Hattori
Cool Novice
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 29%
Dit is superbehulpzaam, hardstikke bedankt daarvoor! 😊🙏🏽 ik zal het de volgende rugdag nog even een keer goed doornemen en goed kijken naar wat filmpjes!Je pakt de stang veel te breed vast. Pak hem meer richting de knik vast. En doe alsjeblieft die handschoenen uit.
Verder is het tempo prima, ziet er nog wat statisch hakkelig uit, maar als beginner is dat niet zo erg. Je moet namelijk nog een beetje gevoel krijgen bij de oefeningen en dan is zo rustig uitvoeren het beste.
Je gaat bij elke herhaling veel te ver naar voren met je gehele bovenlichaam. Probeer je lats zo veel mogelijk op rek te brengen zonder helemaal mee naar voren te bewegen. Schouders zo veel mogelijk gelocked naar achter houden om zo geen spanning in je lats te verliezen.
Dit is een oefening die ik zelf nooit programmeer bij klanten. Ik zou het touw eerder andersom vastpakken met je duimen van je af.
Verder ligt trainingsintensiteit (afgaande op alleen het laatste filmpje omdat die tot het einde is) erg laag.
Ik kan niet beloven dat ik voor al je filmpjes tijd heb, maar gelukkig zijn er voldoende ervaren leden hier die ook kunnen helpen.
kan er iemand wat aanraden van youtubers of bodybuilders die goede filmpjes hebben van uitvoeringen?