Hattori
Cool Novice
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 29%
En trainen morgen, pullday1
Ik ga mezelf pushen om de ongemak te voelen in mijn rugspieren van het hard werken! Dat is het plan in ieder geval, ik zal filmpjes ernaast houden, en sowieso flink zwaarder pakken als de vorige keer, ik ken de grens wel een beetje en voel aan hoeveel ook lukt met gekke bekken trekken.
Ik houd cardio nog op een misschien, als ik meer tijd nodig heb om te pullen!
Ik wissel nog hier en daar met oefeningen door twijfel, dit stoort me een beetje dus probeer nu zoveel mogelijk even vast te houden aan één vast schema, zodra ik er oke mee ben, wat ik zeker midden volgende week op zijn laatst wil hebben.
maar ik ben wel op de goede richting denk ik.
Is vaste oefeningen goed of is af en toe een kleine variatie juist goed?
Bv curls soms afwisselen met hammer curls of een cable curl ofzo.
Gewichten volgt nog
Lat pull down 4 sets
Cable row 4 sets
Dumbell row 3 sets
Dumbell shrugs 4 sets
Bicep curl 3 sets
Preacher curls 3 sets
Nu slapen, truste 😴
Ik ga mezelf pushen om de ongemak te voelen in mijn rugspieren van het hard werken! Dat is het plan in ieder geval, ik zal filmpjes ernaast houden, en sowieso flink zwaarder pakken als de vorige keer, ik ken de grens wel een beetje en voel aan hoeveel ook lukt met gekke bekken trekken.
Ik houd cardio nog op een misschien, als ik meer tijd nodig heb om te pullen!
Ik wissel nog hier en daar met oefeningen door twijfel, dit stoort me een beetje dus probeer nu zoveel mogelijk even vast te houden aan één vast schema, zodra ik er oke mee ben, wat ik zeker midden volgende week op zijn laatst wil hebben.
maar ik ben wel op de goede richting denk ik.
Is vaste oefeningen goed of is af en toe een kleine variatie juist goed?
Bv curls soms afwisselen met hammer curls of een cable curl ofzo.
Gewichten volgt nog
Lat pull down 4 sets
Cable row 4 sets
Dumbell row 3 sets
Dumbell shrugs 4 sets
Bicep curl 3 sets
Preacher curls 3 sets
Nu slapen, truste 😴