Nador
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

daarvoor idd redelijk veel.Te laat heb al gelezen dat je me liever vind!!!! Wat moeten we ook alweer trainen zaterdag![]()

Leuk!!!Morgen weer benen, gaan we morgen eens echt hard trainen![]()

Seeker hoe doe jij dat op die feestjes qua voeding? Volgens mij krijg je niks mee naar binnen qua protein bars etc?

Seeker hoe doe jij dat op die feestjes qua voeding? Volgens mij krijg je niks mee naar binnen qua protein bars etc?

Net benen gedaan en moest gewoon nokken. Ik werd zo misselijk dat ik op een haar na moest kotsten.
Lul van Robbie liet me 15 herhalingen doen voor elke set met een gewicht waarmee ik max 8-10 reps kon doen, waarna de rest negatief.
DAT WIL IK DUS NOOIT MEER DOEN ROB ALS JE MEE LEEST!!!
Mascha blijkt dus toch liever te zijn...
---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 16:31 ----------
Heb daar 20 min. op de bank gelegen half passed out.
Zegt Rob: "tja als je benen wilt moet je zwaar aanpakken"![]()
? Dan moet je dat eigenlijk de volgende benentraining inhalen he

of laat je het in de auto liggen en ga je telkens het terrein op/af?Is toch verboden eigen etenswaar mee naar binnen te nemen? Of stop je ze allemaal bij je kloten naast eventuele drugs?of laat je het in de auto liggen en ga je telkens het terrein op/af?

Welke neem je mee? Je moet wolly oats bars kopen die zijn wel goeieGoh regen, regen en nog eens regen!!! Wat een k*t zooi, nog nooit zo erg meegemaakt...
Proteinbars idd in verborgen zak in min tas, gewoon vol stoppen met shirts en dan kijken ze niet verder.
Gr
Welke neem je mee? Je moet wolly oats bars kopen die zijn wel goeie
Geluid was k*t, weer was k*t, eten ook, had gelukkig nog vlak er voor vol gebunkerd en constumpties waar duur (waarschijnlijk om het "free" op te vangen). Voor de rest was het wel aardig.