- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Flexx!Flink volume ook, dan duurt het al snel lang. Ookweer wat vprs, nice!
. Maar goed, dat moet op zijn tijd zeker eens kunnen! 
Dankje meid!Lekkere training weer meid. Je gaat super!
Enne.. in mijn omgeving ken ik niemand die mee zou willen trainen... en op werk... hmmm... ook niet echt.
Dus zal het alleen moeten blijven doen...
.Was erg gezellig! In het begin vooral flink zenuwachtig, dus kon absoluut niet alles uit de eerste oefeningen halenKlinkt als een goed dagje. En deed je het nog een beetje goed volgens de buffe mannen?
Het nadeel van nieuwe fijne oefeningen is, dat er ook weer een paar andere uit het programma moeten![]()
. Erg fijn om eens met iemand anders te trainen, je doet toch telkens weer nieuwe dingen op
.
. Sommigen mis ik dan alsnog zo erg dat ik blijf schrappen en een oude er weer terug in gooi
. Ach, met een beetje variatie is niets mis, om het zo maar te zeggen!We vonden het super om eens samen te trainen, de tijd vloog voorbij! Super naar ons zin gehad, je bent altijd welkom ^^.Zenuwen waren inderdaad nergens voor nodig! Was erg leuk Sanne. Tdawg en jij zijn toppers!![]()
.Wassutmaarwaar
.Ben wel inmiddels wel weer richting PWO-junkie aan het gaan om eerlijk te bekennenIndd flink volume! en dat in de cut ook nog. Zoveel energie heb ik niet meer![]()
.Ahhh, zo ja, precies zoals je het omschrijft inderdaadDat je de smith enkel gebruikt om je voet op te leggen en dus niet de smith stang in je nek hebt liggen.
Goede training weer Sanne! Mooie serie oefeningen gepakt! Het mag stom klinken voor velen op het forum, maar ben jaloers dat jullie een smith rack hebben! Er zijn veel oefeningen erg lekker in de smith, waaronder inderdaad de shrugs..ik weet dat ik hiermee vloek in de kerk voor velen door het te hebben over de smith, maar daar komt ook nog bij dat ik hiermee de MMC voor bijvoorbeeld shrugs 10x beter vind..![]()
.
Dankje!
.Voelde dan ook lekker ^^
Errr.. Wovano komt uit Limboland, wij wonen vlakbij DordrechtLeuk dat je samen met Womano (&Tdawg, maar dat is meer vanzelfsprekend) bent wezen trainen! wonen jullie bij elkaar in de buurt?
.
.Welcome!!
.
. Fijn, een frisse wind.Was echt top! Voelde goed om eens nauwkeurig en objectief naar mijn techniek te laten kijken, dan sta je direct stukken zekerder in je schoenen.Super dat je zo een goede training had!
Erg leerzaam in ieder geval en super van de squats!
Ik mag nu alleen nog maar ATG squatten... dus moest even in gewicht terug.... maar dat voel je echt zeg.. zo anders.
![]()
. Voor nu ga ik 2 keer in de week squatten waarvan 1 keer paused. Elke keer met hakken op schijfjes en dan om de zoveel tijd zonder schijfjes om te kijken of mijn mobiliteit verbeterd is.
.Yesssss, liep rond met een achterlijke grijns van hier tot.. Limboland!!

Was top, dankjewel Rambo!!

Yuuuup, eindelijk! Ook vandaag geen pijnlijke knieen, dus het lijkt erop dat ik langzaam maar zeker eindelijk squats kan gaan opbouwen!Yeah she squats!
Goed te lezen dat het allemaal leuk en vooral leerzaam was! It's time to play the game!![]()

.
Yiehaaa, ben er ontzettend blij mee!Yeaah eindelijk squatten!
Wat voor schoenen draag je met squatten?
type schoeisel is enorm belangrijk voor de stabiliteit bij de squat.
En je kan overwegen om weightlifting schoeisel te kopen ipv elke keer met schijfjes onder de hak klooien![]()

.. Lijkt me goed cadeau ^^.Ben erg opgelucht dat het uberhaupt mogelijk is, dat was nog maar de vraag! Quads zijn wel wat gegroeid, maar zonder squats is dat toch erg lastig..Leuk dat je ook aan het squaten bent! Hopelijk vind je direct de juiste houding en vorm tijdens de executie er van. Ik vind trouwens wel dat je toch wel flink in kcals bent gedaan in 4 maanden tijd! Heb je niet veel honger gehad de afgelopen weken?
Oeh, sushi en ijs!![]()
Hardloopschoenen zijn inderdaad niet ideaal voor squats, zeker niet als je wat zwaarder gaat.Yiehaaa, ben er ontzettend blij mee!
Heb helaas nog steeds hardloopschoenen, dus die doe ik altijd uit bij DL en dadelijk ook bij squats.. Heb echter begrepen dat een schoen met platte zool op zich volstaat?
Anderzijds.. Eenmalig flink investeren in schoenen van kwaliteit waar je erg lang mee doet..
Volgende maand ben ik jarig.. Lijkt me goed cadeau ^^.

Yiehaaa, ben er ontzettend blij mee!Heb helaas nog steeds hardloopschoenen, dus die doe ik altijd uit bij DL en dadelijk ook bij squats.. Heb echter begrepen dat een schoen met platte zool op zich volstaat? Anderzijds.. Eenmalig flink investeren in schoenen van kwaliteit waar je erg lang mee doet.. Volgende maand ben ik jarig
.. Lijkt me goed cadeau ^^. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Link naar foto en bericht Body Dedication http://www.facebook.com/bodydedicat...41829.706681196057935/942992492426803/?type=1
Investering in goede schoenen kan zeker geen kwaad. Heb voor squat en bench adidas weightlifting schoenen (power perfect?), die waren 100€ en gaan al meer dan 3 jaar mee bij 4x pw 3u gebruik.
Als je zonder schoenen mag tillen in je gym zou ik dat zeker doen bij deadlift of deadlift slippers kopen als je het cheap wilt houden (10-15€) en anders worstelschoenen.
Zit zelf erg te twijfelen over de soort schoen. Adipowers zijn gelijk erg duur en powerlifting 2.0 zijn volgens mij ook prima. Power perfect zijn meer atletiekschoenen, dus weet niet zeker of je die wel bedoelt? Vervelende is dat je ze niet even in een winkel kan testen, ook met de maat is dat irritant.