Fitness Seller

Sasquatch's log

Toch netjes maatje! Die 5*5*95 lijkt me echt hard!

Borst gaat ook lekker , 5*95 is zeker mooi man, je bent al even sterk als mij :(.

• Topic Starter Topic Starter
Toch netjes maatje! Die 5*5*95 lijkt me echt hard!

Borst gaat ook lekker , 5*95 is zeker mooi man, je bent al even sterk als mij :(.
Met squat zal ik nog verbeteren door 5*5, met bench is het al gedaan denk ik:(
Ik had in het begin gedacht om na 10 weken 5*5*100 te halen met benchen, en een 110 met squat. Squat zal ik hoogstwaarschijnlijk wel halen, zit ik terug op niveau maar bench zal nu wel stagneren. Volgende week 5*5*95 halen en de weken erna per set verhogen denk.

Ja squat gaat zeker lukken , als je 5*95 doet is de 110* 1 of *2 mss *3 ook wel binnen!

Bench 5*5*100 is echt al hard. Kzou iig nog niet opgeven als de 5*5*95 lukt dan moet die 5*5*100 er toch ook zien aan te komen , maar iig 5kg op de bench erbij is soms echt een grote drempel. Bij mij toch op dit moment :(

Derde week 2de training

Rackpulls
Opwarmen
10*60
10*80
5*100
5*110
5*120
Extra gelet op het aanspannen van men bovenrug. Ging goed

Military press
10*40
5*50
5*55
5*60
5*65
5*70
Andere opbouw, niet meer hetzelfde gewicht 5*5 want zat stevig vast op 60. Nu Proberen om de stapjes te verkleinen. Denk dat 70 wel een pr is.

Close grip pulldown
3*12*70

Db rows
3*12*27
Weer last van dat branden op men bovenrug!
Doe hem anders bewust niet te zwaar, rustig naar boven, even aanspannen en rustig zakken. Geen sleur en trek werk dat ik genoeg zie op de fitness.

Db side raises
3*12*11

Bb skull crushers
3*12*30

Cable pushdown v-bar
3*12*75

Tevreden over deze training.
Mp gaat goed zo met deze opbouw.
Rackpulls volgende keer verhogen.

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Ja squat gaat zeker lukken , als je 5*95 doet is de 110* 1 of *2 mss *3 ook wel binnen!

Bench 5*5*100 is echt al hard. Kzou iig nog niet opgeven als de 5*5*95 lukt dan moet die 5*5*100 er toch ook zien aan te komen , maar iig 5kg op de bench erbij is soms echt een grote drempel. Bij mij toch op dit moment :(
Ik bedoelde 5*5*110 squat. Bench is idd een ander paar mouwen.

Lukt je wel!

Damn sterke schouders heb je! Is de MP btw zitten of staand?

zo:O
goede MP man !

Staand, wel zonder legdrive, dus de echte mp.

Staand, wel zonder legdrive, dus de echte mp.

heavy man, dik respect. Al eens zittend gedaan? Pak je dan niet nog een stuk meer? Is bij mij toch het geval. Staand ben ik en stuk minder stabiel.

Mjah lekker bruut gewoon 5*70 staande MP , puh , jaloersheid hier :o

heavy man, dik respect. Al eens zittend gedaan? Pak je dan niet nog een stuk meer? Is bij mij toch het geval. Staand ben ik en stuk minder stabiel.

Mjah lekker bruut gewoon 5*70 staande MP , puh , jaloersheid hier :o
Jaloersheid langs deze kant op jouw deadlift!
We hebben op de fitness een toestel seated press, gaat tot 100 en daar doe ik 2*10 fullstack op. Gewoon los heb ik nog niet gedaan lijkt me nogal moeilijk om de bar ergens te laten rusten of om te nemen.

Jaloersheid langs deze kant op jouw deadlift!
We hebben op de fitness een toestel seated press, gaat tot 100 en daar doe ik 2*10 fullstack op. Gewoon los heb ik nog niet gedaan lijkt me nogal moeilijk om de bar ergens te laten rusten of om te nemen.

Thx bro :D. Geen smith in de gym? Is iig de oplossing. Beperkt je bewegingsbaan wel wat maar zeker niet meer dan bij een machine.

Heb het al geprobeerd met bankje op het squatrek ook , maar dat is geen goed idee!

Hard gewerkt makker, die MP van jou is sick!

wtf? je mp spring er echt uit in vergelijk bij andere oefeningen! netjes gozer

Zeker goeie MP's gozer! 5x70 is niet mis!:eek:

Thx bro :D. Geen smith in de gym? Is iig de oplossing. Beperkt je bewegingsbaan wel wat maar zeker niet meer dan bij een machine.

Heb het al geprobeerd met bankje op het squatrek ook , maar dat is geen goed idee!
We hebben wel een smith, daar deed ik vroeger, voor dat ik met mp begon behind neck press tot 6*80 ( gerekend dat de stang 20 kg is maar denk eerder 15-17kg)
Als dit schema is afgewerkt probeer ik hem langs voor!

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Hard gewerkt makker, die MP van jou is sick!
Thanks kwarkje

wtf? je mp spring er echt uit in vergelijk bij andere oefeningen! netjes gozer
Is er echt zo'n groot verschil met de rest? Ik weet dat rug men zwakste groep is dat wel.
Zeker goeie MP's gozer! 5x70 is niet mis!:eek:
Thanks, doe men best.

goeie training sas
je had t.a.v de mp
ook 5x5x62.5 kunnen
pakken
stapjes zijn wat kleiner
maar dat is normaal als je zwaarder gaat
ook weer lekker geskulcrushed zie ik
mooi man

Sterke training waarbij de Rackpulls en MP toch duidelijk uitblinken, 5x70 is echt sterk!

goeie training sas
je had t.a.v de mp
ook 5x5x62.5 kunnen
pakken
stapjes zijn wat kleiner
maar dat is normaal als je zwaarder gaat
ook weer lekker geskulcrushed zie ik
mooi man
Dat denk ik niet, ik had de vorige keer ook al last met 60 5*5, dat had echt niet gegaan. Deze opbouw is voor mij persoonlijk beter heb ik de indruk.

misschien had je dan effe bij het gewicht moeten blijven
todat het soepeler ging
maar goed als deze opbouw bevalt
who cares

Derde week 3de training

Front squat
Opwarming
10*60
5*5*75 gelukt

Narrow stance sled 45° leg press
3*12*140

Donkey calf raises
3*12*165

Incline benchpress
Opwarming
5*50
5*60
5*5*80 gelukt

Incline fly
3*12*18

Db curls
3*12*18

+ Hammers en reverse curl

Zeer tevreden over deze training.
Woensdag moeten doorgaan tijdens de les door rugpijn was minder.

Zeer mooie frontsquat bro!

Netjes gewerkt...

Terug
Naar boven