- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benen en schouders train ik meestal alleen omdat de mensen waarmee ik samen train geen benen doen.kerel, vergelijk de hoeveelheid oefenigen en sets van je schouder/been en borst training...allebei in 68 minuten, hoe doe je dat? die schouder/been training ziet er echt bizar intensief uit!
borst simpel en effectief!
Thanks
Ik ben zwak met flys zekerIk voel ze nogthans goed.
niet iedereen doet een flye goed
er word vaak een halve press van gemaakt
ik heb het al 1000 keer tegen mijn maat gezegd dat die flyes van hem
met 30 kg halve presses zijn
maar hij blijft hardleers
goed gebenched Sas
Thanks Ove, gewicht zegt me toch niet zoveel, zolang ik het hard voel is het goed voor mij!Ik ben zwak met flys zekerIk voel ze nogthans goed.
niet iedereen doet een flye goed
er word vaak een halve press van gemaakt
ik heb het al 1000 keer tegen mijn maat gezegd dat die flyes van hem
met 30 kg halve presses zijn
maar hij blijft hardleers
goed gebenched Sas

Sorry mc chickDat is nog eens een mooie training. Opbouw is niet verkeerd, maar waarom geen deadlift?
, Ik stel hem altijd uit ik weet het. Volgende week komt ie, komt ie dan e
lekkere training!
en volgende week wil ik dan ook echt die deadlift zien hea![]()
.
Zal ik doen, thanks.ff doorzetten met de chins. Ik doe ze ook nooit, en heb er daarom ook moeite mee. Gewoon doorgaan, pak elke keer die rep meer man!
Dikke BOR ook, netjes![]()
Ik bedoelde dat piramide opbouw men ding niet is.Het is nu nog niet je ding! , Eenmaal je gewicht omlaag gaat zal je blij zijn dat je ze toch hebt gedaan. En ze zullen plots veel beter lukken.
De gewichten worden ook echt al een stuk bruter kerel! Hoeveel progressie heb je al niet gemaakt in die 2-3 maanden? Je mag al trots zijn op jezelf
BOR is idd nice, kga wel eens opzoeken wat yates rows zijn![]()
Thanks, ik heb er ook bijgezet dat het door die katrollen komt dat ik zo hoog kan gaan in gewicht. Plate-loaded zal het niet gaan met 200kg.strakke training sas
vooral je cable rows
die zijn net zo sterk als mijn legpresses
leuk dat je je gewicht er ook bij zet
geeft een beetje een idee hoe zwaar het is dat optrekken
chapeau![]()
Komt voor de bakker!lekkere training!
en volgende week wil ik dan ook echt die deadlift zien hea![]()
Ik hoop je niet te moeten teleurstellen! Denk dat ik maar rond een 150-160 kg zal zitten.Me to. Ik wil met veel plezier een Deadlift zien, met die BOR's belooft dat wel wat.