Fitness Seller

Serie: Hannibal

• Topic Starter Topic Starter
Heb m nu net gezien. Ben heel benieuwd hoe seizoen 2 eindigt (Jack gaat dood denk?) Maar tussen Hannibal en Will.. Gaan ze hier nog een seizoen 3 aan kunnen breien??
Hopelijk wel, zou wel heel zonde zijn om na 2 seizoenen te kappen omdat sommige mensen het te gewelddadig vinden:rolleyes:

sweet baby jesus deze aflevering was weer ziek hoor xD

Vandaag uitgekomen? Niceeee. Heb ik wat te doen na t werk :D

Vooral het eind was vreemd, meer zeg ik niet.

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Lezen jullie na het kijken ook de reacties op het messageboard van imdb :P?
http://www.imdb.com/title/tt2243973/board/?ref_=tt_bd_sm
semi spoilerr allert
sommige dingen in de aflevering waren wel ver gezocht:roflol:

Dat sleeper verhaal is ook waar ik als eerste aan dacht.. ging wel erg ver inderdaad. Begin hannibal te haten haha, fakking eikel komt steeds weg. Maar wel epic gespeeld. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Aangezien hannibal dat wijf expres vrij heeft laten komen en ze vervolgens heeft gedaan wat hij wou.. zou hij ook nog een of andere sleeperactiviteit bij will activeren of geactiveerd hebben?

meesterlijke serie, te weinig mensen van dbb kijken dit

Ik blijf hopen dat Chilton niet dood is. Ik genoot enorm van zijn personage.

Vorig jaar heb ik een aflevering of 5 van het eersye seizoen gezien wat ik toen echt enorm goed vond. Ik moet het eigenlijk weer hervatten:)

Omg seizoen 2 is nog beter dan eerste. Jammer dat de ratings tegenvallen in de usa. Stelletje mietjes die amerikanen. Hoop niet dat nbc hannibal cancelled. Maar stel het gebeurd, denk wel dat een andere zender het overneemt.

Omg seizoen 2 is nog beter dan eerste. Jammer dat de ratings tegenvallen in de usa. Stelletje mietjes die amerikanen. Hoop niet dat nbc hannibal cancelled. Maar stel het gebeurd, denk wel dat een andere zender het overneemt.

Amerikanen zijn sowieso k*tvolk.

Haha die chilton leeft echt niet. Die gast werd kei hard geheadshot :p Gruwelijke serie, vanaf de premiere gevolgd. Ik vrees dat de flashforward van afl 1 pas plaats vind in de laatste afl :mad:

Ik kijk het op rtl5 en ik moet me echt inhouden om niet alles in een dag op internet te kijken.. Maar ik vind het spannender om iedere keer een week te wachten. Word het wel nog een beetje ranziger verder in de serie?

Haha die chilton leeft echt niet. Die gast werd kei hard geheadshot :p Gruwelijke serie, vanaf de premiere gevolgd. Ik vrees dat de flashforward van afl 1 pas plaats vind in de laatste afl :mad:

Maar er wordt ook wel duidelijk getoond dat de kogel er langs zijn wang in ging. Waarom deze plek en niet gewoon recht in het voorhoofd? Ik denk wel dat hij dood is hoor, maar ik zou het gewoon jammer vinden om het op één na coolste personage van de serie te verliezen ;).

Ik kijk het op rtl5 en ik moet me echt inhouden om niet alles in een dag op internet te kijken.. Maar ik vind het spannender om iedere keer een week te wachten. Word het wel nog een beetje ranziger verder in de serie?

Er komen enkele behoorlijk ranzige stukjes in voor :D

Het wordt steeds ranziger, maak je daar niet druk om! Bij veel dingen vraag ik me echt af welke gek dit allemaal bedacht heeft.

Maar er wordt ook wel duidelijk getoond dat de kogel er langs zijn wang in ging. Waarom deze plek en niet gewoon recht in het voorhoofd? Ik denk wel dat hij dood is hoor, maar ik zou het gewoon jammer vinden om het op één na coolste personage van de serie te verliezen ;).

Het zou wel heel overdreven zijn als zij na 2 jaar geen kogel afgevuurd te hebben in eens perfect een schot in z'n voorhoofd kan schieten (onder de omstandigheden). :P

Via waar kijken jullie? Ben nu aan het downloaden maar duurt wel ff....

Terug
Naar boven