Fitness Seller

Sayer's log: getting big!

Bezoekers in dit topic

Is natuurlijk wel een persoonlijke voorkeur. Ik weet niet of jij voor squat en deadlift hetzelfde gaatje gebruikt? Sommige doen dit niet.
Welke maat van schoenen heb je? Anders kan je die van mij eens testen
Gebruik zelfde gaatje van m'n huidige riem voor squat en dl ja. Heb ik jouw schoenen al niet eens gepast? Maat 42
 
Gebruik zelfde gaatje van m'n huidige riem voor squat en dl ja. Heb ik jouw schoenen al niet eens gepast? Maat 42
Er is een verschil tussen passen en mee squaten :D hmm ik heb een 44
 
Als je door de week gaat ben ik er niet en ben je veilig :rolleyes:

Triple ply is erover, die dingen kun je onmogelijk de hele training aanhouden imo, double ply is goat maar single ply is misschien ook al geschikt (?) wil je alleen de knieën warm houden of ook veel ondersteuning hebben ?
:roflol:

Ondersteuning bij max pogingen was m'n idee om ze aan te schaffen.
 
:roflol:

Ondersteuning bij max pogingen was m'n idee om ze aan te schaffen.

Mm, ikzelf hou ze continue aan in training. Wraps zijn iig ontworpen om bij max pogingen om te doen maar dat lijkt me in dit geval een brug te ver, toch ?
 
Mm, ikzelf hou ze continue aan in training. Wraps zijn iig ontworpen om bij max pogingen om te doen maar dat lijkt me in dit geval een brug te ver, toch ?
Ja nee klopt. Double ply is voldoende dus?
 
Ja nee klopt. Double ply is voldoende dus?

Ja, dat denk ik wel hoor. De triple ply die ik voor mijn knieën had gekocht gebruik ik nu af en toe rond de elleboog en die dingen spannen nog voor kapot ...
 
Zou voor SBD of Titan gaan voor sleeves. Wel prijzig maar dan weet je in ieder geval dat je aankomende paar jaar er zoet mee bent. Belt is best iets om even aan te voelen qua single prong of een lever, zacht leer, hard leer stof etc. Toch wel een dingetje om ergens te testen voor je.
 
Zou voor SBD of Titan gaan voor sleeves. Wel prijzig maar dan weet je in ieder geval dat je aankomende paar jaar er zoet mee bent. Belt is best iets om even aan te voelen qua single prong of een lever, zacht leer, hard leer stof etc. Toch wel een dingetje om ergens te testen voor je.
Dacht deze sleeves:

https://www.strengthshop.de/limited-edition-diablo-double-ply-knee-sleeves.html

En deze belt:

https://www.strengthshop.de/10mm-le...10-16-cm-breit-schwarz-mit-klappschnalle.html

Aan te schaffen
 
Single ply sleeves en de 10 mm belt besteld :D komt normaal morgen aan :wl:
 
Vorige week goed ziek geweest (buikgriep) 2 dagen zo goed als niet gegeten en al snel was ik kleine 3 kg kwijt :sad:

Vanaf woensdag terug beginnen trainen, ging niet echt enorm geweldig naar mijn gevoel maar dat ging allemaal weer beter toen ik vrijdag voor het eerst weer al m'n porties binnenkreeg :D

Vlak voor ik ziek werd ook nog 3 x 100 fsq (5 sets) met clean grip geprobeerd. Deed 'm voordien altijd met armen gekruist maar clean ging me goed af:

 
Weer helemaal opgeknapt? Nu we weer ongeveer een weekje verder zijn!

3x100kg FSQ is nice!:thumbs: Wat is de reden dat je over bent gestapt naar clean grip?
 
Weer helemaal opgeknapt? Nu we weer ongeveer een weekje verder zijn!

3x100kg FSQ is nice!:thumbs: Wat is de reden dat je over bent gestapt naar clean grip?
Ja man, thanks! Vandaag ook terug 79 kg aangetikt dus weer blij :D

Ik kreeg van een lid in mijn gym de vraag waarom ik niet met clean grip lifte. Ik zei dat dat niet goed aanvoelde aan mijn pols, maar blijkbaar deed ik het niet goed. Dus had hij het even laten zien en het voelde wel goed aan.

Core en algehele houding leken beter dus ga met clean grip blijven werken :wl:
 
Ziet er goed uit Sayer! Goed gevormde kuiten :)

Deze manier van kuiten trainen moet ik ook weer eens proberen!:D
 
Back
Naar boven