- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met squat zal ik nog verbeteren door 5*5, met bench is het al gedaan denk ikToch netjes maatje! Die 5*5*95 lijkt me echt hard!
Borst gaat ook lekker , 5*95 is zeker mooi man, je bent al even sterk als mij.

Ik bedoelde 5*5*110 squat. Bench is idd een ander paar mouwen.Ja squat gaat zeker lukken , als je 5*95 doet is de 110* 1 of *2 mss *3 ook wel binnen!
Bench 5*5*100 is echt al hard. Kzou iig nog niet opgeven als de 5*5*95 lukt dan moet die 5*5*100 er toch ook zien aan te komen , maar iig 5kg op de bench erbij is soms echt een grote drempel. Bij mij toch op dit moment![]()

Jaloersheid langs deze kant op jouw deadlift!heavy man, dik respect. Al eens zittend gedaan? Pak je dan niet nog een stuk meer? Is bij mij toch het geval. Staand ben ik en stuk minder stabiel.
Mjah lekker bruut gewoon 5*70 staande MP , puh , jaloersheid hier![]()
Jaloersheid langs deze kant op jouw deadlift!
We hebben op de fitness een toestel seated press, gaat tot 100 en daar doe ik 2*10 fullstack op. Gewoon los heb ik nog niet gedaan lijkt me nogal moeilijk om de bar ergens te laten rusten of om te nemen.
. Geen smith in de gym? Is iig de oplossing. Beperkt je bewegingsbaan wel wat maar zeker niet meer dan bij een machine. We hebben wel een smith, daar deed ik vroeger, voor dat ik met mp begon behind neck press tot 6*80 ( gerekend dat de stang 20 kg is maar denk eerder 15-17kg)Thx bro. Geen smith in de gym? Is iig de oplossing. Beperkt je bewegingsbaan wel wat maar zeker niet meer dan bij een machine.
Heb het al geprobeerd met bankje op het squatrek ook , maar dat is geen goed idee!
Thanks kwarkje
Is er echt zo'n groot verschil met de rest? Ik weet dat rug men zwakste groep is dat wel.wtf? je mp spring er echt uit in vergelijk bij andere oefeningen! netjes gozer
Thanks, doe men best.
Dat denk ik niet, ik had de vorige keer ook al last met 60 5*5, dat had echt niet gegaan. Deze opbouw is voor mij persoonlijk beter heb ik de indruk.goeie training sas
je had t.a.v de mp
ook 5x5x62.5 kunnen
pakken
stapjes zijn wat kleiner
maar dat is normaal als je zwaarder gaat
ook weer lekker geskulcrushed zie ik
mooi man