijdere grip dus. Voel het direct meer in triceps, dus alleen maar mooi.

Merkte inderdaad gister op dat ik dan voor mijn gevoel meer gewicht kan pakken dan wanneer ik een smallere grip heb! Voelde triceps des te beter en kon de oefening natuurlijk ook beter gecontroleerd uitvoeren.. Blij dat ik grip heb veranderd, daar kan ik weer lekker op voortbouwen!Cgbp hoeven polsen ook niet naast elkaar.
Alleen maar kut voor je polsen.
Je armen naast je lichaam houden en dan handen recht omhoog en barbell vastpakken. (Als je mij begrijpt)
Smaller levert alleen maar meer druk op voor je polsen en zeer waarschijnlijk minder gewicht![]()
Hahaha *doet grote aai over de bol geven*Zelf pak ik close grip altijd ongeveer op schouderbreedte vast
heel breed dus![]()
Tenk joeeeeee, Bricone!

Groot en breed staat helaas niet altijd gelijk aan daadwerkelijk verstand van zaken hebben.. Als in: sommigen zijn gewoon leeghoofdige bavianen. Vind het zelf echter wel erg prettig om advies te vragen aan iemand wanneer ik diegene vaker heb zien trainen en waarvan ik vind dat die de oefeningen goed beheerst en deze er gecontroleerd uitzien.Zoals gewoonlijk kom je op dat soort oefeningen door iemand het te zien doen in de gym en dan op te zoeken of dat een goede oefening is. De jongeman die ik het zag doen die had zijn handen tegen elkaar aan en ik ging er dus vanuit dat het zo moest.
Sindsdien heb ik de oefening veel terug zien komen in filmpjes maar nooit op de grip gelet. Tot ik een filmpje zag van Josh Hancott en ik merkte dat hij zijn grip bij CGBP alleen maar ietsje naar binnen deed in vergelijking met zijn normale bench. Na een hoop filmpjes te hebben gekeken viel me dat overal op en dat probeerden we dus vandaag en ik moet zeggen dat het gewicht lichter voelde en ik meer m'n triceps voelde. Blijvende wijziging dus!
Was weer een leuke training. Push weekend is altijd een training samen en dat is toch wel erg leuk!
.Jup, absoluut, fijn dat nu eindelijk te ervaren! Werd ook wel tijd, want stelselmatig (v)pr's zetten in een cut die vordert is helaas niet vol te houden voor mij.Ook met een training zonder (V)PR's kan je een voldaan gevoel halen. Dat ervaar ik ook.
Goed dat je het hebt gevraagd. Skull crushers zijn lekker om te doen.![]()
Dips en skullcrushers voel ik tot nu toe het best.. Met kickbacks vind ik het wederom erg lastig de rest van mijn arm stil en stabiel te houden, ook al doe ik de oefening maar met 1 kg. Sowieso lukt de oefening niet wanneer ik niet in de spiegel kijk, voel gewoon nog niet altijd even goed aan wat ik met mijn lichaam aan het doen ben. Als in: hypermobiliteit waardoor ik soms niet merk dat ik compleet rare dingen met mijn ledematen aan het doen benIk doe wel overhead triceps extensions, want ik heb vrij stijve schouders, en het is wel eens goed dat ze iets naar boven/achter moeten buigen. Voor de triceps is het niet een grote prikkel. Dips en triceps kickback zijn beter, en skull crushers heb ik nooit gedaan (heb geen korte halter), maar zie daar wel altijd goede verhalen over.
.De cardio dankt u zeer voor het respect!

Dat is het hem juist bij mij: de flexibiliteit bij mij is te groot waardoor ik het erg lastig vindt bepaalde oefeningen strict uit te voeren.. Dan gaat het me frustreren, en als ik gefrustreerd raak over iets is het maar beter dat ik een andere oplossing zoekIk ben zelf wel een overhead extension fanDoe m tot spierfalen en krijgt echt een goede pomp achterin de triceps. Meeste mensen hebben alleen niet de flexibiliteit om m goed te doen. Ik doe die btw wel met 2 armen.
ziet er weer super uit je trainingen!
.

Thanks Ron, heb nog nooit van deze oefening gehoord! Altijd fijn om weer eens wat nieuws te proberen, in mijn ogen kan het sowieso nooit kwaad om altijd flink te blijven varieren met oefeningen!Ik heb een variant oefening op de triceps die alles eruit haalt. En je echt tot de max uitput.
Ik doe dit met 6, 8 en 10kg dumbbels.
Het heet de Popeye triceps exxtension.
Het is een variant op onderstaande oefening. Met het verschil dat de eindstand van de dumbbells (rechter plaatje) de handen een kwartslag gedraaid zijn. Handpalmen naar binnen gericht en pinken tegen elkaar.
De dumbbells hebben constant contact met elkaar. Zo zorg je ervoor dat de triceps maximaal moeten werken.
Dus schuin liggen. Dumbbells boven je borst en tegen elkaar, handpalmen naar elkaar toe. Achter het hoofd met de dumbbells nog steeds tegen elkaar. Naar de begin stand, boven je borst en nu de dumbbells een kwart slag draaien zodat de gewichten tegen elkaar naar binnen draaien. Handpalmen naar je gezicht toe en de pinken richting elkaar. Snappie
Echt een killer geloof me.
![]()

.

.
hahahaha.. leuk hoor!