Hattori
Cool Novice
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 29%
Thanks! Nuttige info! Ik weet niet beter dan dit basic schema aan te houden eigenlijk 😅 maar voor nu wel goed dus!Je schema is iig basic en misschien dat basic/simpel verkeerd klinkt, maar dit is wel de manier om progressie te boeken. Vooral op het begin moet je kracht “snel” stijgen en kan je zeker elke maand met hetzelfde gewicht paar reps meer en als de reps te veel worden ga je iets zwaarder en herhaal je het proces.
Sterker worden = spiermassa.
Ik doel er voor nu nog op om meer focus te leggen op vet verliezen, en kracht onderhouden. Dus basic kracht en eindigen met +\-20 min cardio (wat vaak rennen is) lijkt me wel een goede keuze toch? Ik fiets daarnaast elke dag aardig wat om me te verplaatsen, soms op de moutainbike, soms stadsfiets, ik denk gemiddeld 5 km per dag. Een hele dag cardio vind ik lastig omdst het zo saai is, maar ga vandaag ook een kickbokselesje erbij doen, kijken of ik dat 1x per week erin kan passen.
Maar goede tip om me eerst op meerdere reps te richten dan gewicht, want ik merk een pijntje in mijn trapezius van te zware shrugs van de vorige training. Jammer want nu moet ik er echt opletten, ik wil het niet nog erger maken!
De training van vandaag zit er al op, die post ik later na mijn dagelijkse verplichtingen, dus neem je advies mee naar morgen! Danku 🙏🏽