XXL Nutrition

Schouders trainen met Roelly Winklaar

dan ga lekker tot het uiterste zo, de schouders branden gruwelijk zo

Als die Roelly er 100% tegen aan gaat denk ik dat we hem ooit op de Olympia zullen zien. Ik weet niet hoe oud hij is maar vind hem gruwelijk goed fysiek hebben, volle mooie ronde spieren.
Maar hij moet wel alles geven vanaf nu. Het verbaasd me toch wel dat hij nog geen pro is, maar dat zal niet lang duren.

Als die Roelly er 100% tegen aan gaat denk ik dat we hem ooit op de Olympia zullen zien. Ik weet niet hoe oud hij is maar vind hem gruwelijk goed fysiek hebben, volle mooie ronde spieren.
Maar hij moet wel alles geven vanaf nu. Het verbaasd me toch wel dat hij nog geen pro is, maar dat zal niet lang duren.

Als hij amerikaan was, was hij misschien al pro :p

Wil hem zeker zien doorgroeien, heeft een goeie fysiek

Hij trapt lekker door zeg, geen rustperiodes enz

Als hij amerikaan was, was hij misschien al pro :p

Wil hem zeker zien doorgroeien, heeft een goeie fysiek

ja weet je soms heb ik me twijfels over de beslissingen van de jury. Bijv. Ronny Rockel eindigd op de 14e plaats op de Olympia en als ik hem naast Dexter of Phil zet zie ik niet zo overdreven verschil.
Ik denk dat als hij een Amerikaan was wel degelijk hoegere klasseringenhad gehaald. Maar misschien komt hte ook door dat hij amper engels kent en zich zelf niet echt kan promoten. Maar daar mag je als jury niet iemand vor straffen.

Aande andere kant was Wolf 4e terwijl Freeman er zeker wel veel beter uitzag. Maar goed, Wolf is ook heel populair dus zal wel dat de jury dat in hun beslissingen mee nemen.

Ik moet zijn manier ook maar is proberen, ziet er goed uit!

lekker buiten adem op deze manier haha :D

waar zit die sportschool eigenlijk? staver gym heet het...iemand?

In Rotterdam volgens mij

Staver gym zit in Hoogvliet. 1 van de beste sportscholen.

"Makkie" Lol'd, ga even je wasb0rd sh0wen ofzo. :P
Netjes zeg! Hij gaat wel heel hard door, maar is het niet gewoon handig om pauzes te houden om jezelf op adem te krijgen? :P

damn, beste intensiteit
volgende week maar eens proberen

vind er niks "vet" aan

Irritante spotter die meteen z'n poten erbij zet, zou ik gek worden.
Leuke methode voor schouders deed ik vroeger ook veel en brand goed.

Ik heb hem zien trainen, en geloof mij maar, hij traint harder dan 99% van de mensen die ik heb zien trainen.
Een machine. Zwaar, weinig rust, gewoon een beest!

en dan zag hij er in 2005 nog zo uit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ontbreekt m dus zeker niet aan potentie

Terug
Naar boven