Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.139
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien houd ik de handschoentjes nog wel eventjes 😅Eens pw doe ik een opknap beurt, maar na pull en ik gebruik straps is het toch altijd raak
![]()
@AKIk kan wel iemand taggen die wellicht interesse heeft 💁
Had Appelstroop verwacht
Handschoentjes tijdens krachttraining is een teken dat je vd verkeerde kant bent. Eelt hoort erbij, went wel.Misschien houd ik de handschoentjes nog wel eventjes 😅
Zit op het randje met punten dus moet mezelf even gedragen
Vergeet niet dat er zoveel variabelen zijn waardoor je gewicht schommelt. Trek niet elke ochtend een conclusie over de dag er voor. Door warm weer, andere zout inname, hogere/lagere zout inname bijvoorbeeld schommelt je gewicht al. Onze lijven zijn geen robots.Ik heb wel een weegschaal gekocht en ga me elke ochtend wegen en opmeten om te zien wat er gebeurd en proberen te leren van de ervaring 👍🏽
Super! Dankjewel! 😊🙏🏽Lekker bezig!
Vergeet niet dat er zoveel variabelen zijn waardoor je gewicht schommelt. Trek niet elke ochtend een conclusie over de dag er voor. Door warm weer, andere zout inname, hogere/lagere zout inname bijvoorbeeld schommelt je gewicht al. Onze lijven zijn geen robots.
Je kan echter wel na een aantal dagen of een week een soort van trend ontdekken. En daar een conclusie aan hangen.
Mbt je gewicht zou mijn advies zijn om elke ochtend na toiletbezoek jezelf te wegen (het liefst naakt of zo min mogelijk kleren aan. Noteer elke dag dit gewicht en bereken na een week het weekgemiddelde. (Ik gebruik google spreadsheets op m'n telefoon hiervoor).
Met potlood is fijner met zo’n gummetje achterop☺️ je neemt wel vroeg je pre bed als je nu pas gaat slapen btwVandaag weer een drukke dag gehad. Om 8 uur s’ochtends een afspraak waardoor ik pas later op de ochtend kon trainen wat wel wat nadelen had.
waaronder mijn verstoorde ochtend routine, en het was erg druk rond 11 uur..
Maar goed, ik ben erg tevreden met mijn oldskool notitie boekje en mijn telefoon is lekker weggebleven 😊 helemaal rechts staat de zwaarste gewicht die ik tot nu toe met de oefening heb gehad, de vorige training dus. Deze trainiNg was de bedoeling om hoger in reps te zitten en lager in gewicht, maar ik denk dat het nog wel iets lager kon.
tips hierover zijn welkom.
Het leek me wel goed om na opwarmen eerst een ‘aardig’ zware set voor mij te doen en dan afbouwen met hogere reps/lager gewicht tot falen. Links van de X is gewicht en rechts de reps, zo dus KGXREPS
![]()
De leesbaarheid moet ik nog even aan werken, maar hier is de vertaling:
Dumbell press 22kgx10reps 18x10reps 16x12reps 14x15reps
Fly machine is (dumbell fly geworden) 14x10reps 9x23reps 9x23reps
Army press 14x8reps 16x10reps 7x16reps
Side raise 6x20reps 5x20reps 5x21reps
Front raise cable 9x10reps 5x15reps 5x15reps
Overhead rope extension 14x20reps 9x25reps 9x24reps
Rope pushdown 9x20reps 9x15reps 9x15reps
Notities: tricep oefeningen 2 sets doen zodat ik 3 oefeningen kan doen, front/side raise kiezen voor een dag cable en een dag dumbell.
Cardio 20 min
ik heb zoveel als ik kon gepushed tot falen, maar weet niet zo goed tot hoe hoog in reps ik moet gaan, is 25reps op zijn maximale een beetje oke?
En verder mijn eten:
06:00 2 gekookte eieren en een supermarkt proteineshake
10:00 (voor training) havermout
12:00 kwark granola
14:30 2 bananen
17:30 rijst kip met bruine bonen
20:30 kwark met noten
Dit was iets over mijn dagelijkse eiwitten, rond mijn dagelijkse vet, en tot 200 kcal ónder mijn dagelijkse iname, vond ik helemaal prima.
De komende week ziet mijn eten er vrijwel hetzelfde uit, ik wissel alleen met fruit en de bonen bij mijn rijst.
Dat was em vandaag
Truste 🙏🏽🍀
Beter echt récht voor het slapen?Met potlood is fijner met zo’n gummetje achterop☺️ je neemt wel vroeg je pre bed als je nu pas gaat slapen btw
Ja en dan een harde plank er onder met zo’n clipje aan de bovenkant🤣 gumpotlood is fijn jaBeter echt récht voor het slapen?
Had ook eigenlijk al lang op bed moeten liggen!
Potlood met gummetje zou de oldskool feel wel helemaal afmaken ja 😆
Aah oke.Ja en dan een harde plank er onder met zo’n clipje aan de bovenkant🤣 gumpotlood is fijn ja
Pre bed heet niet voor niks zo, half uurtje/kwartiertje voor slapengaan knal ik die meestal er in. Verwacht eigenlijk de meesten wel hier op t forum
Je schema is iig basic en misschien dat basic/simpel verkeerd klinkt, maar dit is wel de manier om progressie te boeken. Vooral op het begin moet je kracht “snel” stijgen en kan je zeker elke maand met hetzelfde gewicht paar reps meer en als de reps te veel worden ga je iets zwaarder en herhaal je het proces.Goedemorgen 🍀
Ik mag weer 🫡
Even een fototje nu het er nog soort van netjes uitziet![]()
Fijne dag! 🍀
Hij traint ook bij Basic Fit..Je schema is iig basic en misschien dat basic/simpel verkeerd klinkt, maar dit is wel de manier om progressie te boeken. Vooral op het begin moet je kracht “snel” stijgen en kan je zeker elke maand met hetzelfde gewicht paar reps meer en als de reps te veel worden ga je iets zwaarder en herhaal je het proces.
Sterker worden = spiermassa.