MuscleMeat

Seppie's Logje

Ik lees nu al een paar pages mee, maar het begint toch wel te kriebelen.
Misschien dat ik begin volgend jaar toch maar es een mailtje moet sturen naar Hummer voor het Wendler schema. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees nu al een paar pages mee, maar het begint toch wel te kriebelen.
Misschien dat ik begin volgend jaar toch maar es een mailtje moet sturen naar Hummer voor het Wendler schema. :D
No problem.
koop de boek, lees het en je kan al beginnen.
Beter.
Goede tip, ik denk dat ik zeer binnenkort dat boek maar es ga bemachtigen :D
Goed plan.
:stupid:

:D

Oh ja, goed bezig Seppe.
Hou je e.v.t. de theoretische 1RM's bij om te zien in welke reprange je theoretisch het meest pakt op de hoofdoefeningen?

Ik ben bijv. theoretisch beduidend sterker op 3 en 5 reps (of zelfs meer) dan dat mijn werkelijke 1 rep max is.

Oh ja, goed bezig Seppe.
Hou je e.v.t. de theoretische 1RM's bij om te zien in welke reprange je theoretisch het meest pakt op de hoofdoefeningen?

Ik ben bijv. theoretisch beduidend sterker op 3 en 5 reps (of zelfs meer) dan dat mijn werkelijke 1 rep max is.

Ja daar kwam ik achter gisteren of eergisteren, dat ik met die calculator dat kan bijhouden.
Zal het straks een posten, volgens mij ben ik het sterkst in de 3 week.

Ik ben benieuwd.:)

Hier weer mijn food:

2 grote aardappels
1 stuk kipfilet (gekruid)
1 opscheplepel sperziebonen
3 fijne eetlepels appelmoes :meal:

Cortisol en oestrogeen levels zullen flink hoog zijn met al die appelmoes man. ;)

mooie bench man!

Dat is niet een hele grote maaltijd, ben ik niet van je:-) gewend

met een kers:o:D

Mooie rep out weer man !

Vond die macaroni maaltijd trouwens wel leuker :meal:

Hey Seppe, het gaat goed hè man! Ik ga ook eens naar Wendler 5/3/1 kijken, ik moet eerst weten hoe het in elkaar zit voordat ik het kan inschatten, maar ik zou een afwisseling willen van trainen voor kracht en trainen voor massa. Ik zal dit weekend eens proberen erover te lezen. Succes verder he, ik heb een abbonnement op je log dus ik blijf je volgen.

Hey Seppe, het gaat goed hè man! Ik ga ook eens naar Wendler 5/3/1 kijken, ik moet eerst weten hoe het in elkaar zit voordat ik het kan inschatten, maar ik zou een afwisseling willen van trainen voor kracht en trainen voor massa. Ik zal dit weekend eens proberen erover te lezen. Succes verder he, ik heb een abbonnement op je log dus ik blijf je volgen.

Bedankt, is een mooi systeem voor jou dit ;)

Deadlift

50 × 5 reps
60 × 5 reps
70 × 3 reps
80 × 5 reps
92.5 × 5 reps
105 x 10 reps

Deadlift

70 x 10 reps
70 x 10 reps
70 x 10 reps
70 x 10 reps
70 x 10 reps

Grip ging wel redelijk dit keer

Sit ups

11,25 x 10 reps
11,25 x 10 reps
11,25 x 10 reps
11,25 x 10 reps
11,25 x 10 reps

Lekker geknald, toen wou er nog iemand nog met mij de discussie aangaan over 531, die heb ik lekker afgewimpeld, geen zin aan.

Terug
Naar boven