MuscleMeat

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
damn, jij feest veel kerel :P

Seeker hoe doe jij dat op die feestjes qua voeding? Volgens mij krijg je niks mee naar binnen qua protein bars etc?

Leuk!!!Morgen weer benen, gaan we morgen eens echt hard trainen :)

Seeker hoe doe jij dat op die feestjes qua voeding? Volgens mij krijg je niks mee naar binnen qua protein bars etc?

mensen met aanleg en talent hoeven niet op te letten wat ze eten:D

OT: wordt flink gewerkt aan de benen hier geloof ik! Als die benen van jou gaan matchen bij je bovenlijf ga je winnen!

Net benen gedaan en moest gewoon nokken. Ik werd zo misselijk dat ik op een haar na moest kotsten.

Lul van Robbie liet me 15 herhalingen doen voor elke set met een gewicht waarmee ik max 8-10 reps kon doen, waarna de rest negatief.

DAT WIL IK DUS NOOIT MEER DOEN ROB ALS JE MEE LEEST!!!

Mascha blijkt dus toch liever te zijn...

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 16:31 ----------

Heb daar 20 min. op de bank gelegen half passed out.

Zegt Rob: "tja als je benen wilt moet je zwaar aanpakken" :p

Dus je hebt je training niet afgemaakt :eek: ? Dan moet je dat eigenlijk de volgende benentraining inhalen he :engel: :D

Have fun vandaag! :D

Is toch verboden eigen etenswaar mee naar binnen te nemen? Of stop je ze allemaal bij je kloten naast eventuele drugs? :trollface: of laat je het in de auto liggen en ga je telkens het terrein op/af?

Dubbele bodem in je tas.
Ik ben wel blij dat ik af heb gehaakt voor Extrema, check dat weer!:p

Ben heel benieuwd of seeker nog loopt :D

• Topic Starter Topic Starter
Goh regen, regen en nog eens regen!!! Wat een k*t zooi, nog nooit zo erg meegemaakt...

Proteinbars idd in verborgen zak in min tas, gewoon vol stoppen met shirts en dan kijken ze niet verder.

Gr

Goh regen, regen en nog eens regen!!! Wat een k*t zooi, nog nooit zo erg meegemaakt...

Proteinbars idd in verborgen zak in min tas, gewoon vol stoppen met shirts en dan kijken ze niet verder.

Gr
Welke neem je mee? Je moet wolly oats bars kopen die zijn wel goeie

Welke neem je mee? Je moet wolly oats bars kopen die zijn wel goeie

Free festival wat wel aardig alleen je kon merken dat het "free" was:rolleyes: Geluid was k*t, weer was k*t, eten ook, had gelukkig nog vlak er voor vol gebunkerd en constumpties waar duur (waarschijnlijk om het "free" op te vangen). Voor de rest was het wel aardig.

Die hardcore protein blocks van Best Body zijn goed!

• Topic Starter Topic Starter
Zo jongens weer een update:

Zaterdag gemeten op 116,5 kilo bij 8%. Dat was goed nieuws, maar ben daarna naar Extrema geweest en vervolgens 4 dagen continue gewerkt.

Hoop straks weer even te kunnen trainen bij Rob en Mascha want heb de gehele week nog niks gedaan :(

Zo zagen mijn dagen er uit de afgelopen tijd:
Donderdag: 9.00 uur begonnen met werken en om 23.00 uur klaar.
Vrijdag: 04.30 uur werken en om 23.00 uur klaar.
Zaterdag: 09.00 uur bij Mascha sporten, daarna naar Extrema en zondag om 05.00 uur slapen.
Zondag: om 09.00 uur werken (dus 4 uur slapen...) en om 22.30 uur klaar.
Maandag: om 04.30 uur werken en om 22.00 uur klaar.
Dinsdag: om 10.00 uur werken en om 23.00 uur klaar.
Woensdag: om 04.30 uur werken en om 24.00 uur klaar.
Vandaag: eindelijk vrij en tijd om weer te trainen.

Leuk als je met een contest bezig bent...

Je vangt er toch goed geld voor?

Uitkering kan je ook doen.
Hele dag eten trainen slapen;)

Valt je voedingsschema goed te combineren met al dat werken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven