Fitness Seller

Sasquatch's log

nette BB rows sas!
je presses zijn ook krachtig

Kerel, als je dan al op de DL zoveel rugpijn hebt, is je techniek nog niet goed man. Gebruik trouwens ook een belt, het helpt wel ;)

Suc7 man!

Ik heb ook altijd veel rugpijn bij DL hoor , zelfs met belt. En techniek is normaal gezien echt wel in orde. Onderrug is gewoon iets speciaals. Ik heb dan 1 a 2 dagen pijn en dan is het ook weer over. En de volgende keer is rug toch weer sterker.

No pain , no gain :')

Zo is dat, je moet wel doorbijten natuurlijk eh? ;)

• Topic Starter Topic Starter
De eerste maal da ik deadliften met dit schema had ik echt veel zeer in men rug, onderrug was precies op gemept en bovenrug begon te branden na een tijdje. De onderrug is echt spierpijn, na 2 dagen is de meeste pijn weg dus dat is inorde. Mijn bovenrug en dat eigenlijk net tussen en onder men schouderbladen brand echt f""" hard! Komt niet door het deadliften denk ik, heb het vandaag tijdens het werk ook (te) veel gevoeld. Als ik dan een seconde of 10 strek gaat het weer een tijdje goed. Iemand op het werk zei dat het ontstoken schouderkoppen kunnen zijn?! Misschien toch maar eens langs een dokter passeren, al doe ik dat niet graag. Het voeld echt aan alsof dat deel van men lichaam in brand staat, branden en pikken, k*t gevoel.
Dat heb ik de laatste tijd ook meer en meer tijdens het school. Zit ik in een bomvolle aula wat te wibbelen op dat klote bankje van links naar rechts voor naar achter maar niks helpt.

Toch maar is langs de dokter lijkt me.:rolleyes:

Haal de fysio er ff bij kerel!

klinkt niet best gozer! Effe laten checken!

Heb ik soms ook wel eens een paar dagen, meestal van onoplettend moment bij de DB/BB row. Hoor wel eens van andere mensen dat ze er last van hebben door deadlift, vaak door vormfout: dan laten ze de schouders teveel 'hangen' zonder de bovenrug+traps te spannen waardoor bij het wegtrekken van de halter de rug een klap krijgt door de stretch+belasting. Misschien gewoon overbelast, kan even duren dat het weg trekt.

Hmmm vervelend, hoop dat het niets ernstigs.

Fysio of dokter is aan te raden, hopen dat het meevalt!

Heb ik soms ook wel eens een paar dagen, meestal van onoplettend moment bij de DB/BB row. Hoor wel eens van andere mensen dat ze er last van hebben door deadlift, vaak door vormfout: dan laten ze de schouders teveel 'hangen' zonder de bovenrug+traps te spannen waardoor bij het wegtrekken van de halter de rug een klap krijgt door de stretch+belasting. Misschien gewoon overbelast, kan even duren dat het weg trekt.
Dan zal ik er extra op letten de volgende keren!
Bedankt Paljas

Derde week 1ste training

Squat
Opwarming
5*5*95 gelukt

Benchpress
10*60 ( hier had ik het al door dat het een slecht ging gaan)
5*80
5*95 te zwaar, ging net nog goed
5*90 (ging dan weer te easy)
5*95
5*95
4*95 wel vp op 95

Toen had ik ineens kotsneigingen, waarschijnlijk omdat ik heel het weekend
bijna niet heb kunnen slapen, constant moeten werken en weinig tot niets
gegeten heb.

Incline db press
12*29
10*29
8*29 pff geen fut meer

Leg ex
3*12*35

Leg curls
3*12*35

Bb curls
3*12*30

Pose curls
12*25
2*12*20

Squaten ging vlot, daarna men klop gekregen en had ik gewoon geen energie meer. Morgen beter presteren!

pfffffffff borst en benen heavy combi gozert!

Netjes gewerkt ...:)

idd zware combi, maar is goed gegaan zie ik, netjes Sas :thumbs:

Je bent voluit gegaan and that's all that matters!
Ik vind het een supertraining en ook de Bench Press daarbij inbegrepen! :thumbs:

ik ging gisteren ook helemaal out bij de incline db press
en ik had wel goed geslapen
netjes die squats en bench
je leg extenions/curls
kunnen wel iets zwaarder sas?

damn heavy man - borst & benen, ik moet er niet aan denken in dezelfde training :P

ik ging gisteren ook helemaal out bij de incline db press
en ik had wel goed geslapen
netjes die squats en bench
je leg extenions/curls
kunnen wel iets zwaarder sas?
Die incline db press is goed zwaar na je volledig te hebben gegeven met squat en bench!
De leg ex en curls kunnen zwaarder dat weet ik maar wou zeker 3*12 halen.
Ik denk dat ik normaal op 45 zit zoiets.

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

pfffffffff borst en benen heavy combi gozert!

Netjes gewerkt ...:)
Thanks ripped beast!

idd zware combi, maar is goed gegaan zie ik, netjes Sas :thumbs:
Thanks maatje!

Je bent voluit gegaan and that's all that matters!
Ik vind het een supertraining en ook de Bench Press daarbij inbegrepen! :thumbs:
Thanks, op squat heb ik nog wat in mijn tank, maar de bench was al meer dan men max denk ik zo:D
damn heavy man - borst & benen, ik moet er niet aan denken in dezelfde training :P
Allemaal Paljas zijn schuld met zijn schema's :p
Just kidding die schema's van hem zijn top!

Terug
Naar boven