hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat lekker hier zo te zien. Die squats kunnen naar 80 kg en die incline bench straks naar 70!
die 120 zit er echt wel in hoor seppe
nice solid work man
Vandaag weer laat thuis, zit er meer aan te denken om 3 x per week te gaan trainen.
3x trainen is prima toch sep? met een goed schema knal je harder dan wat je nu doet en dit werkt zo alleen maar demotiverend als je steeds niet kunt gaan trainen
klinkt goed toch? en wat anders?Dat klopt, zit alleen te twijfelen of ik:
een 3 daagse split ga doen of
531 doe maar dan 3 lifts per week, wat uitkomt dat 1 cycle 4 weken duurd zonder deload.
Dat klopt, zit alleen te twijfelen of ik:
een 3 daagse split ga doen of
531 doe maar dan 3 lifts per week, wat uitkomt dat 1 cycle 4 weken duurd zonder deload.
Ik vind 4x ook vaak moeilijk hoor naast werk, gezin, andere verplichtingen. Als je in 3x alles kunt pakken is ook prima toch?
---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 19:31 ----------
Als je 3 lifts per week doet en dan de vierde in de volgende week, zit er dan niet te lang tussen?

lekker reken maar dat je volgende week dan ook nog thuis bent als ik de weersberichten zo zie
lekker reken maar dat je volgende week dan ook nog thuis bent als ik de weersberichten zo zie

Hehe heeft dat koude weer toch nog z'n voordelen
Of zoals J. Cruijf altijd zegt.........![]()

trainze, ik heb vandaag ook lekker uitgeslapen en niet getraind. gewoon omdat het kon
....maar heb alleen aan de auto moeten sleutelen, einddemper is naar de knoppen.