Fitness Seller

Seppie's Logje

nice workout man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442

Thanks Daan

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 23:26 ----------

Gaat lekker hier zo te zien. Die squats kunnen naar 80 kg en die incline bench straks naar 70!

Yep, heb ze met opzet iets verlaagd.
Voor de squats verhoog ik elke cycle met 7.5 kilo en de incline bench met 5 kilo, voor zo lang als dat mogelijk is.

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 23:27 ----------

Yes hij ging wel lekker

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 23:28 ----------

die 120 zit er echt wel in hoor seppe
nice solid work man

Dat geloof ik ook wel, maar heb steeds die knie in mijn achterhoofd zitten.
Maar ik kom er wel

• #1.443
Vandaag weer laat thuis, zit er meer aan te denken om 3 x per week te gaan trainen.

Vandaag weer laat thuis, zit er meer aan te denken om 3 x per week te gaan trainen.

3x trainen is prima toch sep? met een goed schema knal je harder dan wat je nu doet en dit werkt zo alleen maar demotiverend als je steeds niet kunt gaan trainen

• #1.445
3x trainen is prima toch sep? met een goed schema knal je harder dan wat je nu doet en dit werkt zo alleen maar demotiverend als je steeds niet kunt gaan trainen

Dat klopt, zit alleen te twijfelen of ik:

een 3 daagse split ga doen of

531 doe maar dan 3 lifts per week, wat uitkomt dat 1 cycle 4 weken duurd zonder deload.

Ik vind 4x ook vaak moeilijk hoor naast werk, gezin, andere verplichtingen. Als je in 3x alles kunt pakken is ook prima toch?

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 19:31 ----------

Dat klopt, zit alleen te twijfelen of ik:

een 3 daagse split ga doen of

531 doe maar dan 3 lifts per week, wat uitkomt dat 1 cycle 4 weken duurd zonder deload.

Als je 3 lifts per week doet en dan de vierde in de volgende week, zit er dan niet te lang tussen?

• #1.448
klinkt goed toch? en wat anders?

Ja klinkt ook goed, maar moet er nog even over na denken.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 20:01 ----------

Ik vind 4x ook vaak moeilijk hoor naast werk, gezin, andere verplichtingen. Als je in 3x alles kunt pakken is ook prima toch?

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 19:31 ----------

Als je 3 lifts per week doet en dan de vierde in de volgende week, zit er dan niet te lang tussen?

Toen ik BBB deed, viel me het reuze mee eigenlijk.

3 lifts per week, wordt 1x in de 9 negen dagen als ik me niet vergis.
Ik denk dat ik als ik voor mijn doen hard knal op elke oefening in elke work out, dat het wel genoeg kan zijn.

Had laatst gewoon 5 dagen laatst van spierpijn in de benen, op zich heel lekker.
Maar tijdens het werken vond ik het soms wel minder eigenlijk.

Kwam net weer een leuk artikel tegen van Jim Jimmie BBB

Laatst bewerkt:
  • #1.449
Vorst vrij :)

• #1.453
trainze, ik heb vandaag ook lekker uitgeslapen en niet getraind. gewoon omdat het kon

dus geen training?:(

jip zijn soms dingen die voorang krijgen he!

Terug
Naar boven