Fitness Seller

Sanne's log

Goeie workout Sanne, lekker wat verschillende oefeningen en nog cardio. Goeie tip van die blaas :p

prima training en weer (v)prs altijd goed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.923
Ik moet ook weer eens pure chocolade gaan kopen, dat helpt wel goed tegen zoete trek. Ik zit ook vaak mierzoete fruitkauwgom te kauwen :D Je foto's uit Parijs had ik gezien ja, zag er goed uit! Ik blijf toch een beta-meisje, geobsedeerd door getalletjes :grinny: Ik gebruik fitnesspall om m'n eten in bij te houden, maar ik plan gewoon niet ver genoeg vooruit, dat moet er nog wat in komen.

Trappen lopen ga ik denk ik ook eens proberen, ik woon ook in een flat, dus trappen genoeg! Ik heb ook ergens een springtouw liggen, maar volgens mij is m'n coordinatie daar niet goed genoeg voor :o

Die van Lindt vind ik erg lekker! Cote D'or vond ik nog lekkerder, maar die kan je niet meer overal zo puur krijgen..
Tsja, die verdomde getalletjes.. Vrouwen en weegschalen blijven denk ik tot het eind der dagen innig met elkaar verbonden :').

Touwtje springen pak je snel op hoor! De eerste keer bakte ik er qua stabiliteit niet veel van, maar na 2 keer gaat het al een stuk beter! Je kunt ook met zo'n "tussensprongetje" beginnen (zoals je "vroeger" als kind waarschijnlijk kon touwtje springen), dan krijg je vanzelf de neiging om gewoon lekker achter elkaar door te knallen.. Het is het proberen waard ;).

Lekker getraind en toch weer (V)PR's he! Kan niet stuk bij jou!
Probeer niet teveel in ene te willen met je cut. Je weet het he.. langzaam is irritant maar wel blijvend. Té snel gaan valt vaak tegen in spierverlies.
Ghehe, als er eentje inzit.. Dan moet die er natuurlijk wel uit ;).
Het is inderdaad voor mij soms lastig niet gewoon voluit te knallen, het geduld is af en toe lastig op te brengen :rolleyes:. Gelukkig remt Tdawg me altijd goed af. Ik maak serieus met hem de afspraak om x keer per week x aantal minuten te cardio-en zodat ik me er ook echt aan houd, anders ga ik uiteindelijk langer door dan eigenlijk de bedoeling was :o.

Je bent echt lekker losgeslagen op de cardio lately! Inderdaad goed idee om de blaas te legen voordat je op de crosstrainer stapt haha! :) Hoe lang ben je nog van plan te cutten? Wat is op dit moment je doel?
Als ik iets doe, dan wil ik het meteen goed doen!!
Crosstrainer doe ik nooit omdat ik het er erg van in mijn kuiten krijg (alleen bij de crosstrainer bij mijn gym, zo weird.. Die van Technogym had ik nooit last van), maar touwtje springen op een volle blaas.. Naaahhh, doen we niet meer :p.

Heb geen harde grens wanneer ik wil stoppen met cutten. Het lijkt me mooi om zo eind september beetje richting onderhoud te gaan eten en dan ga ik weer steeds voeding ophogen met kleine beetjes (100 kcal) zodat ik weer in een kleine surplus beland. Dan weer rustig aan bulken. Vorig jaar heb ik het ook zo aangepakt en dat beviel me prima! Kwam uiteindelijk op 2800 kcal uit, voor iemand die graag eet is dat geen straf ;).

Eerlijk gezegd cut ik nu puur en alleen als soort "tussenstop" van bulken, om beter te kunnen zien hoe effectief mijn bulk was en weer een mooi startpunt voor een nieuwe bulk te kunnen zetten. Permabulk zou ideaal zijn, mits je vetpercentage daar niet mee omhoog ging :o.

Maandag een 5/5 rating mag ik hopen?:D
Jezus Wovanoborrelnootje, leg er vooral geen druk op ofzo :p ;)

Goeie workout Sanne, lekker wat verschillende oefeningen en nog cardio. Goeie tip van die blaas :p
Thanks Neet! Vind het erg fijn regelmatig iets uit te proberen of om te gooien, zo train je toch elke keer weer net op een andere manier..
Die blaas, praat me er maar niet meer van.. De was de lekkerste plasbeurt ooit. Gatver, dat klinkt trouwens echt heel.. Dubieus en smerig :rolleyes:.

prima training en weer (v)prs altijd goed.
Yesss, hij ging lekker Bricone!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 2

DL
5 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 65
3 x 70
Hoop gemopper. Weer een opbollende onderrug. Al weken aan het kloten met de techniek. Woensdag ga ik naar Belgie om Rosta te bezoeken (mede-eigenaar van Body Dedication). Eventjes goed naar techniek laten kijken en filmen om te bezien hoe en wat, word er nu een beetje gefrustreerd van.
5 x 60
5 x 50
5 x 50
Lang met Tdawg bezig geweest. Ietsje wijzer kunnen worden. Ben er nu in ieder geval achter dat het waarschijnlijk iets is met het locken van mijn schouder en ietsje te hoog wat heupen betreft beginnen. Vooral wanneer ik bewust mijn schouders lock gaat de uitvoering stukken beter.
Benieuwd naar woensdag :).

Plate loaded leg press
12 x 100
12 x 110
12 x 120 VPR
11 x 130 VPR
6 x 140
15 x 100
Hij ging lekkerrrr :D

Incline leg press
10 x 60
10 x 70
10 x 80
10 x 90 VPR
5 x 100 PR
15 x 60
Nog lekkerderder :heart:

Unilateral glute bridge
10 x hoge step
10 x hoge step
10 x hoge step
15 x hoge step VPR

Lying leg curl
10 x 20
10 x 22.5
6 x 25
10 x 20
10 x 20

Rating
4/5
Wilde eerst 3.75 geven omdat ik 3.5 te weinig vond, maar 4 te veel (door de DL..).
Maar eens eventjes wat minder autistisch en wat meer positief zijn, want hij ging gewoon erg lekker vandaag. Sample van Stacker 2 Rush Accelerated geprobeerd, weet niet of het daar aan lag, maar het ging gewoon prima vandaag.

Wekelijkse update
Week 0 (2800 kcal) 68.5 -1.25 kg
Week 1 (2500 kcal) 69.5 +1 kg
Week 2 (2300 kcal) 69 - 0.5 kg
Week 3 (2300 kcal) 68 - 1 kg
Week 4 (2300 kcal) 67.75 - 0.25 kg
Week 5 (2300 kcal) 67.5 - 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 67.25 - 0.25 kg
Week 7 (2100 kcal) 66.5 - 0.75 kg
Week 8 (2100 kcal) 66.25 - 0.25 kg
Week 9 (1900 kcal) 66.25 hetzelfde gebleven
Week 10 (1900 kcal) 66 -0.25 kg
Week 11 (Parijs) 69 + 3 kg
Week 12 (1900 kcal + 3x cardio) 66 - 3 kg
Week 13 (1900 kcal + 3x cardio) 65.5 -0.5 kg

We blijven gewoon op 1900 + 3x cardio.

Goeie training Sanne, dikke pr's op de leg press, nice! Kan niet wachten totdat onze gym ook plate loaded spul heeft!

Netjes weer Sanne! Die deadlift mag echt de rating niet verprutsen, want de rest was meer dan prima!!:D

Hopelijk kunnen ze bij Body dedication je deadlift nog wat bijschaven. Je moet echter niet vergeten dat 70kg al een best mooi gewicht is!:thumbs:

Gaat nog lekker met het gewicht (inclusief de +3 gevolgd door -3....) je houdt het netjes bij.

Thanks Neet! Vind het erg fijn regelmatig iets uit te proberen of om te gooien, zo train je toch elke keer weer net op een andere manier..
Die blaas, praat me er maar niet meer van.. De was de lekkerste plasbeurt ooit. Gatver, dat klinkt trouwens echt heel.. Dubieus en smerig :rolleyes:.

Variatie in training is lekker!

Er is zoiets als TMI :p

Zit weer een lekkere training in he! Veel PR's en die legpress gaat ook super!
In de cut en nog steeds die (V)PR's :D Sanne kan niet zonder! hahahahha

dat afremmen is soms lastig he.. maar Tdawq houdt je wel in de gaten! :thumb:

ben benieuwd wat woensdag voor je brengt.

Gewicht gaat ook super he! Niet sneller willen maar gewoon staag doorgaan. Jij komt er wel. :)

ben je nu in 1 week 0,5 kilo kwijt?

zeker kcal niet verlagen of cardio opvoeren.

0,5 kilo per week vind ik zelf wel de max.

(of je moet al gruwelijk vp hebben van 40% ofzo)

slow and steady is beste manier.

• #1.929
Goeie training Sanne, dikke pr's op de leg press, nice! Kan niet wachten totdat onze gym ook plate loaded spul heeft!
Thanks Flexx, yesterday was a good day :D.
Wat dat betreft bof ik erg met deze gym.. Hele kelder staat vol met losse gewichten en plate loaded machines :heart:.

Netjes weer Sanne! Die deadlift mag echt de rating niet verprutsen, want de rest was meer dan prima!!:D

Hopelijk kunnen ze bij Body dedication je deadlift nog wat bijschaven. Je moet echter niet vergeten dat 70kg al een best mooi gewicht is!:thumbs:
Dankje Marvin!
Het is nog altijd aantobben met DL.. Niet dat ik met een foeilelijke vorm lift, maar mijn onderrug lijkt al snel een beetje op te bollen. Dat met hypermobiliteit.. Better safe than sorry.
Overigens wel eenmalig een keer 100kg gehaald, maar dat was dus wel een foeilelijke vorm :o.

Gaat nog lekker met het gewicht (inclusief de +3 gevolgd door -3....) je houdt het netjes bij.

Variatie in training is lekker!

Er is zoiets als TMI :p
Een voordeel van perfectionisme als eigenschappen hebben is dat ik het absoluut niet lastig vind dingen bij te houden :p.
TMI? Whut? Nee joh.. ;)

Zit weer een lekkere training in he! Veel PR's en die legpress gaat ook super!
In de cut en nog steeds die (V)PR's :D Sanne kan niet zonder! hahahahha

dat afremmen is soms lastig he.. maar Tdawq houdt je wel in de gaten! :thumb:

ben benieuwd wat woensdag voor je brengt.

Gewicht gaat ook super he! Niet sneller willen maar gewoon staag doorgaan. Jij komt er wel. :)
Vandaag heb ik geen enkele (v)PR gezet en toch geef ik de training 3.5/5, dus ik begin het te leren om niet onrealistische eisen te stellen die ik logischerwijs op een gegeven moment in een cut niet meer waar kan maken ;).

ben je nu in 1 week 0,5 kilo kwijt?

zeker kcal niet verlagen of cardio opvoeren.

0,5 kilo per week vind ik zelf wel de max.

(of je moet al gruwelijk vp hebben van 40% ofzo)

slow and steady is beste manier.
Gemiddeld val ik nu inderdaad meestal 0,5kg per week af. Soms minder, soms meer, gemiddeld komt het altijd op een halve kilo neer.
Dat gruwelijke vetpercentage is niet meer aan de orde.. Je geeft me nu in ieder geval wel een extra stukje zekerheid dit gewoon zo te houden, dat is fijn, dankje :).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: push

BP
5 x 20
5 x 30
5 x 32.5
5 x 35
5 x 37.5
3 x 39
1 x 40
F x 44 Leeg
F x 42.5 Nog steeds leeg :p
Vanaf volgende week andere ramping setjes proberen, bijvoorbeeld na elke set ophogen met 5. Ik hoop dan wat meer kracht te sparen voor de laatste set.

CGBP
8 x 27.5
6 x 30
5 x 32.5
9 x 27.5
12 x 25
Grip veranderd, iets wijder gepakt. Tdawg had ergens gezien/gelezen (bron weet ik niet meer) dat je close grip niet idioot close hoeft te doen, om het maar even te overdrijven.. Iets wijdere grip dus. Voel het direct meer in triceps, dus alleen maar mooi :).

Incline db press
10 x 10
5 x 12
8 x 10
7 x 20
11 x 9

EZ-bar OHP
10 x 13
6 x 15.5
10 x 13
10 x 13
Erg goed idee om in plaats van MP twee keer per week deze te gaan doen. Kan als het ware een beetje microloaden, merk dat dit toch wel erg fijn is. Pas over een flink tijdje wil ik weer eens mijn gebruikelijke MP proberen.

Cable front raises
10 x 10
7 x 12.3
10 x 10
20 x 10 Heerlijke rep-out :heart:

Tricep db extension
10 x 6

Toen advies gevraagd aan een gozer die er in mijn ogen goed breed en ervaren uitzag. In ieder geval, ik vind het mooi hoe hij zijn oefeningen uitvoert, controle enzo. Maar weer eens stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of hij deze oefening wel eens deed en hoe hij deze dan uitvoert (want: hypermobiliteit, kom er niet helemaal uit bij deze oefening). Deze doet hij zelf nooit, hij zegt dat als je staat en deze oefening doet je onnodig omliggende spieren belast en dat het schoudergevoelig is. Aangezien hij Enercup heeft gedaan nam ik dat maar even voor waar aan..
Anyway: hij heeft me geholpen en heb dus weer een verandering aangebracht. Erg blij mee, want nu werk ik duidelijker meer intens met mijn triceps.

Skullcrushers nieuw
10 x 8
10 x 8
10 x 8
10 x 8

Machine flyes
10 x 15
10 x 20
6 x 25
8 x 20

Rating
3.5/5
Want: het ging gewoon heerlijk.

Cardio: LISS

Hometrainer
Met lood in mijn schoenen vandaag :o.
60 minuten
37.46 kilometer

Cgbp hoeven polsen ook niet naast elkaar.
Alleen maar kut voor je polsen.

Je armen naast je lichaam houden en dan handen recht omhoog en barbell vastpakken. (Als je mij begrijpt)

Smaller levert alleen maar meer druk op voor je polsen en zeer waarschijnlijk minder gewicht ;)

Zelf pak ik close grip altijd ongeveer op schouderbreedte vast
heel breed dus
:o
:jk:

Lkkr weer vpr, pr, vpr doe je goed

Grip veranderd, iets wijder gepakt. Tdawg had ergens gezien/gelezen (bron weet ik niet meer) dat je close grip niet idioot close hoeft te doen, om het maar even te overdrijven.. Iets wijdere grip dus. Voel het direct meer in triceps, dus alleen maar mooi :).

Zoals gewoonlijk kom je op dat soort oefeningen door iemand het te zien doen in de gym en dan op te zoeken of dat een goede oefening is. De jongeman die ik het zag doen die had zijn handen tegen elkaar aan en ik ging er dus vanuit dat het zo moest.

Sindsdien heb ik de oefening veel terug zien komen in filmpjes maar nooit op de grip gelet. Tot ik een filmpje zag van Josh Hancott en ik merkte dat hij zijn grip bij CGBP alleen maar ietsje naar binnen deed in vergelijking met zijn normale bench. Na een hoop filmpjes te hebben gekeken viel me dat overal op en dat probeerden we dus vandaag en ik moet zeggen dat het gewicht lichter voelde en ik meer m'n triceps voelde. Blijvende wijziging dus!

Was weer een leuke training. Push weekend is altijd een training samen en dat is toch wel erg leuk!

Ook met een training zonder (V)PR's kan je een voldaan gevoel halen. Dat ervaar ik ook. ;)

Goed dat je het hebt gevraagd. Skull crushers zijn lekker om te doen. :D

Ik doe wel overhead triceps extensions, want ik heb vrij stijve schouders, en het is wel eens goed dat ze iets naar boven/achter moeten buigen. Voor de triceps is het niet een grote prikkel. Dips en triceps kickback zijn beter, en skull crushers heb ik nooit gedaan (heb geen korte halter), maar zie daar wel altijd goede verhalen over.

Goeie trainingen hoor ! En respect voor je cardio :bow:

Ik ben zelf wel een overhead extension fan:) Doe m tot spierfalen en krijgt echt een goede pomp achterin de triceps. Meeste mensen hebben alleen niet de flexibiliteit om m goed te doen. Ik doe die btw wel met 2 armen.

ziet er weer super uit je trainingen!

Ik heb een variant oefening op de triceps die alles eruit haalt. En je echt tot de max uitput.
Ik doe dit met 6, 8 en 10kg dumbbels.

Het heet de Popeye triceps exxtension.
Het is een variant op onderstaande oefening. Met het verschil dat de eindstand van de dumbbells (rechter plaatje) de handen een kwartslag gedraaid zijn. Handpalmen naar binnen gericht en pinken tegen elkaar.
De dumbbells hebben constant contact met elkaar. Zo zorg je ervoor dat de triceps maximaal moeten werken.

Dus schuin liggen. Dumbbells boven je borst en tegen elkaar, handpalmen naar elkaar toe. Achter het hoofd met de dumbbells nog steeds tegen elkaar. Naar de begin stand, boven je borst en nu de dumbbells een kwart slag draaien zodat de gewichten tegen elkaar naar binnen draaien. Handpalmen naar je gezicht toe en de pinken richting elkaar. Snappie :p
Echt een killer geloof me.

xbdzrq.png

• #1.939
Cgbp hoeven polsen ook niet naast elkaar.
Alleen maar kut voor je polsen.

Je armen naast je lichaam houden en dan handen recht omhoog en barbell vastpakken. (Als je mij begrijpt)

Smaller levert alleen maar meer druk op voor je polsen en zeer waarschijnlijk minder gewicht ;)
Merkte inderdaad gister op dat ik dan voor mijn gevoel meer gewicht kan pakken dan wanneer ik een smallere grip heb! Voelde triceps des te beter en kon de oefening natuurlijk ook beter gecontroleerd uitvoeren.. Blij dat ik grip heb veranderd, daar kan ik weer lekker op voortbouwen!

Zelf pak ik close grip altijd ongeveer op schouderbreedte vast
heel breed dus
:o
:jk:
Hahaha *doet grote aai over de bol geven*
Wat een heerlijk ventje ben je toch ^^

Lkkr weer vpr, pr, vpr doe je goed
Tenk joeeeeee, Bricone! :)

Zoals gewoonlijk kom je op dat soort oefeningen door iemand het te zien doen in de gym en dan op te zoeken of dat een goede oefening is. De jongeman die ik het zag doen die had zijn handen tegen elkaar aan en ik ging er dus vanuit dat het zo moest.

Sindsdien heb ik de oefening veel terug zien komen in filmpjes maar nooit op de grip gelet. Tot ik een filmpje zag van Josh Hancott en ik merkte dat hij zijn grip bij CGBP alleen maar ietsje naar binnen deed in vergelijking met zijn normale bench. Na een hoop filmpjes te hebben gekeken viel me dat overal op en dat probeerden we dus vandaag en ik moet zeggen dat het gewicht lichter voelde en ik meer m'n triceps voelde. Blijvende wijziging dus!

Was weer een leuke training. Push weekend is altijd een training samen en dat is toch wel erg leuk!
Groot en breed staat helaas niet altijd gelijk aan daadwerkelijk verstand van zaken hebben.. Als in: sommigen zijn gewoon leeghoofdige bavianen. Vind het zelf echter wel erg prettig om advies te vragen aan iemand wanneer ik diegene vaker heb zien trainen en waarvan ik vind dat die de oefeningen goed beheerst en deze er gecontroleerd uitzien.
Valt mij inmiddels op dat de meeste mannen die gewoon in hun eigen wereldje zitten en niet populair aan het doen zijn de stille, harde werkers zijn die anderen daar ook graag bij helpen.

Doe jij vooral maar veel filmpjes blijven kijken enzo, kan je me weer regelmatig corrigeren en uitlachen om de capriolen die ik soms uithaal ;).

Ook met een training zonder (V)PR's kan je een voldaan gevoel halen. Dat ervaar ik ook. ;)

Goed dat je het hebt gevraagd. Skull crushers zijn lekker om te doen. :D
Jup, absoluut, fijn dat nu eindelijk te ervaren! Werd ook wel tijd, want stelselmatig (v)pr's zetten in een cut die vordert is helaas niet vol te houden voor mij.
Die skullcrushers ga ik er in houden, samen met dips voel ik die tot nu toe het beste!

Ik doe wel overhead triceps extensions, want ik heb vrij stijve schouders, en het is wel eens goed dat ze iets naar boven/achter moeten buigen. Voor de triceps is het niet een grote prikkel. Dips en triceps kickback zijn beter, en skull crushers heb ik nooit gedaan (heb geen korte halter), maar zie daar wel altijd goede verhalen over.
Dips en skullcrushers voel ik tot nu toe het best.. Met kickbacks vind ik het wederom erg lastig de rest van mijn arm stil en stabiel te houden, ook al doe ik de oefening maar met 1 kg. Sowieso lukt de oefening niet wanneer ik niet in de spiegel kijk, voel gewoon nog niet altijd even goed aan wat ik met mijn lichaam aan het doen ben. Als in: hypermobiliteit waardoor ik soms niet merk dat ik compleet rare dingen met mijn ledematen aan het doen ben :o.
Skullcrushers kan je ook met db's doen, als je nog eens in bent voor iets nieuws.. Je kunt het allicht eens proberen. Ik vind het in ieder geval een heerlijke oefening!

Goeie trainingen hoor ! En respect voor je cardio :bow:
De cardio dankt u zeer voor het respect! :kiss:
Deze dame hier mompelt nog eens mopperig over de cardiosessies. Nog een hoop te gaan, vraag me af wanneer het eens leuk begint te worden.. :grumble:

Ik ben zelf wel een overhead extension fan:) Doe m tot spierfalen en krijgt echt een goede pomp achterin de triceps. Meeste mensen hebben alleen niet de flexibiliteit om m goed te doen. Ik doe die btw wel met 2 armen.

ziet er weer super uit je trainingen!
Dat is het hem juist bij mij: de flexibiliteit bij mij is te groot waardoor ik het erg lastig vindt bepaalde oefeningen strict uit te voeren.. Dan gaat het me frustreren, en als ik gefrustreerd raak over iets is het maar beter dat ik een andere oplossing zoek :o.
Doe je zelf ook wel eens skullcrushers? Ben nu eigenlijk wel erg benieuwd welke oefeningen jij vooral voor je triceps pakt!
Ben te lui om door je logje terug te bladeren, sorry :o :p

Ik heb een variant oefening op de triceps die alles eruit haalt. En je echt tot de max uitput.
Ik doe dit met 6, 8 en 10kg dumbbels.

Het heet de Popeye triceps exxtension.
Het is een variant op onderstaande oefening. Met het verschil dat de eindstand van de dumbbells (rechter plaatje) de handen een kwartslag gedraaid zijn. Handpalmen naar binnen gericht en pinken tegen elkaar.
De dumbbells hebben constant contact met elkaar. Zo zorg je ervoor dat de triceps maximaal moeten werken.

Dus schuin liggen. Dumbbells boven je borst en tegen elkaar, handpalmen naar elkaar toe. Achter het hoofd met de dumbbells nog steeds tegen elkaar. Naar de begin stand, boven je borst en nu de dumbbells een kwart slag draaien zodat de gewichten tegen elkaar naar binnen draaien. Handpalmen naar je gezicht toe en de pinken richting elkaar. Snappie :p
Echt een killer geloof me.

xbdzrq.png
Thanks Ron, heb nog nooit van deze oefening gehoord! Altijd fijn om weer eens wat nieuws te proberen, in mijn ogen kan het sowieso nooit kwaad om altijd flink te blijven varieren met oefeningen!

Houd je tijdens de gehele beweging je pinken tegen elkaar? Ik neem aan dat je je polsen alleen maar een kwartslag draait voordat je met de daadwerkelijke oefening begint?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 1

Normaal op zondag een pull training. Die doe ik morgen in plaats van vandaag, dus even geswapped.
Want.. Morgen samen met Wovanootje en Tdawg trainen, zin in!! :D

Verder kregen Tdawg en ik vandaag een trainingsshirt/hemdje van onze gymeigenaar, gratiesch en voor nietsch, daar ben je als Nederlander dan natuurlijk wel intens gelukkig mee ;).

Vreesde een beetje voor de kwaliteit van de training vandaag. Nog spierpijn van eergister, normaal minimaal 2 rustdagen tussen legdays, nu maar eentje. Viel gelukkig erg mee!
Wel het een en ander aangepast wat oefeningen betreft, wil uiteraard wel zo fris mogelijk blijven voor wanneer de technieken gecheckt worden woensdag.

Vertical leg press
12 x 70
12 x 80
12 x 90
7 x 100
10 x 90
8 x 90

Split squat
10 x 20
10 x 24
10 x 26.5
10 x 30 VPR
Hijgend als een paard :o

Lying leg curl
10 x 20
10 x 22.5
7 x 25
10 x 22.5
Bovenstaande setjes met flink trage negatives uitgevoerd. Voel hamstring dan langzaam helemaal vollopen, heerlijk!
15 x 15

Adductor
10 x 80
10 x 85
6 x 90 *pats*, beetje spiertje verrekken enzeau :(
8 x 85 Nope, dat werd hem niet meer

Superset

Abductor
10 x 45
10 x 50
10 x 55
10 x 60
De superset zo uitgevoerd dat ik aan het eind van een beweging deze houding enkele tellen vasthield. Dan wordt het direct een stuk zwaarder, voelde dat ik op die manier alles intenser kon aanspannen, lekker knijpen!

Seated calf raises
6 x 40 Kuiten zijn overleden sinds Parijs geloof ik.. Zelfs bij fietsen heb ik binnen een mum van tijd verzuurde kuiten, geen idee wat er aan de hand is..
10 x 30
10 x 30
10 x 30

Rating
3 / 5
Ging gewoon lekker, maar niets bijzonders :).

Lekker he! ervaren dat je gewoon voldoening houdt ook al heb je geen (V)PR's.
Maar het kon niet uitblijven he! Vandaag weer genoeg (V)PR's! Nice!
Wat ik soms doe is 1 x zwaar benen. en dan de tweede keer op iets lichter gewicht en langzame uitvoering.
Doe dat nu ivm mijn schouder zo nu en dan. is ook erg lekker. :)

geniet van je training morgen samen! Dat mis ik soms wel hoor. Altijd maar alleen trainen hier. En gratis shirtjes zitten er hier niet in.. :sad: hahahaha.. leuk hoor!

Terug
Naar boven