AndroidHealthClinic

Seppie's Logje

gaat goed man, hoe lang hou je dit schema nog aan?

Je doet volume al een tijdje nu, mss wat minder repjes in piramide. Dat staat vanaf nu op mijn menu

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.185
Je doet volume al een tijdje nu, mss wat minder repjes in piramide. Dat staat vanaf nu op mijn menu

Ben een beetje in twijfel of ik bodypart gericht ga, of meer oefening gericht, dus mainlift plus 2 assistance oefeningen.

Wordt helemaal gaar van mijzelf

Te veel nadenken...
Sommigen maken zich er aan schuldig, anderen niet.
Degenen uit de "niet" groep maken meestal de meeste vooruitgang. ;)

• #1.188
Te veel nadenken...
Sommigen maken zich er aan schuldig, anderen niet.
Degenen uit de "niet" groep maken meestal de meeste vooruitgang. ;)

true

gewoon wendler aanhouden als het bevalt - gewoon een beetje switchen in je ass en dan voornamelijk in reps/sets - heb je toch het gevoel dat iets heel anders doet of pak anders eens een deload of semi deload waar je heel iets anders doet qua opbouw/oefeningen en na die week pak je wendler weer op
dit laatste werkt bij mij goed - ik pak volgende week zo'n semideload met een heel andere indeling

• #1.190
Squat

35 x 5 reps
45 x 5 reps
55 x 3 reps
67.5 x 5 reps
75 x 3 reps
85 x 1 reps

Ging goed

Leg extension

20 x 15 reps
25 x 12 reps
30 x 14 reps

Leg Press

175 x 12 reps
185 x 10 reps
200 x 10 reps

Hack squat (machine)

20 x 12 reps
25 x 10 reps
30 x 10 reps

Deze machine staat behoorlijk recht op

Leg Curl

20 x 12 reps
30 x 17 reps

Stiff-Dl

30 x 12 reps
40 x 12 reps

Eerste keer dat ik deze deed, eerst uitvoering oefenen

Calf extension

80 x 12 reps
100 x 10 reps
10 sec rust
100 x max
10 sec rust
100 x max

Squat gaat lekker, op naar de 90! Wat voor assistance ga je nu aanhouden? Rug bij deadlift, borst bij bench, schouders bij MP en benen bij squat? Of gooi je ook nog wat door elkaar qua spiergroep?

• #1.192
Squat gaat lekker, op naar de 90! Wat voor assistance ga je nu aanhouden? Rug bij deadlift, borst bij bench, schouders bij MP en benen bij squat? Of gooi je ook nog wat door elkaar qua spiergroep?

Dit bevalt goed op zich goed, alleen even kijken hoe dat gaat met werken straks, het is niet de bedoeling dat ik straks weinig kan doen door de spierpijn.

Maar als t even kan dan laat ik de benen zo, benen wil ik graag meer massa op hebben namelijk.

sterke training man! goed bezig!

killing the legs....lekkere training seppe!!

• #1.197
Goed bezig met je squat:D
Prettige jaarwisseling:D

Terug
Naar boven