MuscleMeat

Sasquatch's log

kerel, vergelijk de hoeveelheid oefenigen en sets van je schouder/been en borst training...allebei in 68 minuten, hoe doe je dat? die schouder/been training ziet er echt bizar intensief uit!
borst simpel en effectief!

• Topic Starter Topic Starter
kerel, vergelijk de hoeveelheid oefenigen en sets van je schouder/been en borst training...allebei in 68 minuten, hoe doe je dat? die schouder/been training ziet er echt bizar intensief uit!
borst simpel en effectief!
Benen en schouders train ik meestal alleen omdat de mensen waarmee ik samen train geen benen doen.
Gisteren waren ze er wel en dan word er ook nog wat geluld! Dus daar heb je het verschil. Al is de been en schouder training zoals je
zegt behoorlijk intensief, ik neem bijna geen rust, ik ga van een been oef meestal direct over naar een schouder oef of doe een supersetje.
Van oef/ sets vind ik oke zo, 6 voor benen, 4 schouders 4 borst. Dat kan soms wel eens verschillen maar niet veel.

Nette trainingen hoor! Sterke bench..

Ik ben zwak met flys zeker:rolleyes: Ik voel ze nogthans goed.

niet iedereen doet een flye goed
er word vaak een halve press van gemaakt
ik heb het al 1000 keer tegen mijn maat gezegd dat die flyes van hem
met 30 kg halve presses zijn
maar hij blijft hardleers:mad:

goed gebenched Sas

lekkere bench man:D

Rug vandaag.

Chin up (piramide geprobeerd)
1*BW
2*BW
3*BW
3*BW fail
3*BW fail
2*BW dikke fail!
Bw: 117kg:mad:
Is toch men ding niet, volgende keer gewoon weer telkens tot fail.

Pulldown rear
10*70
10*80
8*80
Op aandrang van een kerel anders gaan "zitten" en een extreem brede bar genomen. Heel traag, echt traag voorlangs:
10*60
10*60
Damn, voelt goed!

Bb Bent over row
10*60
10*80
Zoals het hoort, parallel, strikt.
8*100
8*100
Meer richting yates row.

Db row
10*29
10*44
8*44

Cable seated row (straight back)
10*170
10*190
8*200
Ligt aan de katrollen, helpen veel.

Reverse fly machine
4*10*45
Hyperextensions
2*30*Bw

trainingsduur: 69min
gemid. hartslag: 108
max. hartslag: 143
cal. verbruik: 657kcal

Redelijke training, al is men grip op bent over row wel zwak!

Dat is nog eens een mooie training. Opbouw is niet verkeerd, maar waarom geen deadlift?

ff doorzetten met de chins. Ik doe ze ook nooit, en heb er daarom ook moeite mee. Gewoon doorgaan, pak elke keer die rep meer man!

Dikke BOR ook, netjes ;)

Zo ****ing sterke BOR zeg!

lekkere training!
en volgende week wil ik dan ook echt die deadlift zien hea;)

Het is nu nog niet je ding! , Eenmaal je gewicht omlaag gaat zal je blij zijn dat je ze toch hebt gedaan. En ze zullen plots veel beter lukken :).

De gewichten worden ook echt al een stuk bruter kerel! Hoeveel progressie heb je al niet gemaakt in die 2-3 maanden? Je mag al trots zijn op jezelf :thumbs:

BOR is idd nice, kga wel eens opzoeken wat yates rows zijn :D

strakke training sas
vooral je cable rows
die zijn net zo sterk als mijn legpresses:eek:
leuk dat je je gewicht er ook bij zet
geeft een beetje een idee hoe zwaar het is dat optrekken
chapeau:)

ff doorzetten met de chins. Ik doe ze ook nooit, en heb er daarom ook moeite mee. Gewoon doorgaan, pak elke keer die rep meer man!

Dikke BOR ook, netjes ;)
Zal ik doen, thanks.

Het is nu nog niet je ding! , Eenmaal je gewicht omlaag gaat zal je blij zijn dat je ze toch hebt gedaan. En ze zullen plots veel beter lukken :).

De gewichten worden ook echt al een stuk bruter kerel! Hoeveel progressie heb je al niet gemaakt in die 2-3 maanden? Je mag al trots zijn op jezelf :thumbs:

BOR is idd nice, kga wel eens opzoeken wat yates rows zijn :D
Ik bedoelde dat piramide opbouw men ding niet is.
Ik ben alleen maar sterker geworden denk ik, een paar kerels van op school die ik 3 maanden niet heb gezien zeggen wel dat ik er "breder" uitzie. Mijn voeding is nu oke. Nu mijn metabolisme nog opkrikken!
Bij yates rows sta je rechter, en ik denk ook met omgekeerde grip. Ik heb ze gewoon genomen maar niet zo rechtop.

strakke training sas
vooral je cable rows
die zijn net zo sterk als mijn legpresses:eek:
leuk dat je je gewicht er ook bij zet
geeft een beetje een idee hoe zwaar het is dat optrekken
chapeau:)
Thanks, ik heb er ook bijgezet dat het door die katrollen komt dat ik zo hoog kan gaan in gewicht. Plate-loaded zal het niet gaan met 200kg.

lekkere training!
en volgende week wil ik dan ook echt die deadlift zien hea;)
Komt voor de bakker!

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Me to. Ik wil met veel plezier een Deadlift zien, met die BOR's belooft dat wel wat.
Ik hoop je niet te moeten teleurstellen! Denk dat ik maar rond een 150-160 kg zal zitten.

jammer dat die piramida opbouw voor jou nie werkt,
wel nette rows:eek:

Heb de rows gevonden , ze zijn wel met bovenhandse grip =') , maar ik snap wat je bedoelt , ik sta bij de 100k ook zo tussen yates row en officiele bent over row in. Yates row is heel recht en BOR is nogal diep :').

Benen en schouders waren aan de beurt.

Squat
20*20
10*60
10*70
10*80
8*90
6*100

Military press
10*40
10*50
8*60
dan wou ik 3*5*65 doen, Stoot ik men hand tegen een pin waar je schijven kan aanhangen, had zelf een schijf van 20 kilo vast dus dat kwam wel aan!
Men hand aan de kant van de rug helemaal blauw en dik, ff ijs op gelegd en verder gedaan.
5*65 maar gestopt

45° leg press
10*160
10*180
10*200
6*220

Upright row (ez)
10*40
10*45
10*50
8*60

lying leg curl superset met Leg ex
10*35 -- 10*40
10*40 -- 10*45
8*45 -- 8*50
8*55 -- 8*60

Side raises
3*10*12

Bb Lunge

3*8*50

Face pulls
3*12*45

Donkey calf raise
3*12*150

trainingsduur: 69 min
gemid. hartslag:130
max. hartslag: 161
cal. verbruik: 969

Redelijke training, stom van men hand!
Het wisselen tss een been en schouder oef bevalt toch goed.
Binnenkort ander schema, ik wil iets anders maar wat?
UB-LB / push-pull-benen, Ove jou nieuw schema lijkt me ook wel wat!
Iemand een idee, kan niet kiezen:o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven