XXL Nutrition

Sasquatch's log

Je denkt dat je schouder voelt, maar het komt door de bb op je schouder bij de frontsquat. Wat een klotehouding he

Nou, volgens mij voel ik toch echt me schouders door die Front Squat.. Niet dat ik er geblesseerd van word, maar het is gewoon werkelijk k*t. :p

• Topic Starter Topic Starter
Zekers lekker als je de techniek eenmaal onder de knie hebt maar dat kan wel even duren ja. :p
Lekkere sterke training man! En ehh bij je incline moet je even nog spatie doen want je doet geen 10x405.. :p

Beter zo?:D Dit was de eerste maal dat ik fs doe, voelt goed in de benen maar klote op de schouders:o

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Je denkt dat je schouder voelt, maar het komt door de bb op je schouder bij de frontsquat. Wat een klotehouding he
Daar had ik nog niet aan gedacht! Het zal wel daaraan liggen, idd klotehouding!
Hoe zit dat bij jou Ove, ben jij ook kapot na zo een training?
Miss neem ik wel teveel gewicht, ik doe niks op percentage maar gewoon
tot het uiterste met 3*12.

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Crossgrip frontsquat probleem van het weg rollen van de stang kent twee oorzaken:

1. Meest vóórkomende: elebogen te laag. Door de elebogen voor je uit te houden kan de baar verder van je keel af rusten. Als je zakt gaat je rug altijd een beetje naar voren, dus moeten je elebogen iets verder omhoog om parallel te blijven;

2. Ook vaak: je zakt te ver naar voren bij het zakken waardoor het onmogelijk wordt om je armen voldoende omhoog te houden om de stang op zijn plaats te houden. Blijf rechterop staan, dat is ook beter voor je onderrug, en ook het idee achter frontsquat t.o.v. regular squat.

Hopelijk heb je er iets aan.
Thanks, zal er op letten! Van het een kwam het ander: bar gaat naar voor, ik corrigeer door men ellebogen omhoog te doen, knalt die bb tegen men keel:mad:

Ik herken het sas want ik had het ook. Maar wat paljas zegt klopt , ik moet rechter naar beneden.mijn ellebogen staan goed. En je denkt 3x12 doe ik effe , valt tegen idd

kan er niet over mee praten, ik doe ze nooit...

Maar euhh, master training, je inclines zijn sterk man! Petje af ;) Je fly's maken het daarna lekker zuur. Goeie workout man!

inderdaad zeer mooie workout.

front squat doe ik nooit, vind het een vreselijke oef:p

bekend probleem bij de front SQ - oefenen man - en wat Paljas zegt klopt ook wel, alleen ik kan bijvoorbeeld amper rechtop blijven staan door stijfheid in m'n lijf.

keep on trying!

Bedankt mannen, ik blijf uiteraard oefenen! fs blijft in men schema.
Ik kan jammer genoeg vanavond niet trainen, dus moet nu gaan:(
probleem is dat het nu vol oma's en opa's zit. Komen dan zeggen dat het slecht voor dit en slecht voor dat is en pas op manneke sebiet doede u nog zeer. Dat word lachen geblazen!

Bedankt mannen, ik blijf uiteraard oefenen! fs blijft in men schema.
Ik kan jammer genoeg vanavond niet trainen, dus moet nu gaan:(
probleem is dat het nu vol oma's en opa's zit. Komen dan zeggen dat het slecht voor dit en slecht voor dat is en pas op manneke sebiet doede u nog zeer. Dat word lachen geblazen!

gewoon kopstoot uitdelen!

4de training en laatste van de eerste week.

Bb rows
opwarming
10*60
5*5*80 gelukt!

Deadlift
Ik was eerst van plan om ook 5*5 te doen omdat ik nog niet veel ervaring heb
en men oef correct wou uitvoeren. Dus ik begin met 90 kg, concentratie, drive,
alles was er, doe ik er 12:p ipv 5
Vervolgens nog maar 4*5*90 gedaan.
Ik weet het ik ben hier echt zwak op, daarom ook dat ik nu 5*5 wil proberen om zo meer gewicht aan te kunnen en men techniek te verbeteren.
Na bor's voel ik men rug al goed, na de deads pff nice feeling!

Rear pulldown
3*12*60 rustig aan

Shoulder Db press
5*5*20 easy shit. Wist niet hoeveel ik moest nemen dus maar Ove zen gewichten genomen van zijn begin training.

Face pulls
3*12*40 voelt goed

Cgbp
3*12*60 was al wat zwaarder:p

Cable push down
3*12*60 wou ook nog onderhands en ext. doen maar ze waren al goed vol.

Echt geweldige training. Nu maar oefenen op men techniek bij fs en Dl!
Prettig weekend loglezers !

En... hebbe u zich zeer gedaan? :evil2:

Nice training Sas, goed weekend gappie! :thumbs:

En... hebbe u zich zeer gedaan? :evil2:

Nice training Sas, goed weekend gappie! :thumbs:
Hehe nee, ik heb me niet zeer gedaan:D
Er was maar 1 opa en die was me heel de tijd aan het volgen bij elke oef.
Liever dat dan een opa die komt lullen dat het slecht is voor iets ofzo!

lekker he die face pulls
ik doe ze ook pas sinds kort
vind het echt een topper

Nette training gister hoor!:D Zware rows ook:D

Db shoulder press kan je zeker veel meer :) maar idd eerst even de techniek proberen.

DL is beetje oefenen , wees blij dat het nu nog niet zo goed lukt , dan voelt het de dag erna niet alsof ze met baseballbats op je onderrug hebben zitten kloppen :D

Tweede week dag 1

Squat
Opwarming
5*5*92,5 gelukt! (+2,5)

Benchpress
10*60
5*5*92,5 gelukt! (+5 ) had maar 2,5 moeten zijn, foutje

Leg curls
12*40
12*40
12*40

Leg Ex.
12*40
12*40
12*40

Bb curls
12*30
12*30
12*30

Pose curls
12*20
12*20
12*20
Training veel wel mee, ik was wel de incline db press vergeten:o raar maar waar! Volgende keer men schema nog maar eens checken voor ik ga trainen!:D

Laatst bewerkt:
lekkere training sas! die bp gaat goed

nette bench kerel!
(y)

Terug
Naar boven