seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep, dat bevalt goed 2 oefeningen van 5 sets van 10 reps na de hoofdoefening.
Lekker simpel en het werkt.
Yep, dat bevalt goed 2 oefeningen van 5 sets van 10 reps na de hoofdoefening.
Lekker simpel en het werkt.
Ja, merk ook verbetering in mijn 5/3/1 nu ik wat extra sets meepak
Wendler klinkt interessant, zit er al een tijdje over na te denken. Heeft het jou echt veel opgeleverd?

Echt een aanrader
Veel weet ik niet, maar wel lekkere rustige progressie zonder alles te over doen zeg maar.
Je traint met dit optimaal en niet continu maximaal, vind ik zelf ook wel lekker.
Verder geen tal aan oefeningen voor elk spiertje, gewoon lekker de basis oefeningen.
Beetje bij beetje zwaarder en zwaarder.
Sinds ik dit doe, zoek ik ook niet meer naar het magische schema want die bestaat simpel weg gewoon niet.
Zichtbare resultaten zijn er ook wel, mijn rug reageerd er lekker op, daarbij zijn mijn traps weer eens lekker aan t groeien.
Borst komt weer vorm in, triceps worden groter, en de biceps zijn ook lekker mee gekomen zonder (bijna zonder) een curl te doen
Grote plus punt, mijn benen komt eindelijk eens massa op, dat zijn echte zware minpunten van mij.
Dus daar ben ik wel erg blij mee.
Probeer t gewoon eens een half jaar, je zult blij zijn.

...verder het gebruikelijke, slapen, veel eten, veel drinken en wat trainen 
klinkt goed geniet van je vakantieMorgenvroeg lekker trainen
Heb namelijk sinds vanmiddag vakantie
Ja leuke dingen met de kids, en ff naar schoonmoeder...verder het gebruikelijke, slapen, veel eten, veel drinken en wat trainen
![]()
zelfde als jou als ik het zo lees
Morgenvroeg lekker trainen
Heb namelijk sinds vanmiddag vakantie
Ja leuke dingen met de kids, en ff naar schoonmoeder...verder het gebruikelijke, slapen, veel eten, veel drinken en wat trainen
![]()