Fitness Seller

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
me nieuwe Ironville shirt natuurlijk :D
 
net chest en triceps getraind

En nu ga ik iets vertellen wat echt behoorlijk cliche is.. Ik heb een half uurtje weer poses gedaan, en eerlijkgezegd begin ik bijna tevreden te worden. Ik sta er goed bij, nog een wat hoog BF, maar voor de rest best wel goed vind ik zelf. Cutten tot <10% en dan VVM aanzetten tot de 95/100k, en dan denk ik dat ik voorlopig eens op onderhoud ga eten.

Natuurlijk zijn er nog punten om te verbeteren, zoals kuiten, borst en side abs, maar daar word aan gewerkt. Nog een weekje of 8 bulken en dan gaat de cut er eens goed in!
 
Whow, leuk dat je al zo'n goed fysiek hebt:) Droge spiermassa zou idd heel mooi zijn!
 
lekker shirt man :D
 
Whow, leuk dat je al zo'n goed fysiek hebt:) Droge spiermassa zou idd heel mooi zijn!

Thanks man! Zo goed is het niet in verhouding met de monsters hier op het forum, maar persoonlijk ben ik er erg blij mee! Droge massa komt helemaal goed, heb al een goeie cut uitgewerkt! ( later meer daarover ;) )


lekker shirt man :D

It's a headturner :P En je lijkt er gelijk nog groter in aangezien het maatje XXL is :D maar nee, ff serieus, aanrader die shirts van Ironville!


Zojuist nog ff lekker zitten eten, voordeel van vakantie, je hebt gelijk meer tijd om vers eten te maken!
Foto0390.jpg


200g rundergehakt
100g zilvervliesrijst
100g sla
1 tomaat
 
en veel ketchup :D
 
Damn je bent sterk geworden.

Eten ziet er goed uit!
 
"Bloody" Hot Red Fish
Foto0392.jpg


1 blikje tomatenpuree
2 theelepeltjes sambal
beetje gemalen peper
beetje italiaanse kruiden
200g witte vis
75g pasta
120g sla
 
De tieves, het begint een ware trend te worden om brute gerechten te posten.

Post ook eens een foto van je fysiek bro ;)
 
eerst cutten, dan komen er pas weer pics :)

edit

dit was m'n laatste pic

DSC_0151Small.jpg
 
Oja die pic herriner ik me nog.

Ik zou wel wat cutten als ik jou was maar niet te diep.

succes.
 
zo, loop al de hele dag krom omdat m'n kuiten helemaal gesloopt zijn van de training eergister.. echt niet een beetje pijn, maar echt heel veel pijn! twijfelde vanochtend zelfs of ik wel ging werken lol... :P ik tuf ondertussen lekker verder, zwerf nu ergens rond de 99-101k op 15% ofzo, lekker rustig aan het periodiseren nu, lekker wat dingetjes aan het uitproberen ( wat andere trainingen en wat andere voeding, bevalt allemaal prima :) )
 
van 90 naar 101 op wat 2-3 maanden sinds de 30pounds challenge. en je bf is bijna niet gestegen. kuur jij ofzo?
 
vandaag chest getraind, eerst 2 sets flys van 12 reps als warmup en stretch. Daarna gelijk door naar de dips, 3 sets tot failure met 30sec rust. Dan 3 sets op de bench, 8 reps, en daar fail je dan ook gelijk ongeveer wel, ook hier 30 sec rust. Dan 2 sets Incline Dumbbell Press. En als laatst 2 sets van 20 reps op de cable crossover!

Chest stond er echt super bij!
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven