drukke dag, maar wel voldaan.
Ik ben vandaag in de middag gaan trainen ipv de ochtend,wat ik een beetje ongemakkelijk vond vanwege de drukte.
Maar na een slechte nacht was het wel een goede keuze om later op de dag te gaan.
ik heb gepushed om bij elke oefening een zwaarder gewicht te pakken, en dat ging me wel lekker af!
Ook wat filmpjes kunnen maken voor de coach, waarvan ik goede aanwijzingen heb gehad om wat dingen anders te doen.
Ook de metingen ben ik wel aardig tevreden over; 6 cm van mijn buik af, dus mijn minder dikke gevoel klopte 😊
gewicht zakt alleen niet erg snel dus deze week word de cardio opgevoerd en ga ik wat meer fietstochtjes inplannen, Mijn kcal iets lager en stabiel houden, en geen heftige cheats, op een ijsje van de italiaan vandaag voor mijn verjaardag na dan.. 😇
Misschien een lekkere steak ergens in de week of een stuk verse tonijn om toch even iets lekkers tussendoor te hebben.
Het had eigenlijk tijdens de training zo moeten zijn dat ik nu wist welke gewicht ik aankon, maar ik zat vol zelfvertrouwen en heb vaak toch een hoger gewicht gepakt na een set, en bij sommige oefeningen de volgende set nog een gewicht hoger. Dat gaf me wel een aardige boost toen het ook lukte om de reprange te halen 😁.
Mijn noteblok is een beetje rommelig geworden, maar de vooruitgang in gewicht is geworden:
Squat van (totaalgewicht) 60 naar 80kg
Leg press van 86 naar 107kg (ik deed de machine leg press, maar kreeg het advies de leg press met gewichten te pakken voor diepere stretch)
Dumbell press van 2x22 kg naar 2x26 kg
Diverging Pulldown van 45 kg naar 52 kg
Bent over row, eerste keer ‘goed’ gedaan met barbell, totale gewicht 40kg
Cable side raise opgebouwd naar 7,2 kg, lekker gevoeld 😁
Dat was hem voor vandaag, morgen cardio, en de lekkere motivatie zit erin 😊✌🏽