XXL Nutrition

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Seeker of Rob........we gaan het zien!

Rob natuurlijk............. of

Was ook niet zo bedoeld, succes met de contest.

• Topic Starter Topic Starter
Net benen gedaan en moest gewoon nokken. Ik werd zo misselijk dat ik op een haar na moest kotsten.

Lul van Robbie liet me 15 herhalingen doen voor elke set met een gewicht waarmee ik max 8-10 reps kon doen, waarna de rest negatief.

DAT WIL IK DUS NOOIT MEER DOEN ROB ALS JE MEE LEEST!!!

Mascha blijkt dus toch liever te zijn...

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 16:31 ----------

Heb daar 20 min. op de bank gelegen half passed out.

Zegt Rob: "tja als je benen wilt moet je zwaar aanpakken" :p

Laatst bewerkt:
Haha, mooi dat ze je zo laten afzien. Denk als je straks resultaat ziet, het het toch allemaal wel waard was ;)

Dat denk ik daarna ook, maar op dat moment... :p

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 16:42 ----------

Haha, mooi dat ze je zo laten afzien. Denk als je straks resultaat ziet, het het toch allemaal wel waard was ;)

Las dat je op Zomerkriebels was. Veel vrienden waren daar en het scheen echt super te zijn... Ik moest helaas op verjaardagbezoek bij mij vriendin haar nichtje, daar baal ik echt van:o

Ja klopt! Vond er eigenlijk niet zoveel aan :o Dus je hebt niets gemist hoor.

Nu even rustig aan qua festivals, denk Decibel pas weer. Jij ook of is dat niet jouw muziekstijl?

Benen trainen vind ik juist het leukst omdat je helemaal kapot kan gaan. Probleem is meestal alleen om weer met de fiets thuis te komen :D

Decibel weet ik nog niet, kijken hoe ik er financieel voor sta. Heb wel al Mysteryland kaarten... Ga je daar heen?

Net benen gedaan en moest gewoon nokken. Ik werd zo misselijk dat ik op een haar na moest kotsten.

Lul van Robbie liet me 15 herhalingen doen voor elke set met een gewicht waarmee ik max 8-10 reps kon doen, waarna de rest negatief.

:D Ja wie mooi wil zijn ......

zaterdag nog naar H'gom?

Ja om half 9 s' ochtends ben ik er... HARDCORE!!!

Ga vroeg want moet naar Extrema haha.

Ja om half 9 s' ochtends ben ik er... HARDCORE!!!

Ga vroeg want moet naar Extrema haha.

Als je nog kan lopen dan haha. Als ik benen heb getraind heb ik daar altijd wel een dag of 3/4 flink last van. Doe dit dan ook niet een aantal dagen voor dat ik naar een feest ga.

heb je wel eens een beentraining van mas gehad, seeker? Zij is echt niet lief hoor :D

Rob leeft op leedvermaak, hoe meer pijn wij hebben des te meer hij geniet:D
Maarja niet zeuren Seeker, wie mooi wilt zijn moet veel pijn lijden en jij ehhh ik bedoel wij moeten nog veel pijn lijden:D

heb ik in Yates zijn video's ook vaak gemerkt, liet die gast ook laatste reps negatief doen ...SQUEEZE !!!:D en dan buiten laten gaan kotsen. elke keer hoopte die gast dat hij mocht stoppen maar dan nog een rep erbij haha

je zal er wel door groeien, je hebt topbegeleiding dus moet je ook maar leren afzien:p

Niet te hard feesten he :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Veel plezier bij Extrema

Heerlijk benen trainen, let's get freaky!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven