- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Dit was 200 euro (voor 7 personen) je kon blijven bijvragenSushi ziet er errrug goed uit! Wat betaal je daar voor trouwens?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit was 200 euro (voor 7 personen) je kon blijven bijvragenSushi ziet er errrug goed uit! Wat betaal je daar voor trouwens?

Lloyd plz
Zijn speed reps Sanca
verdorie 

Je lift veel en je bent niet van plan om snel te stoppen, dus investeer in iets fatsoenlijksWil eens investeren in een degelijke belt en knee sleeves. Iemand tips waar ik op moet letten? @Sanca

Wil eens investeren in een degelijke belt en knee sleeves. Iemand tips waar ik op moet letten? @Sanca

Belt wou ik inderdaad die van jou ook nemen, aangezien jij zo tevreden bentJe lift veel en je bent niet van plan om snel te stoppen, dus investeer in iets fatsoenlijks
Ik ben tevreden van mijn strengthshop lever belt. Jij moet kiezen of je single/double prong wilt of een lever. Beetje degelijke kwal zoeken, 10-13mm
Single prong is handiger dan een double prong. Voordeel: is goedkoper dan een lever. Nadeel: kan wel een b*ch zijn om aan/uit te krijgen imo
Lever belt is wat duurder. Voordeel: aan/uit is super easy. Nadeel: in lagere kwaliteit kan je lever wel eens stuk gaan. En je kan het niet makkelijk verstellen (je hebt een schroevendraaier nodig), maar mijn belt voor is voor alles hetzelfde
Naar de onderzoek dat ik naar sleeves heb gedaan ben ik uitgekomen op sbb of rehband, maar die zijn imo behoorlijk duur
Heb jij trouwens geen interesse in lifting shoes? Imo belt > schoenen > sleeves

Is this a trap?Vooral geen te dunne riem kiezen en qua sleeves ben ikzelf verslingerd aan de bumble bees, die houden niet alleen de knieën warm maar geven ook nog eens extra ondersteuning. Kom nog eens langs op SMTK, daar liggen véél verschillende soorten belts en dan kun je ze eens vergelijken![]()
Is natuurlijk wel een persoonlijke voorkeur. Ik weet niet of jij voor squat en deadlift hetzelfde gaatje gebruikt? Sommige doen dit niet.Belt wou ik inderdaad die van jou ook nemen, aangezien jij zo tevreden bent
Sleeves kwam ik er tegen van 40 euro (double ply) tegenover 45 voor triple ply, weet alleen niet of die tripe ply nodig is?
En ooit over nagedacht om lift shoes te kopen, maar ben momenteel nog tevreden van m'n Otomix (platte zool, ondersteuning aan de enkel)