- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice die deadlifts maar 35 min trainen , haal je daar nog voldoening uit seppe
lekkere serie weer Seppe, laatste 2 sets de 10 niet gehaald? Of hoort dat bij jou schema

ok ok.. ach ja shit happens... ik dacht al zo iets hoor
![]()

jij bent wel altijd lkker snel klaar..train je eigenlijk altijd zo? Of heb je daar speciale reden voor??
zolang er vooruitgang is.. Gaat t goed toch! Lekker doorgaan, t scheelt in ieder geval behoorlijk wat tijd toch?!
over het algemeen train ik ook niet langer...is niet echt nodig, cardio maakt het soms vervelend lang![]()
oh.. Dat is nog vrij lang.. Hoe lang hou je rust tijdens je reps?
over het algemeen train ik ook niet langer...is niet echt nodig, cardio maakt het soms vervelend lang![]()
Ik probeer ook altijd met een uur klaar te zijn met het kracht gedeelte, alleen met benen lukt dat me nooit, dat duurd minimaal 1.5 uur
je houdt tenminste wel wendler aan - want het schema bestaat bijna altijd uit 3 a 4 oefeningen - ik doe wendler alleen voor de 1e oef

ik ben bijna altijd in één uur of max 1.5u klaar hoor.. Heb ook geen zin om de hele dag in de gym te lopen...